Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Tukaj imaš izbiro direkt od proizvajalca:

WWW.ZIMMERMANN-BREMSENTECHNIK.EU

 

Smo potem našli, gre se za to da izbira preko proizvajalca pravi, naj vzamem te:

 

https://www.zimmermann-bremsentechnik.eu/zimmermann-brake-disc-for-mazda-6-kombi-gj-gl-front-551134.html

 

Torej vgradnja kataloška je GHR133251

 

Če pa pogledam katalog od mazde, svetuje GHR133251A, kar je sledeča

 

https://www.zimmermann-bremsentechnik.eu/593212-zimmermann-brake-disc-mazda-6-kombi--gj--gl---front.html

 

Za proizvajalca pa so te samo za 2018 letnik in naprej

 

 

Mazda je torej vmes posodobila kataloško in imajo letniki od 2018 naprej "boljše" diske, dimenzijsko so identični, so pa težji (8,9 vs 8,1) kg. Jaz sem se držal tanove kataloške in vzel te tanove, poročam kakšno bo stanje, ko jih dobim :)

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Jaz bom zelo verjetno tudi tele dal na trojko. Ker misel o "brake swap" sem ze skoraj v celoti opustil, saj nic pametnega in cenovno sprejemljivega ne najdem.

Napisano

Do grosista iz Avstrije sem izvedel, da Zimmerman naj nebi sam izdeloval diskov in ploščic, ampak prepakira pod svojo znamko kvaliteto, ki ji lahko zaupa.

 

ATE je pa tisti, ki sam izdeluje material pa še to ne za vse tipe. 
 

koliko sem pa gledal pa ima cx 5 184 kW diesel največje diske, ki se verjetno na 6 tudi ne bi zvijali.

 

jaz sem z mojimi naredil cca 100000 KM in je avtomatik

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 13 urami je mazdaman napisal:

Do grosista iz Avstrije sem izvedel, da Zimmerman naj nebi sam izdeloval diskov in ploščic, ampak prepakira pod svojo znamko kvaliteto, ki ji lahko zaupa.

 

ATE je pa tisti, ki sam izdeluje material pa še to ne za vse tipe. 
 

koliko sem pa gledal pa ima cx 5 184 kW diesel največje diske, ki se verjetno na 6 tudi ne bi zvijali.

 

jaz sem z mojimi naredil cca 100000 KM in je avtomatik

Zanimiva informacija. Bom poročal kaj bo z njimi ampak verjetno bodo čas dokler imam avto zdržali.

 

Toliko so sedaj naredili original + ploščice (94 tisoč)

Napisano

Danes je en teden od naročila na autodoc, ma kaj to zmer tok časa traja? Zdej zastopm zakaj je Janez svoje ploščice naročil že pol leta prej kokr jih bo dejansko rabu :D 

Napisano (urejeno)

Jaz dosti naročam na autodoc in je zmeraj prišlo v max 5dneh, včasih tudi v 3. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 9. 3. 2023 ob 17:25 je NevLado napisal:

Danes je en teden od naročila na autodoc, ma kaj to zmer tok časa traja? Zdej zastopm zakaj je Janez svoje ploščice naročil že pol leta prej kokr jih bo dejansko rabu :D 

No, danes update, glih do poletja bomo :lol:

 

 

F597E219-AF70-496B-9B9A-6442A5C3CD32.jpeg

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
dne 13. 3. 2023 ob 20:54 je godlike napisal:

Uuu pa iz Nemčije ti gre. Jaz imam zadnje čase DPD iz Poljske.

Načeloma imajo skladišče v Berlinu. Jaz sem več ali manj dobil vse v roku 5-7 dni. Ponavadi sem dobil paket od autodoca hitreje, kot pa paket iz mimovrste.com ...

