Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 10 minutami je MazdaBoy napisal:

Se vozim po AC, videvam polno šleparjev Tesl 3, Y, X...Očitno gredo Tesle za med, kot vroče žemljice se prodajajo očitno...noro.

Ja res, dnevno jih vidim na poti v službo bistveno več kot Mazd. Glej če vzameš rabljeno iz Nemčije in imaš doma sončne celice, se voziš napol zastonj. Tisti pri vrhu imajo pa itak električne polnilnice na firmah, pa so zmagali...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res se dobro prodajajo sedaj, odkar so cene spustili…

 

Tole so prodajne stevilke za letos (pobrano z drugega foruma)…


če koga zanima, št registracij Tesel v SLO

2023 po mesecih:
- januar: 27 (16 AWD, 10 Performance, 1 RWD)
- februar: 74 (45 AWD, 9 Performance, 20 RWD), od tega 1x privat uvoz
- marec: 226 (136 AWD, 28 Performance, 62 RWD), od tega 2x prvivat uvoz
- april: 72 (64 AWD, 5 Performance, 3 RWD), od tega 1x privat uvoz nove
- maj: 87 (56 AWD, 2 Performance, 29 RWD), od tega 3x privat uvoz


Je pa res na cesti videti veliko Tesel… in jaz jih ne videvam tako, kot eni pravijo, da bi se vozili v zavetrju sleparjev… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak, da pa vidiš Teslo na 130km/h je pa cel praznik. Mene Tesla razen pri pospeških v mestu na AC-ju še ni prehitela. Se pravi več kot 130 očitno ne vozijo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tud fina za vozt morm rečt. Tesla 3, drugih nisem. Na one pedal se navadiš v parih minutah in men osebno zelo odgovarja.

 

Je pa res, da je ta kolega k jo je kupu, vzel na aliexpressu en kup enih gumic in podobnega, da si je poštimal par teh "udobnostnih" pomankljivosti al kako bi reku. Okoli vrat, spodaj zaščita pri vratih, zadaj pri prtljažniku itd., pol še par stvari v kabini, tisto že bolj za gušt...je kar močen asortima enih izdelkov, ki jih lahko dobiš. Jo ima že več kot dve leti in je še vedno zelo zadovoljen. Izpostavi pa zimo ja, takrat je pa dosega 200 ko je minus...

 

Drugače je ovir na cesti kar precej, vse sorte mašine...sam v električnega se vsak zapiči :)

Popravljeno od SeekK
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene je tudi ta teden na podravski AC en z X teslo neso, jaz 140 on pa vuf mimo

Drugače pa če bi električarja kupoval vi verjetno vzel teslo, zunanjost se prebavim težje mi pa gre z notranjostjo, ki je preveč futuristična oz. za mene Mazdaša premalo gumbov

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Mene tudi pri 130 v Italiji...a je bila na vlečem vozilu. Sicer je pa dokazano, da se Tesle od vseh avtomobilov skoraj največ kvarijo. Ravno danes sem prebral zapisek enega od voznikov, ki si je lastil Teslo S, da je prva in zadnja. Trikrat je imel okvaro in vsakokrat je čakal skoraj mesec dni, da je prišel na vrsto za popravilo. Omenil je, da priporoča  kot bivši lastnik Tesle, da imate pri hiši še en "normalen" avtomobil na klasičen pogon. Ta bo velikokrat prišel prav. 😉

To lahko potrdim, da garancijski servis vedno traja zeeeeeloooooo dolgo pri Tesli.

 

Mogoče za to, ker jo je kupil teslo.

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ELECTREK.CO

The legendary Lotus Elise is going electric. Well, sort of. The designer behind the original Lotus Elise S1, Julian Thomson,...

 

Now this...me like :)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Kitajci so zelo agresivni pri gospodarski politiki, tukaj ne izbirajo sredstev, vse za dobiček. Potem imajo pa še komunistični sistem, ki daje na prvo mesto gospodarsko rast, kar pomeni, da se tam ne rabijo pogovarjati 2 leti o nekem drugem tiru ampak pade komanda v 1 uri, zagotovijo finance in se stvar uredi. Tam ni klasičnih političnih razprtij in dolgorocnih razprav in pogajanj, zato imajo ogromno prednost pred drugimi državami.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je g.Wankel napisal:
ELECTREK.CO

The legendary Lotus Elise is going electric. Well, sort of. The designer behind the original Lotus Elise S1, Julian Thomson,...

