Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Pa če tako rad delaš, ti lahko še zaupam, da v EV-ju lahko polniš/napajaš vse svoje elektronske naprave hkrati. In delaš na prenosniku ali telefonu tudi ko se avto polni - ne rabiš držati ročke ves čas ... 😃

Ja ker moj laptom drzi samo 7 ur :) sorry ce se ne morem pogovarjat na cesti in kavarnah, ne gre to tako v resnih zadevah (ter tudi poslovnih skrivnostih)

pred 18 minutami je Jest napisal:

 

 

Vse gre v rok sluzbe, ce si na sluzbeni poti :D ... 

Drzi ce si redno zaposlen....pri lastni firmi oz delu s tujino je malo drugace. 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 3 urami je jures napisal:

Z mojim tarracotom 70L tank dizel bi 1034km tankal doma ob startu in potem doma ob vracanju....sam tok nobenega ustavljanja

 

Sral bi pa v tujini ce bi me prijel :)

Drugace pa mocno pretiravas s cenami. Italija je 1.6-1.7, avstrija, spanija je toliko kot Slovenija....kot da si primoran na 3 ure tankat govoris ..pozabljas range dizlov

 

To mi gre mal na k pri mojmu hibridu, enostavno so vsi delani za kratke

Res je. Italija je od 1.6 do 1.7€. Preverjeno januarja. Seveda je na avtocesti znatno več, ampak, saj je tudi pri nas, a ne? 

Nikjer ne piše, da moraš tankat na avtocesti. To storiš, preden greš na avtocesto ali pa, ko greš kam na kosilo v kakem prijetnem mestecu. 

 

 

Napisano

Tole je pa že skoraj za pop-corn time :)

Izmenjava mnenj in izkušenj je vsekakor dobra in dobrodošla, po drugi strani, pa se mi zdi da se eni preveč razburjate v eno ali drugo stran, konec koncev je vsak zase najbolj pameten in ve kaj mu ustreza in mu je všeč, zato nekdo vozi dizla, drugi bencinarja, tretji električarja, četrti hibrida....saj ni (vsaj za enkrat) še take omejitve, da ne bi imel vsak dovolj izbire kar meni, da najbolje ustreza njemu....mojih 5 centov :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 3
Napisano

Tocno to sem jaz napisal, ce mu pase elektrika naj uziva, moti me samo da enaci zadeve, to pa ne mores. 

 

Hruske pa jabuka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res je. Če bi se recimo sam odločil za električarja (po tehtnem premisleku seveda) bi se odločil zaradi tega, ker bi menil, da je to zame najboljša rešitev in ne zato, ker bi me nekdo prepričal.

Enako je bilo z E-Bike-om.

 

https://www.avtomanija.com/2025/02/113245/kateri-elektricni-avtomobili-lahko-brez-polnjenja-pripeljejo-iz-munchna-v-berlin-

 

 

 

Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

 

Kot prvo: še vedno so to dosežki v testni komori in ne na cesti...

 

Kot drugo: briga me, kdo pride iz Münchna do Berlina. Bolj me zanima, kdo pride iz Kanala ob Soči do Term 3000...

 

Kot tretje: a se mi samo zdi ali je res povprečna cena teh vozil preko 68.000€? A se samo meni zdi, da je to kar precej prehuda vsota za vozilo? Še Mazda CX-80 s 3,3 litrskim dizlom, sedmimi sedeži, vlečno kljuko in v kovinsko modri barvi je cenejša...

Napisano

To je res ja, za avto bomo dal kaj, 100 jurjev, da se bom lahko peljal 500km v kosu. Adijo pamet :)

Napisano (urejeno)

Duben avto nje nima računice, duben....ice, strom, lpg, gre se bolj za način življenja, ugodje, imiđ, osebne preference, potrebe, nič drugega. Avto (motor, kolo, avtodom, prikola, jebemti še superge za hojo) so zgolj in samo strošek. Pika.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Tocno to sem jaz napisal, ce mu pase elektrika naj uziva, moti me samo da enaci zadeve, to pa ne mores. 

