Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

"Več dni je bila ladja v gostem dimu blizu obale, nato so jo odvlekli na varnejše mesto zunaj glavnih pomorskih koridorjev"

 

Navaden avto se užge, gori 3 ure in pogori.

 

Več dni lahko gorijo samo električarji, žal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

 

Vsi EV-ji nepoškodovani...ja seveda😂🤣....samo ,samo,samo,samo....vžig po tednih,od kar je požar uradno pogašen-zelo nazoren posnetek,kako se od Mercedesa začne kaditi med prekladanjem v bazenček😲

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Slivka napisal:

Take posnetke, ki škodujejo ugledu električnih vozil, moraš posneti in shraniti na drugačen način, ker sicer so izgubljeni - tako kot ta, ki ni več na voljo...

 

Niso igubljeni ... izgleda je v videu uporabil nekaj, s cimer je krsil avtorske pravice ...

 

Verjetno pa gre za ta posnetek 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teli paneli na strehi avtomobila so premajhni, da bi kaj pripomogli k dosegu EV... Ce ze, je dovolj za krakrotrajno napajanje raznih porabnikov v avtomobilu (infotainment, prezracevanje,... ) ... So ze v preteklosti bili podobni poskusi, da bi se to uporabilo za polnjenje visokonapetostne baterije, pa se ocitno nekako ni obneslo ... Ce samo pogledas soncne elektrarne, kjer je povrsina precej vecja pa se postavljene so ponavadi dokaj idealno ... pa kar nekaj casa traja, da se nabere nekaj kWh ... 

pred 1 minuto je NevLado napisal:

Nimam dostopa, ampak ideja je dobra.

 

Kako bo pa v praksi, bomo pa videli :D 

 

Vsebina:

 

Avtomobilske sončne strehe tik pred velikim razmahom

Jan Henning Mehlfeldt, član upravnega odbora podjetja Webasto, je razkril trende in novosti, ki jih bodo uvedli v prihodnjih letih

Avtomobilske sončne strehe tik pred velikim razmahom

Velik del novosti bodo pri nemškem podjetju razstavili na bližajočem se avtomobilskem salonu v Münchnu, načrti največjega podjetja na tem področju na svetu pa so ambiciozni. Napovedujejo namreč, da bo imelo med 80 in 90 odstotki vseh novih avtomobilov, ki bodo v prihodosti zapeljali na ceste, nameščene panoramske steklene strehe, opremljene s funkcijo ambientalne osvetlitve kabine in možnostjo zatemnitve po posameznih segmentih.

Preberite tudi

Gre za funkcije, ki so trenutno še vedno bolj ali manj rezervirane za avtomobile višjega in visokega cenovega razreda (sami smo jo med drugim preizkusili v BMW-jevem modelu i7), v prihodnje pa bi jih lahko razširili tudi v cenovno dostopnejše. Hkrati naj bi prej omenjeni funkciji lahko vključili tudi v sončne strehe z možnostjo odpiranja, res pa je, da gre za funkcijo, ki vgradnjo strehe podraži za približno 20 odstotkov.

A možnosti, ki jih bodo po besedah vodstva Webasta lahko ponujale sončne strehe, so precej večje. Tako bodo na salonu v bavarski prestolnici predstavili svojo največjo streho z vgrajenimi 50 sončnimi celicami z največjo močjo 300 vatov, ki naj bi po podatkih enega izmed uporabnikov te rešitve v enem letu zagotovila za do tri tisoč kilometrov dodatnega dosega baterije brez polnjenja na polnilnici.

Soncna streha webasto s senzorji

Foto: Webasto

Solarne strehe so idealno mesto tudi za namestitev senzorjev avtonomne vožnje, ki jih je tam, ko se nabere umazanija, mogoče po besedah Webasta očistiti že z močnim pišem zraka.

»Ne gre zgolj za doseg. S to rešitvijo lahko podpremo ambicije o zelenem prehodu. Ne gre zgolj za razstavni rekvizit, temveč za delujoč element, ki prinaša koristi,« je za portal Automotive News Europe Europe dejal Mehlfeldt, ki je ob tem povedal, da je takšna streha od klasične dražja za 20 odstotkov.

Hkrati imajo pri Webastu v mislih tudi avtonomne avtomobile. Rešitev, poimenovana Roof Sensor Module, je namenjena samovozečim avtomobilom četrte generacije, zajema pa skupek 14 senzorjev, med njimi tudi lidar. Pri Webastu namreč menijo, da je prav streha najboljše mesto za vgradnjo tovrstnih sistemov, res pa je, da bodo morali v prihodnje rešiti še številne izzive, predvsem povezane z velikostjo senzorjev.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Misliš, da so premajhni? Omenja se moč 300W. Če ga parkiraš pred službo in stoji na soncu 8 ur, se nabere za skoraj 100 km poti... Dobro, če ni idealno postavljen, pa vsaj za 70 km. To bi pri meni bilo celo dovolj, da se iz službe pripeljem domov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo Fisker Ocean ima kot opcijo soncne celice na strehi ... in "obljubljajo" celo, da lahko tako prevozis do 1.500 milj letno na "sonce" ... 

