Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Z rdečo oljno lučko NIKAMOR več naprej, razen z avtovleko do serviserja.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 1. 9. 2020 ob 21:43 je drwex napisal:

Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.

Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila. 

Lahko peljen v sluzbo al je konc

Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.

Kaj pa tole?

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Olje v hladilni tekočini.

 

Na moji Mazda3 GTA 2.0 bencin se je pojavilo olje v hladilni tekočini, na "stropu" ekspanzijske posode je majoneza, v eskpanziji se na hladilni tekočini vidi oljni film. Ni videt, da bi hladilna tekočina prehajala v olje, pokrov olja nima nobenih sledov hladilne tekočine

 

Olje sicer pije že od novega, tako da tu nisem opazil kaj hudo posebnega. Zdaj sem imel nekaj daljših voženj (2x LJ-KP-LJ, 2x LJ-MB-LJ), pa gre avto v redu, le tole z oljem v hladilnem sistemu me pa ornk skrbi.

 

Je to težava s tesnilom glave? Kolikšen strošek lahko pričakujem v tem primeru, da takoj začnem na stran dajat :)

Je lahko kaka druga fora?

 

Vnaprej hvala za priporočila in pomoč!

Jože

Popravljeno od JoeJoe
Napisano

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
1 hour ago, Brane said:

Hladilnik olja  prekontrolirat najprej

 

OK, tole je videt precej cenejše in preprostejše od menjave tesnila glave :) To sicer vabi v "dajmo zamenjat, pa bomo potem vidli", ampak "na srečo" nimam več možnosti sam kaj dosti šraufat :)

 

 

11 minutes ago, Z M A J said:

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

 

Uf, ne, ta avto se vozi, nema stanja, konjički morjo delat :)

 

A se da preverit, ali gre za tesnilo glave ali hladilnik olja, brez da karkoli razdiram?

Napisano

Pelko bi zagotovo našel rešitev; 041 667 335 (če se ne javi, potem najboljše pisati SMS, da pokliče nazaj).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim, da je začelo olje puščat, kar je po svoje fajn, bo lažje videt, kaj je šlo k vragu in upam, da je res "samo" hladilnik za olje :)

Bo moral mojster povedat, samo organizirat se moram :)

Napisano

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je mihaing napisal:

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

Prav zaribala ti je?

Napisano

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Napisano
pred 15 minutami je mihaing napisal:

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Kateri avto in letnik? 

 

 

Napisano (urejeno)

Mazda 6, 2.2 175 AWD, avtomat, letnik 2016. Prevozenih 150k km.

 

Vsaj nimam skrbi sedaj, da Pelko ne bo uredil kot je treba. Čakam na drug motor iz tujine.

Popravljeno od mihaing
Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Kaj pa je vzrok? ketna za oljno črpalko verjetno?

Po moje je bolj problem kot pri prvih modelih, ko se je isto to dogajalo. Sem mislil, da je to preteklost in da so to uredili. 😕

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

Po moje je bolj problem kot pri prvih modelih, ko se je isto to dogajalo. Sem mislil, da je to preteklost in da so to uredili. 😕

@Alexbo treba počasi menjat za pravi motor, ni druge.:whatever:  :prstgor:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Moje mnenje: če bi imel dizla bi pri 150000km preventivno menjal obe ketni, da sem miren, ker nenazadnje 35000€ za avto pa da mi zaradi takšne bedarije pihne, ni šans. Oljno sito bi pa na 70000km pregledal magari z boreskopom, kljub temu da že tako ali tako na 10000km olje menjujem.

 

Žalostno da se to dogaja, ampak če si sam ne pomagaš od servisa ni nič, nebodo nič krili

Napisano

Saj pri prvi generaciji 6-k  je bilo podobno. Mašine so zaribavale kar po tekočem traku, dokler niso uporabniki na raznih mazda  forumih sami ugotovili, da so krive navadne bakrene podložke za 10€.Ko se je to začelo reševati tega sploh ni bilo več. Razen pri tistih, ki nikoli ne pogledajo nivoja olja in tega niso ugotovili. Vozili so se naprej, čeprav je nivo olja padel pod min. In, ko se je prižgala rdeča lučka od olja, je bilo že prepozno.

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Akumulator je že star 5 let, samo sem danes meril napetost, pa lepo drži 12.3 ob kontaktu in ob prižganem avtu 14.2 kar naj bi bilo ok.
    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.