Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekdo je pisal, da so mu jo sanirali, ?e se ne motim, je bila mehi?ka in hb. Vrata prtlja?nika za plasti?nim dekorjem po spominu.

Napisano

Meni so sanirali, M3, letnik 2014, limuzina, japonska... In sicer sem imel rjo po dobrih dveh letih, pri prtlja?nih vratih.

Napisano

Ah ne, to se ti je samo zdelo. Mazde ne rjavijo. Vpra?aj Alexa.

Moje ne... rjavijo pa nekatere znamke, ki bi hotele bit kao nemci pa jim nikakor ne uspeva.

Vedno se smatrajo kot vshodnoevropski avti... ob boku daciji.:)

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

Sej tudi, ?e svojih dragih ne razvajate ne bodo izgledale mlade pa lepe. Z avti je isto...

 

 

Napisano

Avti so nekaterim nadomestek. Zato jih tako drgnejo.

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

 

 

Napisano

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

 

Se strinjam! Vsi ti osebki, ki so jim na servisu popravljali rjo so sami krivi! Konec debate!  :rolleyes:  :lol: 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ma ste ?e dosadni s to rjo. ?e si ljudski avto lahko privo??i malo rje, si jo lahko tudi drugi ane. Simple as that

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte  :blink: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.
Napisano

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte :blink: .

Res je.. bogi oni,ni jim pomo?i. Mi drugi, ki imamo mazde smo pa upravi?eno ponosni, da imamo tako lepe avte. In to pomisli, za normalen denar dobi? vrhunski avto in ?e najlep?i povrh. ?e pa jih ?e lepo vzdr?uje?, kot vidim, da to po?no mnogi, je meja samo nebo. Ne vem, ?e ste nekateri opazili, da ker smo pa? na mazda forumu smo tudi ljubitelji te znamke. Pa tudi, ?e malo porjavijo(kot vse ostale znamke, itak) so nam ?e vedno ljube. Pa? nekaterim nam ni avto nadomestek za avtobus ali vlak, pa? pa stvar, v kateri se u?ivamo voziti... in to kvalitetno. Nekomu, ki je v?e? ribarjenje si bo kupil ribi?ko palico za 2 jurja in bo sedel 6,5 ure na bregu jezera in lahko ne bo ni? ujel. Pa bo drugi rekel, zakaj si ne kupi trnek za 8,50? in bo rezultat isti?

Ne, ker on v temu u?iva. :)

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.

Ne vem no, moja 6-ka 1.gen.je stara to?no 15 let in nima pikice rje nikjer, mogo?e malo na podvozju.Res je,da smo ob morju, pa vseeno bi po toliko letih kaj bilo.

 

 

Napisano

Hja meni nobena znamka do sedaj ni rjavela...samo jaz drugace vzdrzujem letno pri licarju preko parkinga :)

 

Pardon Yugo je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale clanek dobro povzame vse vpoklice povezane z rjo. Ocitno se je kar nekaj avtov odpeljalo s parkinga zaradi rje na rocni.

 

https://www.thetruthaboutcars.com/2017/07/mazda-seems-rust-never-sleeps/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ko je bila pri vulkanizerju. Trenutno stanje. l.2014. Sem slikal spredaj in zadaj na hitrco.

img20191116095210.jpgimg20191116095201.jpg

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.