Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.

PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano

Podmaži jih :hudicek: - ne bojo cvilili, ampak tud ustavil se ne boš.

 

OK, šalo na stran... a to ti zacvilijo tik predno se avto ustavi ali ves čas zaviranja? Sem imel podoben problem pred kar nekaj leti pa sem še 1x razdrl, podmazal vodila ploščic in naležno površino batkov pa je zadostovalo.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Podmaži jih :hudicek: - ne bojo cvilili, ampak tud ustavil se ne boš.

 

OK, šalo na stran... a to ti zacvilijo tik predno se avto ustavi ali ves čas zaviranja? Sem imel podoben problem pred kar nekaj leti pa sem še 1x razdrl, podmazal vodila ploščic in naležno površino batkov pa je zadostovalo.

Zacvili ob pričetku zaviranja kakšne dve sekunde, potem se zgleda malo zagrejejo pa je ok. Dvakrat se mi je pa zgodilo da ob zavijanju v levo in tik preden se ustavim tako zatulijo, ko zravnam volan je pa ok. Grizejo super ampak to malo cviljenje me živcira.

Napisano
pred 42 minutami je scania napisal:

Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.

PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.

Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm

Napisano
pred 34 minutami je NevLado napisal:

Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm

Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.

Napisano
pred 35 minutami je NevLado napisal:

Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm

Jaz sem jih zamenjal na 60Kkm

skupaj z diski. Sedaj, ko imam gor spredaj narezane brembo diske in ploščice ATE bremza neprimerno boljše kot originalne. Pa še diski ne rjavijo. 

Meni ne cvilijo nič. 

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Alex napisal:

Jaz sem jih zamenjal na 60Kkm

skupaj z diski. Sedaj, ko imam gor spredaj narezane brembo diske in ploščice ATE bremza neprimerno boljše kot originalne. Pa še diski ne rjavijo. 

Meni ne cvilijo nič. 

Ti si vredu naredil ker nisi kupil brembo ploščic. Ko bom naslednjič menjaval diske bom naredil enako kombinacijo kot ti.

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.

Na višjih obratih vozi auto pa se ne bo slišalo cviljenja :jezicek:

 

Jaz sem na 65 tisoč pa imajo še dovolj mesa, se vidi da avtocestna relacija dela svoje.

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Ti si vredu naredil ker nisi kupil brembo ploščic. Ko bom naslednjič menjaval diske bom naredil enako kombinacijo kot ti.

Hmmm.

 

Na M2 mam običn Brembo diske in pakne. Takrat še ni bilo slotted/drilled verzije. Ne cvili nič. To je že zdaj 6 let.

Tovarniški pa so bli zviti. Dejansko sem jo z zvitimi kupil pri 35k km.

 

So pa na Alfi ATE občasno pocvilili spredaj. Največkrat pri vzratni vožnji. Zadaj so bli TRW, kjer pa mi je čeljust zapikala.

Focus, ki pa ima ATE spredaj/zadaj pa nič ne cvili. Zdaj pa mi naj nekdo to razložil. 😂

Napisano
pred 30 minutami je godlike napisal:

Hmmm.

 

Na M2 mam običn Brembo diske in pakne. Takrat še ni bilo slotted/drilled verzije. Ne cvili nič. To je že zdaj 6 let.

Tovarniški pa so bli zviti. Dejansko sem jo z zvitimi kupil pri 35k km.

 

So pa na Alfi ATE občasno pocvilili spredaj. Največkrat pri vzratni vožnji. Zadaj so bli TRW, kjer pa mi je čeljust zapikala.

Focus, ki pa ima ATE spredaj/zadaj pa nič ne cvili. Zdaj pa mi naj nekdo to razložil. 😂

 

Mogoče je odvisno od kombinacije? 

Sicer pa ta boljše (racing) ploščice velikokrat cvilijo, dokler se ne ogrejejo.

Sem imel ebc green stuff na Peugeotu GTI in so kar veselo "prepevale".😊

 

 

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Hmmm.

 

Na M2 mam običn Brembo diske in pakne. Takrat še ni bilo slotted/drilled verzije. Ne cvili nič. To je že zdaj 6 let.

