Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


froc

Priporočeno sporočilo

Ja ta Torque je kr uporabna aplikacija, lahko poljubno dodajas svoje PIDe (senzorje) za mazdo sem na?el kr dosti dodatnih, tudi pritisk in temp v gumah, samo trenutno ne morem probat ker mam zimske brez senzorjev.

 

Ja to bi blo fajn ?e bi bil kak widget varianta da si das te podatke prek ostalih aplikacij. Najbolj tak gledam dpf reg status (on-off) in dpf load.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Samo nevem ce se ti bo obd povezal z OEM senzorji na gumah. Mislim, da moras kupiti posebi senzorje, kateri se potem lahko povezejo in imas pregled nad vsako gumo posebi :)

 

OEM senzorji se pove?ejo prek OBD-ja v Forscanu lahko pogleda? za vsako gumo temperaturo in pritisk, Torque pa moram ?e probat ko zmontiram letne ker na zimskih nimam senzorjev. Za Torque bi moral najt pravi PID in bi moralo delat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pomoje ene 90% lastnikov dizlov sploh ne ve kaj je DPF in kaj je njegova funkcija. Tako bi verjetno z nekim opozorilom ob regeneraciji povzro?ili ogromno panike in obiskov servisa. ....pa ljudje bi se verjetno posledi?no tudi za?eli izogibati nakupu dizlov...kar niti ni tako slabo...,je pa potem ?e vpra?anje katera znamka bi se prva odlo?ila za to potezo, ki ima lahko kar negativen vpliv na prodajo njihovih dizlov.....

tako je verjetno najbolje bit kar tiho in upat na najbolj?e....ter trdit, da ...NEEE pri na?ih dizlih pa teh te?av ni....mogo?e pri nemcih, ampak pri nas pa gotovo ne...::))

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pomoje ene 90% lastnikov dizlov sploh ne ve kaj je DPF in kaj je njegova funkcija. Tako bi verjetno z nekim opozorilom ob regeneraciji povzro?ili ogromno panike in obiskov servisa. ....pa ljudje bi se verjetno posledi?no tudi za?eli izogibati nakupu dizlov...kar niti ni tako slabo...,je pa potem ?e vpra?anje katera znamka bi se prva odlo?ila za to potezo, ki ima lahko kar negativen vpliv na prodajo njihovih dizlov.....

tako je verjetno najbolje bit kar tiho in upat na najbolj?e....ter trdit, da ...NEEE pri na?ih dizlih pa teh te?av ni....mogo?e pri nemcih, ampak pri nas pa gotovo

ne...::))

Moral bi se pojaviti napis:Regeneration on!Ma ja, ima? kar prav. 90% folka ne pogleda pod pokrov motorja skoraj nikoli.

?e ko morajo doto?it teko?ino za ?ipe in se pri?ge rumena lu?ka ?ibajo na servis.

Ta funkcija bi morala bit nekje v menuju in bi jo uporabil vsakdo, ki ve za kaj se gre. Ostali pa gasa na servis.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Zdravo.

 

Kaj pa ?e to, da se motor ugasne med samo regeneracijo, sploh ni ni? narobe??

Ob naslednjem zagonu motorja , se postopek nadaljuje oz. pri?ne znova od za?etka?

Pa zato ni nikakr?nih lu?k, opozoril...ker dejansko niso potrebne in so povsem odve?!?? 

Samo razmi?ljam naglas :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo.

 

Kaj pa ?e to, da se motor ugasne med samo regeneracijo, sploh ni ni? narobe??

Ob naslednjem zagonu motorja , se postopek nadaljuje oz. pri?ne znova od za?etka?

Pa zato ni nikakr?nih lu?k, opozoril...ker dejansko niso potrebne in so povsem odve?!??

Samo razmi?ljam naglas :D

Kaj pa, ?e se saje, ki bi morale zgoreti ob regeneraciji nalagajo v dpf filtru in naslednji?, ko pri?ge? avto in gre? kratko furo na 1800 obratih in se ne segreje dovolj, in naslednji? zopet isto madaljuje z regeneracijo...

Sodelavec se je na svojem bmw-ju tako ?tiri dni zafrkaval, dokler mu nisem svetoval, da ga razpi?i do Kozine po avtocesti in je bil potem mir.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo.

 

Kaj pa ?e to, da se motor ugasne med samo regeneracijo, sploh ni ni? narobe??

Ob naslednjem zagonu motorja , se postopek nadaljuje oz. pri?ne znova od za?etka?

Pa zato ni nikakr?nih lu?k, opozoril...ker dejansko niso potrebne in so povsem odve?!?? 

Samo razmi?ljam naglas :D

 

Saj ni "narobe" ?e se motor med regeneracijo ugasne. Ob naslednjem zagonu ko se motor ogreje se regeneracija spet nadaljuje.