 

Hruske pa jabuka

Mogoče se sprehodiš nazaj čez celo temo.

 

Jaz nič ne enačim, samo občasno vam povem, da EV ni noben bav-bav tudi za daljše razdalje, čemur večina vas še vedno ne verjame. Ko boste enkrat probali, se bomo pa ... družili na polnilnicah. 😃

Napisano
dne 21. 1. 2025 ob 20:37 je jures napisal:

Aja ker ta kraj je res smucarski :). Zanimivo kako zivis ti samo z robovi :)

 

Ko se je slo smucat v bovec smo sli vsi na tisto malo pumpo ker druge ni :) guzvo so delal samo tisti ki so sli po cike pa morajo pred vrati parkirat.

 

Lej ce ti uzivas v tem daj, ne se sekirat ce se nas ne prime, se bolje, ne spodbujaj nas, ker sedaj uzivas prijetno manjsino, ki ti paše. Pač (mamica :) ), mamo drugačne poglede in pričakovanja tu. 

Evo ti šetnjo, ne rabiš veliko ker je vse v profilu

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Mogoče se sprehodiš nazaj čez celo temo.

 

Jaz nič ne enačim, samo občasno vam povem, da EV ni noben bav-bav tudi za daljše razdalje, čemur večina vas še vedno ne verjame. Ko boste enkrat probali, se bomo pa ... družili na polnilnicah. 😃

enačiš polnjenje 3 x 1000km poti z ICe avtom, enačiš oz probaš enačiti čas na poti, nenazadnje pa probaš tudi enačiti stroške. Enostavno ne gre. tako čas in denar sta tu nekaj povsem drugega in neprimerljiva. Je pa lahko tako ICE kot štromar v tej zgodbi ali hruška ali jabuk...odvisno na kateri strani sklede sediš :) . Dajmo še temo kako vegani vsiljijejo ostalim ta način življenja, da se bomo vsi rešili tegob in gotove smrti...pol smo pa kompletni :)

 

Jaz lahko kadarkol pridem na polnilnico ti svečo držat :) :) pa na dobro kavo, če mam cajt :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj enačim?!

 

Samo napisal sem vam svojo izkušnjo, da sem v grdem zimskem vremenu z EV prevozil več kot 1000 km in za to odštel manj denarja, kot če bi šel z ICE. In potem se je usulo primerjanje in pretiravanje s strani "ICE fahrerjev".

 

Pa komentiral sem, da avtomobilistični novinarji nimajo pojma in delajo veliko škodo EV-jem s svojimi nebulozami.

 

Menim, da je strpnost na moji strani.

Napisano (urejeno)

Pa nazaj na temo - jaz kot veste sem kampist, pri tem članku nekaj časa nazaj me je pritegnilo dvoje:

 

- kako je bil lahko strošek štroma večji? Res zaradi potrebe po vleki? 233€ so naračunali, iz izkušenj povem da s tako prikoli sem imel max 11L porabe, povprečno 10 kadarkoli, kjerkoli. To je pri 1300km 130L benza, če bi bil benz 1,75€ bi dosegel 233€, takrat je pa bil okoli 1,4....(julij 23) - s tem da so v kampu polnili zastonj!! Neki mi tle ne štima...

- odklaplanje prikolice zaradi rikvercanja na polnilnico, nikoli ne bi sam pomislil na to

- čas na poti (če sem prav računal 4 ure polnjenja, ampak ok na dopustu se ti ne mudi, vzamem)

- izven sezone je bilo, pa polnjenja niso tekla čist tekoče

 

 

WWW.AMZS.SI

Dopustniško električno doživetje: veliko ovir za električne počitnice

 

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Drugače mam pa narejeno tako, da ko je priklopljena na avto jo napaja avto. Aku je čez glavo dovolj za 14 dni za LED luči in 12V pumpe za vodo. Če bi dal pa še ta mali solarni kovček bi bil pa čisto samozadosten. Tle je pa štrom več kot dobrodošel, ampak kot rečeno aku iz avta, en aku v prikoli - ki se fila med potjo, za selo sezono čez glavo dost.

