Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Si me prehitel, v?eraj sem na hitro naredil eno sliko na hladni M5 DPF.

post-3-1324024209_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Si me prehitel, v?eraj sem na hitro naredil eno sliko na hladni M5 DPF.

 

Bi lahko ta senzor uporabil za 'detekcijo' DPFja in vezal na kak rele - led??

V mislih imam, da kupi? nekaj poceni (nejaponsko)

http://www.ebay.de/itm/SENSOR-AUSPUFFTEMPE...#ht_2341wt_1092

 

navrta? not in je kot stikalo na temperaturo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kupi? DH, al pa kak drug gadget, ga kresne? na OBD in mu nastavi? alarm, ali pa opozorilo vezano na temperaturo DPF-a in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupi? DH, al pa kak drug gadget, ga kresne? na OBD in mu nastavi? alarm, ali pa opozorilo vezano na temperaturo DPF-a in to je to.

 

to ?e, mislil sem kak fiksen in-dash light....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to ?e, mislil sem kak fiksen in-dash light....

 

Saj js to mam. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

pozdravljeni,

nekaj ?asa sem imel mir, zdaj pa spet. Med vo?njo so se mi pri?gale; utipajo?a DPF lu?ka, lu?ka motorja ter lu?ka proti zdrsavanju koles, ki stalno gorita. Kaj je lahko vzrok? Je mogo?e da je olje preseglo dolo?en nivo?

Napisano

pozdravljeni,

nekaj ?asa sem imel mir, zdaj pa spet. Med vo?njo so se mi pri?gale; utipajo?a DPF lu?ka, lu?ka motorja ter lu?ka proti zdrsavanju koles, ki stalno gorita. Kaj je lahko vzrok? Je mogo?e da je olje preseglo dolo?en nivo?

 

?e DPF utripa pomeni servisni interval, ni nujno DPF - ko gori je jeba - tu ima? navodila kako resetirat. Jaz sem zlahka.

 

ostali 2 sta pa ponavadi povezane z odklopom akomulatorja in senzorji v volanu.

V?gi avto 2 x volan do konca levo in desno na mestu in ugasni avto

 

zopet pri?gi in spelji...

(si kaj odklapljal aku? Avto normalno v?ge?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bolje pojasnim: kot re?eno, pri?gale so se mi tri lu?ke: DPF, ki je utripala, lu?ka motorja in lu?ka proti zdrsavanju pa sta stalno goreli. Avto mi je vrglo v zasilno delovanje. Ko sem ?tartal iz slu?be, pa mi dpf lu?ka ni ve? utripala, ostali sta pri?gani le ostali dve omenjeni lu?ki. To ni servisni interval, tistega sem resetiral pred 11262 km :)

Napisano

Ni navora ??? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni navora ??? <_<

 

?e ?teje? evre?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ?teje? evre?

 

Men dela bp sam lajtnge sem zategnu. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ko je meni to delalo, pa nisem imel navora je bla kriva lambda sonda..tko da, mogoce je to...

 

nazadnje mi je samo gorela lucka za DPF in sm na avtocesi mal prtisnu in je ugasnila..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Men dela bp sam lajtnge sem zategnu. :harhar:

 

mislu sem njegove ojre :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men dela bp sam lajtnge sem zategnu. :harhar:

 

Sam ?e bi prej vedel bi lohka svoj plinski ro?tilj s sabo prpeljal, da bi vsaj kej mel od tistga plina. :blush:

33112_1.png

Napisano

navor ima, samo lu?ki ?e vedno gorita :blush: hehe, vidim da se bolj dajete benzin- diesel kot pa da mi na kaj svetujete. Od kolega sem si sposodil obd; najbolje da prilepim kar sliko..

 

Med drugim opa?am kraj?e intervale med regeneracijami..

post-6207-1333389214_thumb.png

Napisano

navor ima, samo lu?ki ?e vedno gorita :blush: hehe, vidim da se bolj dajete benzin- diesel kot pa da mi na kaj svetujete. Od kolega sem si sposodil obd; najbolje da prilepim kar sliko..

 

Med drugim opa?am kraj?e intervale med regeneracijami..

 

v bistvu je v tej debati tudi ?e odgovor...:) zgleda da ti res lambda serje (hvala bogu in ne dpf)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se ne strinjam popolnoma.

 

Nekatar merijo mV druge pa mA, tako da NISO enake, verjemte smo ?e probal - zrihtal sva?ta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Eno vpra?anje ki ga sigurno veste:) nameravam menjat lambda senzor. V avtu imam montiranega 4 ?ilnega ( Denso), 2x ?rna, modra in bela je barva ?i?k. ?e bi kupil univerzalen senzor prav tako od Denso, brez konektorja, ali je va?no kam pove?em katero izmed ?rnih ?i?k? Obe sta namre? namenjeni grelcu, eden je + drugi - ?

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).

 

Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.

 

Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.

 

Upam, da bo ?e komu to pomagalo.

 

Lp,

Igor

 

Mazda tips and tricks

 

Tudi jaz sem probal sam 1. resetirati utripanje DPF lu?ke, ki je pomenilo v mojem primeru opozarjanje na servisni interval.