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Evo, danes 15 marec sem dobil paket iz autodoc, naročil sem pa 2 marec :D

 

Najprej je DHL mučkal, dostavo je danes izvedla pošta slo, paket je bil pa raztrgan, ker pač vreme in te fore. Ampak svaka čast poštarju, je z mano preveril kataloške in vsebino paketkov in se mi lepo opravičil.


Tako da jutri grem menjat :jupiii:

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Evo, danes 15 marec sem dobil paket iz autodoc, naročil sem pa 2 marec :D

 

Najprej je DHL mučkal, dostavo je danes izvedla pošta slo, paket je bil pa raztrgan, ker pač vreme in te fore. Ampak svaka čast poštarju, je z mano preveril kataloške in vsebino paketkov in se mi lepo opravičil.


Tako da jutri grem menjat :jupiii:

Na Vič?

Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Načeloma imajo skladišče v Berlinu. Jaz sem več ali manj dobil vse v roku 5-7 dni. Ponavadi sem dobil paket od autodoca hitreje, kot pa paket iz mimovrste.com ...

Dva skladišča majo.

Berlin in eno na poljskem:

2018: AUTODOC establishes new logistics location in Szczecin, Poland

 

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Evo, danes 15 marec sem dobil paket iz autodoc, naročil sem pa 2 marec :D

 

Najprej je DHL mučkal, dostavo je danes izvedla pošta slo, paket je bil pa raztrgan, ker pač vreme in te fore. Ampak svaka čast poštarju, je z mano preveril kataloške in vsebino paketkov in se mi lepo opravičil.


Tako da jutri grem menjat :jupiii:

Nemci se nekaj hecajo. Men gume že dva dni po hofu rolajo. 🤪

Screenshot_20230315_175225_Chrome.jpg

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
Napisano
dne 15. 3. 2023 ob 12:12 je Janez007 napisal:

Na Vič?

Da, danes zamenjano. Na prvo žogo grabi mogoče 10% bolš, dokler orngi ne stisneš, ampak sem samo 1x, da se uteče - sem bolj nežen in sem zaviral v intervalih.

 

dne 15. 3. 2023 ob 12:38 je godlike napisal:

Dva skladišča majo.

Berlin in eno na poljskem:

2018: AUTODOC establishes new logistics location in Szczecin, Poland

 

 

Meni so poslali iz Berlina 👍

Napisano

Evo meni je tudi nekaj uspelo in ne vem kak:

20230319_142713.jpg

20230319_142737.jpg

Zdaj pa lahko čakam, da jih zvije.

 

Pa ni Mazda 😉

Alfa je imela boljšo robo.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Pregreti so. Na enem se vidi od modrih do vijolčni barvnih oddtenkov. Na drugi pa svetlo rjavi rob znotraj.

Tud od pregretja pakn, so se zamazali.

Napisano

To je stock roba. Primerna za par močnih bremzanj in to je to. Me zanima,  če si umislim kak upgrade za bremze, moraš to vrjetno homologirat ali?

Napisano
pred 19 urami je godlike napisal:

Pregreti so. Na enem se vidi od modrih do vijolčni barvnih oddtenkov. Na drugi pa svetlo rjavi rob znotraj.

Tud od pregretja pakn, so se zamazali.

To je normalno in ni nobene panike :). Vsak drugi disk je tak.

Napisano

Imaš prav. 5 dni je od mojega "spusta" iz Rogle, pa so se 90% ščistli.

 

Mene je ta vijolčno-modra čisto iztirila.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Vem da ste že tle reševal kataloške, sam je tolk aktualna tema, da nebi bral tolk strani nazaj pa iskal, zanimajo me namreč kataloške za M6 2019 G194 za spredne diske in ploščice. Hvala v naprej ;)

 

EDIT: Tien jih je pošiljal, ampak a so kataloške iste tudi za zadnji facelift?

Aja pa še, ve kdo na pamet velikost teh diskov a so 320 al so 297? Hm..

Popravljeno od 50keda
Napisano

Spredi je 297mm zadaj pa 278mm.

 

320 je le pri MPS-ki.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.