Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nisi ravno opisal problema, sem tudi sam dal lani popravljat. 200€ in naslednji dan končano. Samo je bil drug (bivši) uporabnik foruma. No samo, da si zrihtal 

Napisano
pred 1 uro je samSimon napisal:

Nisi ravno opisal problema, sem tudi sam dal lani popravljat. 200€ in naslednji dan končano. Samo je bil drug (bivši) uporabnik foruma. No samo, da si zrihtal 

ni veliko različnih problemov s tem ojačevalnikom, zečel je zvenet kot brzostrelka, sem samo odklopil varovalko in začel brskat po netu, potem pa našel serviserja na ebayu in ugotovil da je lokalec. sva se zmenila, zadeva pa je bila hitro popravljena brez poštnih stroškov.

Napisano

Fajn je se objavit konktakt :)  ...

 

Ce po pravici pvoem, mi niti na misel ne bi psirlo, da bi serviserja za kaj takega iskal na ebay-u :)

 

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie 2009-2013 Mazda 3 6 Bose Amplifier Amp Repair Service in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jih nekaj popravlja pri nas, so mi pa vsi lani rekli 250-300€. Na koncu sm najdu kontakt od Jerry-ja na forumu in mi je naredu za 200. Blo je neki debat okol teh ojačevalcev, kako se pregreje samo nek del in posledično skuri še procesno enoto v ojačevalniku, sam material dejansko košta zgolj par €. Ko sem mal negodoval zakaj je to 200€, mi je blo rečeno, da je treba zadevo mal ''predelat'', sicer bo isti problem slej kot prej. Jst sm požru, kaj je predelano ne vem, še vedno je bila najbolj ugodna opcija, kar sem jih pač našel in zaenkrat še vedno špila vse ok.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je samSimon napisal:

Jih nekaj popravlja pri nas, so mi pa vsi lani rekli 250-300€. Na koncu sm najdu kontakt od Jerry-ja na forumu in mi je naredu za 200. Blo je neki debat okol teh ojačevalcev, kako se pregreje samo nek del in posledično skuri še procesno enoto v ojačevalniku, sam material dejansko košta zgolj par €. Ko sem mal negodoval zakaj je to 200€, mi je blo rečeno, da je treba zadevo mal ''predelat'', sicer bo isti problem slej kot prej. Jst sm požru, kaj je predelano ne vem, še vedno je bila najbolj ugodna opcija, kar sem jih pač našel in zaenkrat še vedno špila vse ok.

Jerry je drag potem v tem primeru. ;)

Sem pa pri raziskovanju in iskanju serviserja/rešitve našel kar nekaj podjetij po evropi, ki se ukvarjajo s tem in so bili vsi pod 200€.

Nisem pa prvotno iskal sploh serviserja, iskal sem kar nadomestek. Sem pa našel celoten postopek popravila tudi na youtubu, lahko bi se ga lotil tudi tako a imam preveč drugih stvari trenutno.

Popravljeno od markym
  • 4 tedne kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.