"Narobe" pri tak?nem po?etju je to da za vsako regeneracijo se v motor vbrizga ve?jo koli?ino nafte, da se dvigne temperatura v izpuhu na cca 600C, ?e pri tem ugasne? motor ta odve?na nafta ne zgoreva in ne gre v izpuh, ampak ostane v valjih in ste?e v oljno korito, ?e to dostikrat ponavlja? se ti dviga nivo olja. Stem je pome?ano olje z nafto in posledi?no olje nima ve? takih mazalnih lastnosti, se pravi ni glih najbolj?e za motor, ?e je preve? nafte zme?ano z oljem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ni "narobe" ?e se motor med regeneracijo ugasne. Ob naslednjem zagonu ko se motor ogreje se regeneracija spet nadaljuje.

"Narobe" pri tak?nem po?etju je to da za vsako regeneracijo se v motor vbrizga ve?jo koli?ino nafte, da se dvigne temperatura v izpuhu na cca 600C, ?e pri tem ugasne? motor ta odve?na nafta ne zgoreva in ne gre v izpuh, ampak ostane v valjih in ste?e v oljno korito, ?e to dostikrat ponavlja? se ti dviga nivo olja. Stem je pome?ano olje z nafto in posledi?no olje nima ve? takih mazalnih lastnosti, se pravi ni glih najbolj?e za motor, ?e je preve? nafte zme?ano z oljem.

Tudi to ja. Saj lahko v vsakem trenutku vidi? na displayu v %,koliko je olje ?e v redu.Moje je trenutno na 90%.Na ?ipki za olje je zaenkrat v redu nivo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

No jaz nimam nekega problema, vsaj ne več... Mogoče pa bo kdo našel kakšno koristno informacijo zase iz moje izkušnje. 

Veliko sem se potikal po forumih in iskal rešitev za prižgano lučko za DPF filter, izgubo moči avtomobila...

Kot prvo sem pri domačem mehaniku poskusil s kemičnimi čistili - da bi dosegel normalno pretočnost DPF filtra - vendar vse brez uspeha... 

Aja šlo je za avtomobil Audi A4 2.0TDi - imel sem montiran že novejši filter z vodnim hlajenjem. 

Nato mi je en kolega predlagal naj obiščem servis Novak v Ljubljani... sploh nisem vedel, da se pri njih ukvarjajo tudi s čiščenjem in obnovo DPF filtrov. Malo sem pregledal spletno stran in se kar naročil na pregled.

TOP storitev: demontaža, pregled, meritve... ni da ni... Odkrili so tudi nedelujoč senzor, ki je povzročil zamašitev. 

Po montaži so mi še pobrisali vse napake na avtomobilu.. in sedaj cca 6 mesecev od servisa vse deluje kot urca. 

Kar se tiče cene pa mi na nobenem servisu niso ponudili čiščenje pod 200€ - tukaj sem dobil popust in je bilo čiščenje opravljeno za 170€.. seveda nekaj je bilo še stroškov z menjavo senzorja... Vse to pa je bilo opravljeno v enem dnevu in sem po službi že prevzel avtomobil. 

Močno priporočam obisk! Spodaj še link do njihove spletne strani. :) 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Blazz23 napisal:

No jaz nimam nekega problema, vsaj ne več... Mogoče pa bo kdo našel kakšno koristno informacijo zase iz moje izkušnje. 

Veliko sem se potikal po forumih in iskal rešitev za prižgano lučko za DPF filter, izgubo moči avtomobila...

Kot prvo sem pri domačem mehaniku poskusil s kemičnimi čistili - da bi dosegel normalno pretočnost DPF filtra - vendar vse brez uspeha... 

Aja šlo je za avtomobil Audi A4 2.0TDi - imel sem montiran že novejši filter z vodnim hlajenjem. 

Nato mi je en kolega predlagal naj obiščem servis Novak v Ljubljani... sploh nisem vedel, da se pri njih ukvarjajo tudi s čiščenjem in obnovo DPF filtrov. Malo sem pregledal spletno stran in se kar naročil na pregled.

TOP storitev: demontaža, pregled, meritve... ni da ni... Odkrili so tudi nedelujoč senzor, ki je povzročil zamašitev. 

Po montaži so mi še pobrisali vse napake na avtomobilu.. in sedaj cca 6 mesecev od servisa vse deluje kot urca. 

Kar se tiče cene pa mi na nobenem servisu niso ponudili čiščenje pod 200€ - tukaj sem dobil popust in je bilo čiščenje opravljeno za 170€.. seveda nekaj je bilo še stroškov z menjavo senzorja... Vse to pa je bilo opravljeno v enem dnevu in sem po službi že prevzel avtomobil. 