Strinjam se z zgoraj omenjenim postopkom. Sem pa preko znanca pri?el do informacije glede pomena DPF lu?ke na diezel motorjih MAZDA 6.

 

DPF lu?ka se zasveti (kratkotrajno) --> regeneracija v teku

DPF lu?ka sveti (konstantno - ne utripa) --> zama?en DPF filter

DPF lu?ka utripa (po zagonu avta v roku 2-3min, pred tem ne utripa) --> previsok nivo OLJA (pri?el je do oznake X)

DPF lu?ka utripa (?e ko da? kontakt v roku 5 sek) --> servisni interval 20.000 km je potekel

 

Resetiral sem interval po slede?em principu.

 

Imate LINK Mazda tips and tricks kjer boste dobili informacije kam se morate spojiti. Omenjena slika se nahaja v prostoru z varovalkami.

 

Resetiranje DPF lu?ke (servisni interval) pa sem opravil po slede?em na?inu.

 

1. spojil sem pin (zgoraj desno) na maso avtomobila

2. dal sem kontakt (da se zasvetijo lu?ke na armaturki) in TAKOJ (ne ?akati da pri?ne utripati DPF, sicer ste prepozni) 5x pritisnil do konca na plin in spustil

3. po 5 pritiskih je ZASVETILA (prej mi ni) lu?ka za GRELNE SVE?KE in utripnila 1x

4. odvzel sem kontakt

5. spet sem dal kontakt, da so se lu?ke zasvetile in sem po?akal cca. 10 sek in preveril, da je DPF lu?ka ugasnila in ni ve? hotela utripati -> potrditev, da je operacija USPELA (to sem napisal ker sem porabil 2 poskusa, da sem ugotovil da mora? takoj pritisniti na plin, 2x pred tem sem predolgo ?akal, da mi je prvo zasvetila in utripala DPF lu?ka, pa zato ni bilo U?INKA)

6. odspojil sem ?ico z mase od pina (zgoraj desno)

 

?e informacija: od prej?njega resetiranja intevala je preteklo 20.100 km, ker sem imel napisane kilometre kdaj sem bil prej?nji? na servisu.

 

Upam, da omenjeni postopek, komu pride PRAV.

Napisano

"DPF lu?ka utripa (?e ko da? kontakt v roku 5 sek) --> servisni interval 20.000 km je potekel"

 

?e to bi dodal: meni se je lu?ka pri?gala sredi trojanskega klanca. To pomeni, pri?ge se lahko kadarkoli. :harhar:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mazda tips and tricks

 

Tudi jaz sem probal sam 1. resetirati utripanje DPF lu?ke, ki je pomenilo v mojem primeru opozarjanje na servisni interval.

Strinjam se z zgoraj omenjenim postopkom. Sem pa preko znanca pri?el do informacije glede pomena DPF lu?ke na diezel motorjih MAZDA 6.

 

DPF lu?ka se zasveti (kratkotrajno) --> regeneracija v teku

DPF lu?ka sveti (konstantno - ne utripa) --> zama?en DPF filter

DPF lu?ka utripa (po zagonu avta v roku 2-3min, pred tem ne utripa) --> previsok nivo OLJA (pri?el je do oznake X)

DPF lu?ka utripa (?e ko da? kontakt v roku 5 sek) --> servisni interval 20.000 km je potekel

 

Resetiral sem interval po slede?em principu.

 

Imate LINK Mazda tips and tricks kjer boste dobili informacije kam se morate spojiti. Omenjena slika se nahaja v prostoru z varovalkami.

 

Resetiranje DPF lu?ke (servisni interval) pa sem opravil po slede?em na?inu.

 

1. spojil sem pin (zgoraj desno) na maso avtomobila

2. dal sem kontakt (da se zasvetijo lu?ke na armaturki) in TAKOJ (ne ?akati da pri?ne utripati DPF, sicer ste prepozni) 5x pritisnil do konca na plin in spustil

3. po 5 pritiskih je ZASVETILA (prej mi ni) lu?ka za GRELNE SVE?KE in utripnila 1x

4. odvzel sem kontakt

5. spet sem dal kontakt, da so se lu?ke zasvetile in sem po?akal cca. 10 sek in preveril, da je DPF lu?ka ugasnila in ni ve? hotela utripati -> potrditev, da je operacija USPELA (to sem napisal ker sem porabil 2 poskusa, da sem ugotovil da mora? takoj pritisniti na plin, 2x pred tem sem predolgo ?akal, da mi je prvo zasvetila in utripala DPF lu?ka, pa zato ni bilo U?INKA)

6. odspojil sem ?ico z mase od pina (zgoraj desno)

 

?e informacija: od prej?njega resetiranja intevala je preteklo 20.100 km, ker sem imel napisane kilometre kdaj sem bil prej?nji? na servisu.

 

Upam, da omenjeni postopek, komu pride PRAV.

 

Js mam lazji sistem,priklopim na mojega Liuncha,zberem mazdo,letnik,pocakam in v meniju zberem oil interval reset id to je to. :punk:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.