 

Now this...me like :)

Prklopu jo boš pa na šteker v Talumu?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je ignacij napisal:

Ja Kitajci so zelo agresivni pri gospodarski politiki, tukaj ne izbirajo sredstev, vse za dobiček. Potem imajo pa še komunistični sistem, ki daje na prvo mesto gospodarsko rast, kar pomeni, da se tam ne rabijo pogovarjati 2 leti o nekem drugem tiru ampak pade komanda v 1 uri, zagotovijo finance in se stvar uredi. Tam ni klasičnih političnih razprtij in dolgorocnih razprav in pogajanj, zato imajo ogromno prednost pred drugimi državami.

Ne naglas govort, da imajo v komunistični kitajski agresivno politiko in jim gre samo za dobiček... da ne sliši moj prijatelj zgoraj nad mano. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je skritikrt napisal:

 

CITYMAGAZINE.SI

Če je bil nekoč Kitajski zid eden izmed kitajskih čudes, ki so jih...

 

Pol pa to prebereš,in ti je vse jasno kdo je naročil...folk pa pade na foro😂🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je skritikrt napisal:
CITYMAGAZINE.SI

Če je bil nekoč Kitajski zid eden izmed kitajskih čudes, ki so jih...

 

Pol pa to prebereš,in ti je vse jasno kdo je naročil...folk pa pade na foro😂🤣

 

Zgleda kar lep!

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je MazdaBoy napisal:

Za štromarja je res lep, ker mi niso glih estetski šteomarji 😁

 

Sej to me fascinira pri enih električarjih. Ker pri električnih avtih imaš malo višjo svobodo pri oblikovanju, ker določenih elementov avtomobil ne potrebuje.

Kdor spremlja SketchMonkey ve :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

😂

Kako jo boš pa polnil in šel z njo na daljšo pot?

 

Edino če imaš viš€k in doma narejeno polnilno postajo. 

 

Najbolj smešen je en tip iz Višnje Gore kateri ima kabel tik ob glavni cesti in z njim polni Opel Ampero ; dosti je tudi priklopov na črno. Vprašanje kaj bo pa ko bodo začeli omenjeni električni tok višati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je vse res...sem napisal kvaliteten polnilec! Jaz pri telefonskih prisegam na Xiaomi-jev...so izredno kvalitetni. Aliexpress ipd...če greš takšne stvari tam kupovati,si sam kriv...ne rečem mogoče kable,ker imam dobre izkušnje... Teli npr.Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!  €2.22  3%OFF | Original Xiaomi Cable 120w 6.5A Turbo Charger Usb C Cabos Elbow 90 Degree Fast Charge Redmi Note 10 Mi 11 12 Poco Blackshark 5 https://a.aliexpress.com/_EI3EHWT Delajo na deklariranih 120W-preverjeno...za tak cvenk TOP,a seveda raje uporabljam Ankerjeve 100W,ker so gibljivejši...   Je pa res,da "kar enega dreka"...ma si si sam kriv,če kupiš.   Napajanje desktop PCjev je pa čisto druga zgodba,ker tam ni baterije.
    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
    • Normalno,da se greje,a brez skrbi,če uporabljaš kvaliteten polnilec,ima ta vse zaščite vgrajene...tudi temperaturno. Sem npr  hčerinega Lenovo Slim-7, k ima USB-C port za polnjenje...na morju polnil z Xiaomi-jevim 33W polnilcem, ki zmore tudi 20V-torej še primeren za polnjenje laptopa (original ima moč 60W)...brez problema je polnil,ko je hčerka hkrati še igrala streljačino...sicer je napisal,da se počasneje polni,a kot rečeno BP.   Pri mojem starem-v prispevku omenjenem Lenovo ThinkPad X-130e pa z 33W ni hotel,z 65W pa BP. Tudi je ta 65W polnilec narejen z t.i. GAN polprevodniki (galijev nitrat)...se veliko manj greje,in je hkrati kompaktnejši...kot rečeno dela BP😃👍    Bi pa opozoril na nekaj drugega,kar marsikdo hitro pozabi-polnilni kabel! Jaz za takšne stvari uporabljam Ankerjev 100W USB-C na USB-C kabel...torej kabel zmore več kot polnilec!
    • Dan danes je večina računalniških polnilcev 65W, nekateri zmoglivejši računalniki pa imajo 100W ali celo 140W.   Recimo macbook je en tak posebnež, ki sfura 140W k keks.   Jaz imam univerzalnega 100W pa fila vse bp, tudi na enem dellu sedaj. Z njim polnem telefon, uro, računalnik,...   Je pa res, da se bo pač grel, ko bo filal iz 10% na 100%, potem se bo pa nazaj ohladil. Brez skrbi, lahko filate tudi z 40W pa bo šlo čez.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.