Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Huh, sem to zimo bil gori, pa nisem nič opazil.

 

Verjetno bi morala bit tabla, če je fiksni stacionarni.....

Napisano
pred 55 minutami je Slivka napisal:

Italijani pa divjaki in slabi vozniki? Ma, dej nehi, no!

 

60-letni Italijan je dovolj sposoben, da se z motorjem mimo radarja pelje po zadnji gumi in to s hitrostjo 149 km/h. Kdo od forumašev tu je še sposoben česa takega?

Vsak norec.... 😁🤣

Napisano
pred 7 urami je Slivka napisal:

 

60 res ni neka starost. In če nekdo to počne celo življenje...

Edino rehabilitacija je malenkost daljša kot pri 20ih

  • Všeč 1
  • Haha 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg

WWW.FACEBOOK.COM

Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Se dogaja, se dogaja. Samo dva odlomka iz policijskih zapisnikov v nedeljo, 21.4.:

 

- "Ob 20.00 so na Dolinski cesti v Kopru izmerili hitrost avtomobila 123 km/h. Voznika so poskušali zaustaviti, vendar je pobegnil."

 

- "Ob 20.10 so v Kopru ustavili 65-letnega voznika avtomobila, ki na vozilu ni imel registrskih tablic, vozil je s prazno pnevmatiko, poleg tega je minilo od zadnjega tehničnega pregleda več časa kot določa zakon, imel ni niti urejenega zavarovanja in pretečeno prometno dovoljenje, so sporočili s Policijske uprave (PU) Koper. Alkotest je pokazal 0,54 mg/l alkohola. Zaradi več prekrškov so mu na kraju izdali plačilni nalog v višini 2.800 evrov, čaka ga še obdolžilni predlog pri sodniku za prekrške."

  • Haha 1
  • Začuden 2
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zbil zajca :( Sprva sem bil prepričan, da moji M3 ni nič, potem pa naslednje jutri videl, da štrli sprednja maska. Z rahlim potiskom se je lepo vsedla nazaj (na "klik"), razen tik ob sprednji levi gumi... Se bojim, da je kaj utrgano, ker noče "skočiti" nazaj... Ni mi pa za tako "malenkost" za iti h kleparju, ker se skoraj ne opazi.

 

 

IMG20240511180739.jpg

IMG20240511180749.jpg

IMG20240511180756.jpg

Napisano
pred 11 urami je Slivka napisal:

En kniping s spodnje strani gor, da ga ne bo videti in bo vse lepo na mestu...

 

Ne vem, če bo to rešilo vse skupaj. Ker ko pritisnem štrleči del, da bi se vsedel, noče - odriva drug del in se ne poravna z njim... Zna bit, da se je kaj vtrgalo 😕

null

image.png

Napisano

Pridi v hribe, ti uštimam. Če sem sosedovega Štoreta in prijateljevega Sameta, da moje Mazde BT-50 niti ne omenjam, bom tudi tega tamestnega uglihu...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano (urejeno)

Edino pravilno. Naj to delajo še na regionalih cestah izven naselj za paciente ki vozijo 50 na uro

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano

Torej, kolikor sem odkril, nikjer ne piše, koliko je najnižja hitrost, s katero se lahko voziš. 

 

Če voznik ne dosega 50% najvišje dovoljene hitrosti, mora prižgati vse štiri smernike.

 

Edino, kar bi pogojevalo najnižjo dovoljeno hitrost, je prvi odstavek tridesetega člena Zakona o pravilih cestnega prometa, ki določa, da Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h. 

 

Če je torej model vozil 60 km/h - zakaj je dobil kazen?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

 

 

45. člen (hitrost vožnje)
 
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
 
(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.

 

 

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Vozil je po avtocesti - torej ga lahko prehitiš...

 

Čeprav...

Ja, edino pravilno, da so ga oglobili. Da ne bi to postala stalna praksa kakšnih "štromarjev", ki bi tako "podaljševali" domet...

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

Torej, kolikor sem odkril, nikjer ne piše, koliko je najnižja hitrost, s katero se lahko voziš. 

 

Če voznik ne dosega 50% najvišje dovoljene hitrosti, mora prižgati vse štiri smernike.

 

Ne vem kje si to dobil, ampak če bi držalo, potem bi moral jaz vsak dan 70% časa vozit s 4-mi žmigavci ...

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Ne vem kje si to dobil, ampak če bi držalo, potem bi moral jaz vsak dan 70% časa vozit s 4-mi žmigavci ...

#šmarjeSap #južnaLj

#danesSmoŠli39kmh

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.