Močno priporočam obisk! Spodaj še link do njihove spletne strani. :) 

 

Reklama? 🤔

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Postam iz tujega foruma, kjer teče debata o primerih, ko avto prehitro oz prepogosto dela regeneracijo, pa za to ni nekega posebnega razloga.

Quote

This is a pretty interesting discussion and I would like to leave my findings.

I work at a Mazda dealership mainly as a diagnostic tech. We had many trouble with one Skyactiv D 2.2. The car had 40k km on the odo. The vehicle is doing regens every ~50KM. It had the latest PCM calibration done, injectors tested out to be okay, differential pressure sensor also okay. Everything has been double checked. All PCM parameters have been reset, injection quantitiy learning done, but no avail.

It seems that whatever is done to this vehicle it does clog the dpf up fast, and in 5500-6000km we get the oil level diluted almost to the X mark.

What I have found out is that they usually do pretty frequent regens, about 200-250KMs, where as some BMW with N57 will do them as much as 750-800km.

Also, we don't get any support for this from Mazda, the main thing they always talk about is short trips, which other cars with DPFs will do just fine without any problems.

It seems that these Denso ECUs don't really have the best strategies for doing active regens, even since the old RF and R2 engines oil dilution is a problem, whereas I don't really remember anyone having oil dilution problems with other vehicle brands.

We also have a couple of vehicles with revised SH engines (without IDEVA, increased compression ratio and revised 4pin injectors) doing regens from 240 to 400km, but still diluting the oil to the X mark in as little as 6000km. A PCM calibration is said to be released for this fixing this problem, but I doubt they will fix it.


I have one possible theory. We found 2.2 Skyactiv Ds as little as 50000km to experience P0401 insuf. flow faults. This always results in the intake manifold being clogged in such a way that I have never seen before in even big mileage diesels. My finding here is that these engine management systems hugely rely on EGR to reduce NOx, because Skyactiv was developed not to have any aftertreatment systems (AdBlue) but still conform to Euro 6 emissions. In this way utilizing the EGR too much, soot is created clogging up the DPF very fast, requiring frequent regens.

The new revised 2.2 SH with AdBlue should have fixed this problem, that is why I have seen them with 400KM regens.

And for the end: clean diesel is a big lie, all of this crap is just "bodged" to conform to emissions but longevity is not looked for. Besides why would you have a D when you have a masterpiece like the Skyactiv G and X?

 

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je SpEkTr napisal:

Postam iz tujega foruma, kjer teče debata o primerih, ko avto prehitro oz prepogosto dela regeneracijo, pa za to ni nekega posebnega razloga.

 

Zaradi tako pogostih regeneracij je seveda poraba temu primerno višja. 😛

Boss, ali je pri tvojem avtu z scalnico res daljši interval prevoženih kilometrov med regeneracijami? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, zanimivo če sami Mazdini tehniki nimajo ideje zakaj avto dela prehitre regeneracije. 

Gorivo v olju se pa pri Mazdi vleče že od prve generacije z dpfom, sicer je res da je motor zelo vzdržljiv (ob pogoju da je servisiran) in tudi z veliko količino goriva v olju ni videt prevelike obrabe motorja, ampak vseeno bi lahko Mazda to rešila, ker pri konkurenci ni takega pretiranega zalivanja z gorivom. 

Glede EGRja sem ziher da slabo vpliva na samo delovanje DPFa, najbolje bi ga bilo blindirat in izbrisat iz softwara, po moje bi se za polovico km povečal interval med regeneracijami. 

 

Pri moji recimo2.gen 2.0dizel dela zadnji čas regeneracije na 180 do 250km, kar bi naj bilo super za ta RF7J motor z prevoženimi 285kkm , pa še vseeno se počasi dviga nivo olja, pa mam večino vožnje AC in ne prekinjam regeneracij če je možno.

 

 

IMG_20201120_141918.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@SpEkTr Všeč mi je zakluček iz tega posta :P Zakaj bi se matral z dizlom ...

 

Je pa resnično žalost, da se Mazda kot taka, distancira od tega problema. Zgleda pa tudi, da se vedno več govori o tem in vrjamem, da se bo rešitev našla ;)

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem prejšnji teden govoril s človekom, ki ima Mazdo 6 letnik 2009 diesel (prvi lastnik), vozi pa mešano, malo po mestu, malo do obale. Avto ima danes dobrih 300.000 km in nikoli nobenih težav z dpf filtrom, sklopko, ... edino verigo so mu menjali pri 150.000, ker se je preveč raztegnila, sicer pa samo redni servisi v BTC.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 24. 11. 2020 ob 8:52 je Alex napisal:

Zaradi tako pogostih regeneracij je seveda poraba temu primerno višja. 😛

Boss, ali je pri tvojem avtu z scalnico res daljši interval prevoženih kilometrov med regeneracijami? 

Ne, na okol 300km jih dela.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.