Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Texsas. 

To je isti odsek kje poka že leto dni, nazadnje smo se pogovarjali o tovornjakih v tunelu, po moje bo najbolje da naredijo omejitev na 60 km/h ( in to 5 km pred in 5 km po tem delu) za naslednji dve leti, ko bodo morda končana dela na tem odseku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Samo odsek ni nič groznega.

Kot da je kako magnetno polje spodaj al pa radon uhaja 🤔

Napisano

Mogoče je pa tam le 4G/5G signal prešibak in se film na tablici zatika pa živčki popustijo. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Ampak od avtodoma (ali pa počitniške prikolice) po prometni nesreči pa tudi ne ostane dosti. Malo plastike in vezane plošče, pa kakšna blazina...

Napisano

Za kam prikolice je nejveč RVC-ja pri izdelavi in prodaji.😜

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Bolj na parado tistih, ki nimajo v glavi čisto nič 🤬

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 23 minutami je Shrek napisal:

Zato ne maram BMW na dvorišču. 

Kaj je avto kriv,če ga budala vozi....:whatever:

Napisano

Ja, tile "modeli" bi lahko doživeli tudi kako "Darvinistično" izkušnjo ... a bi obstajala velika verjetnost, da še koga (nedolžnega) odpeljejo s seboj na oni svet.

Napisano
dne 1. 7. 2023 ob 19:50 je Shrek napisal:

Zato ne maram BMW na dvorišču. 

 

Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.

dne 1. 7. 2023 ob 20:14 je Bini napisal:

Kaj je avto kriv,če ga budala vozi....:whatever:

Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo. :nevem:

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 54 minutami je Boss napisal:

 

Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.

Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo. :nevem:

Jaz sem ga imel samo enkrat. Takrat so (smo) bmw - je še vozili frajerji. Brez lancev in trenerk. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.

Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo. :nevem:

Mislim,da firma ne ve za te budale.....🥴😉

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Mislim,da firma ne ve za te budale.....🥴😉

 

pomoje jih je v Bavarski motorni obrat delniška družba vsaj ene 20% zaposlenih trenirkarjev. Pa sem verjetno malo rekel.

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tole okrog BMW voznikov bo kar držalo. Čeprav imam nekje globoko v srcu še vedno soft spot za BMWja 850 csi 🥰 To je avto iz mojega otroštva, ko sem gledal te legende po cesti in fantaziral o njihovem lastništvu ( tukaj paše še npr subaru svx, nissan 300zx, mitsubishi 3000gt...).

Napisano

Ja, BMW mi je všeč, sploh mal starejše petice in sedmice...bi imel, ampak... 

Napisano

Pred nekaj dnevi, ko sva se vracala iz dopusta ... nekje pri Rijeki je zozenje v en pas zaradi del na cesti... in omejitev 60 km/h ... Avto pred mano je vozil nekje okoli omejitve... torej cisto OK... kamionar za mano je pa nekajkrat blendal, ko zmesan ...

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Jezen 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

To ni edini primer. 

Pa te Golfovci in Pasatovci oziroma pasavci stalno na mobitelih in vozijo počasneje ker čačkajo po aplikacijah in s tem delajo netekoč promet. Včeraj na Tržaški iz smeri centra prazen levi pas in polen desni ; zakaj? Tip v Octavii stalno čačkal po telefonu in naredil zastoj ker je peljal 40 namesto 60km/h in so ga vsi prehitevali po desni, pa še mestni avtobusi, smetarji in ostali ustavljajo na 300 metrov ; zaradi takih potem porabiš še več za pot ker ne zna brez aplikacij in voziti dinamično. Druga zgodba pa je varnostna razdalja katera je večini žal nepoznana. 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Zdaj bo odvetnik šoferjev Šrek komentiral, da je kriv voznik avtomobila, ker ima predobre bremze. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.