Tovarniški pa so bli zviti. Dejansko sem jo z zvitimi kupil pri 35k km.

 

So pa na Alfi ATE občasno pocvilili spredaj. Največkrat pri vzratni vožnji. Zadaj so bli TRW, kjer pa mi je čeljust zapikala.

Focus, ki pa ima ATE spredaj/zadaj pa nič ne cvili. Zdaj pa mi naj nekdo to razložil. 😂

 

Men so tut na Alfi Ate cvilile

Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

 

Men so tut na Alfi Ate cvilile

Malo heca: ker so htele dol z alfe 🤣🤣🤣🤣 čeprav jau sem zdaj na istem z brembo 🤣🤣🤣🤣

Napisano
22 hours ago, scania said:

Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.

PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.

 

Čakam na poročilo glede gum :)

Napisano

Aja, sedaj komam par dni nove diske in ploščice spredaj, mi je nekako izginilo tisto pokanje ob rikvercanju , oz pri zelo počasni vožnji. Zdej, pozimi načeloma tega ni bilo toliko, je pa bilo nekaj zaznati pred menjavo diskov letos - je očitno zelo odvisno od temperatur. 

 

Sedajle se že 2 dni vozim popoldan, pa nisem slišal nikakršnega pokanja. A je to možno ,da bi bili diski in ploščice krivi? Meni se sicer to ne zdi tako logično, ampak diski so bili pa res res zjebani in rjavi da glava boli :)

Napisano

Pri meni je pokalo zaradi teh bočnih vzmetnih plehecov (označeno z rdečo) na ploščici, namreč bili so samo na eni strani. 

zavore.png

Napisano

Kkašno pokanje pa je bilo to, približno? Sam to je pokalo najbrž tudi ko je bil material mrzel predvidevam?

 

V BTCju so takrat itak takoj rekli 'roke' , sam nisem čisto verjel..Potem je Pelko prišel na idejo unih gumic na nekih rokah, ok to je bolj verjetno. No sedaj je pa mir. :)

je pa mal zoprno, ker moram tako ali tako k Pelkotu, da mi porihta zavore (tekočina, gumice, tesnila...) pa bi spotoma še to uredil, da ne bi čez 2 meseca še enkrat hodil :)

Napisano

Zanimivo, no bom spremljal.

Sicer sem pa ravno govoril s Pelkom, glede menjave gumic na zavorah, menda je kar precej dela s tem, pa me je obrnil na zavorni servis Košir  na VIču. A je že kdo bil tam, pozna kdo?

Napisano

S sprednjimi celjustmi ni ful dela. Je pa bolj enostavno zamenjati komplet celjust. Problem nastane pri obnovi zadnje celjusti. Tam se pa ponavadi ne splaca, saj je cena obnove visja od cene nove celjusti (aftermarket).

Napisano (urejeno)

Jest sem spredaj menjal tako pri 1. , kot pri drugi generaciji. Zadnjo novo celjust sem pa dobil za 70e (par) in se ni splacala obnova :)

Popravljeno od Scr3am
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo bom ugrabil to temo :)

 

Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?

 

Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.

 

Hvala vsem že vnaprej!

 

 

Image from iOS (28).jpg

Napisano
pred 45 minutami je Hixxy napisal:

Evo bom ugrabil to temo :)

 

Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?

 

Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.

 

Hvala vsem že vnaprej!

 

 

Image from iOS (28).jpg

Tudi jaz sem opazil da rjavijo pri moji ZADNJI. Pošpricaj z WD-40 in vozi dalje :D 

 

POZOREN BODI KAM ŠPRICAŠ!! 🚨 Če ti preveč uide po ploščicah je lahko pizdarija, ker se ne boš ustavil v sili. Za ziher potem vozi ene 3-5kmh na uro v leru in zategni ročno, da ščistiš.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Hixxy napisal:

Evo bom ugrabil to temo :)

 

Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?

 

Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.

 

Hvala vsem že vnaprej!

 

 

Image from iOS (28).jpg

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Vsem rjavijo, to ni nič strašnega. Jaz sem z drateno krtačo pobrusil, potem pa plastidip čez. Za kako leto drži, potem pa ponovi vajo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.