Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tempomat ne bo deloval fe je kwrkoli drugega v okvari na avtu. Si pregledal obd napake?

 

Drugace tega me bos nasel pod haubo. To je elektronika.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne razumem obd napake?

Skratka potrebno ga je priklopit na ra?unalnik.?

obd je konektor za diagnozo ki bo povedal ali so kake napake skrite (kode) ja ra?unalnik. Glede na to da je nov, je lahko kdo samo zbrisal lu?ko problem pa ostaja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ravnokar od mojstra ki mi je priklopil ra?unalnik.

Napaka - brake switch!

Napako je resetiral vendar ?e vedno tempomat na dela.

O?itno je stikalo za zamenjat.

Bom pisal ko ga zamenjam.

 

Lp, hvala vsem.

Napisano

Ravnokar od mojstra ki mi je priklopil ra?unalnik.

Napaka - brake switch!

Napako je resetiral vendar ?e vedno tempomat na dela.

O?itno je stikalo za zamenjat.

Bom pisal ko ga zamenjam.

 

Lp, hvala vsem.

No vidis. Pa nisi opazil da ti stop lampe mogoce ne delajo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno tretja...

 

Hmmm... saj tretja zavorna lu? nima lastnega stikala  :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Men je tempomat odpovedal zaradi pregorene zavorne lu?i...

Sem ravno na servis ?el, ko mi je tempomat odpovedal, pa so ga na servisu popravili...sem za vzrok vpra?al, pa so mi rekli, da je pregorela zarnica za zavoro...

Oni la?ejo....jaz la?em...

Napisano

Pozdravljeni!


Lani jeseni sem imel rahel karambol (v kri?i??u sem se zaletel v stoje?i avto). Bil je po?kodovan levi prednji del avtomobila (blatnik, havba, lu?....). Med drugim je bil po?kodovan tudi spoj prednjih levih vrat Menjali so te?aje prednjih levih vrat) in na robu strehe nad vrati je bila rahla izboklina. Popravilo je bilo opravljeno na Mazdinem servisu - mislim, da kvalitetno. Ampak po popravilu opa?am pri hitrosti nad 80 km/h rahel pi? zraka, kot da bi bilo rahlo odprto prednje levo ali zadnje levo steklo. V kabino seveda ni? ne piha - samo sli?i se tako. Ali bi to lahko bilo od popravila karoserije? Kak?no tesnilo....? Ima kdo kako idejo?


 


Imam te?ave tudi s prestavljanjem. Ob?asno se katera prestav zatakne (najraje III ali IV). Ro?ka no?e v prestavo in potrebno jo je malo bolj grobo potisnit. Na servisu mi zatrjujejo, da je to normalno, meni pa se ne zdi, da je to OK. Imava tudi Hyundaia I10 - pa se neskon?no bolj?e ?alta. Imam pa mazdo 3 Revolution 12/2013.


 


Avto bi dal kakemu strokovnjaku za peljat, da pove svoje mnenje. Vse te stvari bi rad odpravil ?e v garancijskem roku (?e eno leto imam ?asa).


 


lp, Emil


  • 2 tedna kasneje...
Napisano

POzdravljeni.

Imam te?avo z nedelovanjem klime na mazdi 5 1,8 letnik 2007.

Klima je bila zadnji? polnjena lani. Letos je delovala vse slab?e, pred ?asom pa je povsem prenehala hladiti.

Peljal sem jo k mehaniku, ki mi je dopolnjeval plin, vendar je ugotovil, da je v sistemu zadosti plina.

Predvideva, da je te?ava s sklopko ali kompresorjem.

Zanima me, kak?en je stro?ek tega popravila?