Zakaj to pravim - ker opisujejo priklop na el avto kot velik plus....to obstaja že od leta 1970, samo nemški 13 polni priklop moraš met, ki omogoča stalno napajanje iz avta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Kot prvo: še vedno so to dosežki v testni komori in ne na cesti...

 

Kot drugo: briga me, kdo pride iz Münchna do Berlina. Bolj me zanima, kdo pride iz Kanala ob Soči do Term 3000...

 

Kot tretje: a se mi samo zdi ali je res povprečna cena teh vozil preko 68.000€? A se samo meni zdi, da je to kar precej prehuda vsota za vozilo? Še Mazda CX-80 s 3,3 litrskim dizlom, sedmimi sedeži, vlečno kljuko in v kovinsko modri barvi je cenejša...

Slivka, a gledaš CX-80?

Napisano

Ja, vleka počitniške prikolice ima več minusov kot plusov:

- poraba je znatno višja zaradi višjega upora

- skoraj nobena polnilnica (z izjemo nekaterih na severu Evrope) ni načrtovana za vozilo s prikolico (in je slednjo treba odklopiti pred polnjenjem)

+ če ima vozilo V2L tehnologijo, si lahko samozadosten kar zadeva potrebo po elektriki

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

Ja, vleka počitniške prikolice ima več minusov kot plusov:

- poraba je znatno višja zaradi višjega upora

- skoraj nobena polnilnica (z izjemo nekaterih na severu Evrope) ni načrtovana za vozilo s prikolico (in je slednjo treba odklopiti pred polnjenjem)

+ če ima vozilo V2L tehnologijo, si lahko samozadosten kar zadeva potrebo po elektriki

No upor je enak za vse tipe avtov. pa še SUV so izbrali tako da je primerljivo z mojimi

 

dvorjan, glede na tvoje izkušnje mam resno vprašanje. električni avti so avtomatik zato:

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario, in avto crkne - ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario spet - kake so asistenčne storitve (ICE dobi kantico oz ma vključeno)?

 

ICE al pa štrom, če zmanjka v nemčiji oba fašeta kazen :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V original članku se celo priznali

WWW.PINCAMP.DE

Mit dem Elektroauto und einem Wohnwagen über die Berge ans Meer – der ADAC hat den Test gemacht! Hier alles erfahren!

Auf der rund 1.300 km langen Strecke wurden insgesamt 522 kWh Strom geladen. Die Kosten für diese Strecke summierten sich auf 233 Euro. Dies entspricht 18,18 pro 100 km – dieser Wert ist vergleichbar mit dem Kostenaufwand eines Dieselfahrzeuges.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 11 minutami je jures napisal:

No upor je enak za vse tipe avtov. pa še SUV so izbrali tako da je primerljivo z mojimi

 

dvorjan, glede na tvoje izkušnje mam resno vprašanje. električni avti so avtomatik zato:

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario, in avto crkne - ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario spet - kake so asistenčne storitve (ICE dobi kantico oz ma vključeno)?

 

ICE al pa štrom, če zmanjka v nemčiji oba fašeta kazen :)

1a) Zmanjka elektrike v pogonski (HV) bateriji - še preden jo zmanjka imaš "polžek" način, kjer ti avto sporoča, da se odvleci s ceste.

1b) Če se elektroni HV-baterije popolnoma izpraznijo, še vedno lahko prestaviš v N, saj za menjalnik skrbi klasični (12V) akumulator.

2) Praktično vse asistence danes, vključno z našim AMZS že vozijo s seboj agregate in ti na mestu, kjer si ostal brez elektrike, omogočijo polnjenje par procentov, da se privlečeš do polnilnice.

 

3) Če imaš srečo, ti ustavi kak EV "sotrpin", ki ima sodoben EV s tehnologijo V2L, pa preko njega napolniš nekaj % za scenarij iz točke 2).

 

Nisem še ostal čisto brez, čeprav sem ZOE peljal še 18 km potem ko je že kazal 0 % baterije. Je pa najprej zmanjšal moč, potem pa še prižgal ikono polžka. Takrat sem vedel, da je vrag odnesel šalo.

Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

še preden jo zmanjka imaš "polžek" način, kjer ti avto sporoča, da se odvleci s ceste.

 

A ni "želvica"? :D

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je jures napisal:

ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka

 

A ni za to šraufencigr v avtu pa tisti pokrovček pri šaltheblu? Kakor sem jaz razumel navodila, daš v tisto luknjo šraufencigr ali nekaj podobnega in potem gre menjalnik lahko v N. Je že kdo preizkusil v praksi?

 

image.png

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 4 urami je Carot napisal:

Slivka, a gledaš CX-80?

 

Ni ravno "moj tip", ker teli SUVi mi ne sedejo, ampak če hočem sedemsedežnika z dizlom in štirikolesnim pogonom, je izbira ... ... ... Praktično je ni, teoretično je pa zgolj simbolična...

Napisano
pred 18 urami je jures napisal:

Pa nazaj na temo - jaz kot veste sem kampist, pri tem članku nekaj časa nazaj me je pritegnilo dvoje:

 

- kako je bil lahko strošek štroma večji? Res zaradi potrebe po vleki? 233€ so naračunali, iz izkušenj povem da s tako prikoli sem imel max 11L porabe, povprečno 10 kadarkoli, kjerkoli. To je pri 1300km 130L benza, če bi bil benz 1,75€ bi dosegel 233€, takrat je pa bil okoli 1,4....(julij 23) - s tem da so v kampu polnili zastonj!! Neki mi tle ne štima...

- odklaplanje prikolice zaradi rikvercanja na polnilnico, nikoli ne bi sam pomislil na to

- čas na poti (če sem prav računal 4 ure polnjenja, ampak ok na dopustu se ti ne mudi, vzamem)

- izven sezone je bilo, pa polnjenja niso tekla čist tekoče


Sosedovi s Teslo vlačijo prikolico na Jadran. Namesto da so v enem dnevu tam, za pot porabijo 2 dni.

 

Po drugi strani pa sodelavec s Teslo 3 brez prikolice za na Jadran raje vzame sinov avto na dizl. Je rekel da na Jadran z električarjem ne gre nikoli več.

 

Test v članku ima eno pomanjkljivost. Delali so ga v relativno civiliziranem delu Evrope in pa delali so ga izven sezone. V visoki sezoni, ko je ogromna gneča, bi znalo biti velik problem kje pustiti prikolico da se potem lahko samo z avtom za ene x ur postaviš v kolono čakajočih pred polnilnico.  

 

Kot sem že napisal nekje, na otok Mljet hodimo redno vsako leto v avgustu, pa do sedaj na otoku še nisem videl električnega avta. 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Vidim, da je še kar fama okoli groznih ur čakanja pred polnilnicami. Na hitrih polnilnicah je relativno hiter obrat. Jaz sem redko dlje od 20 minut na kakšni.

 

Sploh pa imajo vse (hude) penale za "kampiranje", to je zasedanje polnilnice. Pri večini polnilnic je to postavljeno pri 60 minut, nekod v Italiji pa že pri 45 minut (na ultra hitrih).

 

Saj pravim, morate preizkusiti v praksi, boste lažje komentirali, kaj gre in kaj ne ...

 

Je pa res, da tudi jaz ne bi prikolice vlačil z EV po Balkanu ...

 

Sem pa šel z ZOE na Krf, v Atene itd., tako da ni noben bav-bav. Še največji izziv je bila jugovzhodna Srbija - ker tam pač (še) ni polnilne infrastrukture.

Napisano
pred 18 minutami je dvorjan napisal:

Vidim, da je še kar fama okoli groznih ur čakanja pred polnilnicami. Na hitrih polnilnicah je relativno hiter obrat. Jaz sem redko dlje od 20 minut na kakšni.

 

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

 

Ta je pa lovska...

 

20 minut traja polnjenje samo. Če je eden pred teboj, je to mimogrede pol ure (recimo, da je tisti pred teboj že do polovice napolnil), lahko tudi več...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.