 

https://www.fiskerinc.com/en-gb/ocean

 

 

image.png

 

Vendar pa v raznih testih in neodvisnih predstavitvah pravijo drugace ...

 

Tukaj recimo eden pojamra, da je to bolj igrarija, kot pa kaj resnega. 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Misliš, da so premajhni? Omenja se moč 300W. Če ga parkiraš pred službo in stoji na soncu 8 ur, se nabere za skoraj 100 km poti... Dobro, če ni idealno postavljen, pa vsaj za 70 km. To bi pri meni bilo celo dovolj, da se iz službe pripeljem domov...

 

Ti si pa tole fejst premal izračunal. 8 ur je teoretično 2,4kWh. To je jedva za 15km vožnje če ful šparaš.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 52 minutami je g.Wankel napisal:

Lahko ti zaradi filača za telefon, pa ne vidim nikogar tu gor, da bi se pritoževal.

Imaš prav🙄...najbolje,da kar pustimo tako kot je...nič regulativ-kdo pa to nuca...k za polnilce jih tudi ni 🤥...sam da je poceni in bomo vsi veseli😃👍

 

Kdor najde kaj sarkazma,ga lahko obdrži😉

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je skritikrt napisal:

Imaš prav🙄...najbolje,da kar pustimo tako kot je...nič regulativ-kdo pa to nuca...k za polnilce jih tudi ni 🤥...sam da je poceni in bomo vsi veseli😃👍

 

Kdor najde kaj sarkazma,ga lahko obdrži😉

 

Uglavnem...nataknjen si zarad električnih avtov. Smo dojel.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

Uglavnem...nataknjen si zarad električnih avtov. Smo dojel.

 

"Smo"....koga pa vse predstavljaš?

 

Mene pač zanima čisto vse,ti pa🙄...izgleda da rad "pometaš pod preprogo",če ti ne paše v agendo.

 

Kaj je pa narobe,če z "prstom pokažem" na tisto,kar ni prav?...naj čim prej naredijo tiste "solid-state" baterije k bi naj bile varne,in bom prvi,ki bom "ploskal"...dokler pa temu ni tako bom pa tega konja "jahal" dokler ne bo "crknil"...pa če ti paše ali ne.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se moram pohvaliti, da sem se v soboto vozil z Porsche taicanom turbo s. 💪

Ko je prišel sinov kolega, ki igra skupaj s sinom v bandu po nas, da gremo skupaj  v glasbeno trgovino v Milano z belim Porsche taicanom, sem samo  izbuljil oči. 

No, avto sicer ni njegov ampak od očeta (težki privatniki, imajo privat dom upokojencev). 😊

Imel sem čast sedeti na sprednjem sedežu. Kako gre ta reč?... fenomenalno. Občutek je podoben vožnji v "pravem" 911. Pospeški so nori, vožnja zelo, zelo tiha tudi pri 160/ uro. 

In sedaj realnost. S polnim aku smo naredili, pri vožnji po italijanski avtocesti, s tempomatom 160/uro celih 295 km (do Verone) . 😄 Dobro, da smo se mislili itak ustaviti na kavi. In potem smo iskali v okolici Verone , kje bi ga lahko priklopili na elektriko. Prva polnilnica je bila totalno razsuta, vse je bilo uničeno. 

Nato smo šli pred nek hotel v centru Verone, kjer so imeli spodobne polnilne postaje. Komaj smo, od petih obstoječih, dobili eno fraj (na ostalih do prevladovale Tesle in en mercedes). 

Na, srečo je bila močna, tako da je bila baterija čez 25 min, ko smo se vrnili polna do nekje 75%. Seveda je kar dobro plačal, koliko ne vem. 

Nato smo se peljali brez skrbi do Milana. Na srečo je bila polnilnica v bližini glasbene trgovine. A je bila precej "švoh", tako, da se je tistih 25% polnilo kako uro ali več. 

Po poti domov smo se ustavili v Venezii pri kolegu. Naredili smo okoli 260 km, baterija je kazala še okoli 150 km dometa. Res je, da ga za domov ni tako teral po avtocesti. Tam smo ga zopet priključili in srečno prispeli v Koper. 

Ali bi imel tak avto, če bi imel denar? 

Najbrž, da ja. Ker vožnja sama je poezija, niti piša vetra ni slišati, le kolesa so malo glasnejša. Ima pa presenetljivo velik prtljažnik in kar globok. Ima pa, najbrž za štos, tudi možnost umetnega zvoka motorja v kabini. 

Seveda je vključil za nekaj časa zvok porscheja GT3. 😊

Upam, da gremo še kdaj z njim kam. 

Ima pa ta sinov kolega drugače Cupro Formentor  za vsak dan. Uno ta hudo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.