Napaka je odpravljena. POtrebno je bilo zamenjati sklopko - stro?ek 150 EUR.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Verjetno bom moral tudi jaz kmalu peljati k Simonu na popravilo mojo M6 (letnik 11/2008). Opis napak:

 

- nedokon?ano zapiranje elektri?nega stekla na voznikovih vratih (netesnenje, sva enkrat ?e popravljala, pred dobrim letom in pol, pa se je zopet ponovilo),

- pok v podvozju vozila spredaj, ko se pelje ?ez grbine ali pri za?etku vzpenjanja v klanec (npr. izhod iz gara? Mercator Hipermarket): po dosedaj zbranih

odgovorih na forumu Mazda, naj bi bila napaka v:

- spodnja roka, gumica slaba ali

- menjava gumice na amortizerjih ali

- podmazati prednja amortizerja ali

- volanska letev - luft ali

- prednje roke - zra?nost v kuglah,

 

se opravi?ujem, ?e gre za podvojene opise napak, ker sem laik na tem podro?ju. Prosim za okvirno ceno popravil.

Napisano

Ce je karkol z roko narobe bo strosek minimaln. Vargalant v vrhniki obnavlja vse dele podvozja. Ce so samo gumice je vse skp nic ?, ce bo pa "kuglo" potrebno zamenjati pa pride okol 50?. Volanska letev je pa draga sam dvomim da je volanska letev krivec.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Imam vpra?anje na katerega bi bilo dobro, ?e lahko odgovori kak serviser, lahko pa tudi drugi poznavalci dela mehanika.

 

Zanima me kak?na je praksa pri menjavi delov avta, ?e mehanik zamenja (prva stvar ki pade na pamet je npr. le?aj na eni strani), re?e da je bil ta del zani? - napaka pa se ?e vedno pojavlja kljub zamenjavi. Zdaj sledi menjava in lep ra?un za delo ?e za drugi le?aj?

 

Kako bi moral mehanik postopat v takem primeru, ko je o?itno zamenjal nekaj kar sploh ni bilo treba, napaka pa ostaja?

Tukaj jaz vidim krivdo na nesposobnosti mehanika, ker ti napake ni odstranil, samo zara?unal ti je dobro. 

 

Vra?ilo denarja? Brezpla?na menjava ?e drugega le?aja? 

Napisano

Temu se re?e  slaba defekta?a,v?asih  znajo bit gume problemati?ne.Naj ti menja ?e drugi le?aj  -le?aj mu pla?aj -delo gratis. Bo? imel vsaj nove le?aje

Napisano

Imam vpra?anje na katerega bi bilo dobro, ?e lahko odgovori kak serviser, lahko pa tudi drugi poznavalci dela mehanika.

 

Zanima me kak?na je praksa pri menjavi delov avta, ?e mehanik zamenja (prva stvar ki pade na pamet je npr. le?aj na eni strani), re?e da je bil ta del zani? - napaka pa se ?e vedno pojavlja kljub zamenjavi. Zdaj sledi menjava in lep ra?un za delo ?e za drugi le?aj?

 

Kako bi moral mehanik postopat v takem primeru, ko je o?itno zamenjal nekaj kar sploh ni bilo treba, napaka pa ostaja?

Tukaj jaz vidim krivdo na nesposobnosti mehanika, ker ti napake ni odstranil, samo zara?unal ti je dobro. 

 

Vra?ilo denarja? Brezpla?na menjava ?e drugega le?aja?

 

Odvisno od servisa,dogovora,serviserja...

Sam sem imel precej specificen problem na xsari in je majster naredil tako,da je najprej zamenjal del,za katerega se je kasneje izkazalo da ni bil krivec za tezavo. Torej je potem v avto vrnil moj stari del in raziskoval naprej,meni pa vrnil denar...

 

Ampak... za to rabis cas. Ko sem kasneje z opisom tezav ( ko je bil problem ze resen)

za foro bil pri pooblascencu je takoj vedel za kaj se gre. Seveda,ce pa ze 20let sraufa xsare. Mene je takrat izucilo da je za kaksne specificne tezave najboljsa izbira DOBER pooblascenec.

 

Seveda,koliko ti pomenita cas in zivci; meni dostikrat vec od prisparanih par10eur.

 

V vsakem primeru pa;dogovori se z mehanikom pred pricetkom dela , kaj in kako.

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hmmm dobil v dar Motul olje (v Alfi sem imel vedno Motul) pa me zanima ali Pelko "pusti" da prinese? svoje olje na servis?

In kje je dober obtik?

Avto ho?em preverit in zamenjat teko?ine + filtre da vem pri ?em sem. Potem pa ?e izolirat, pa vozit.....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.