Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Pa če tako rad delaš, ti lahko še zaupam, da v EV-ju lahko polniš/napajaš vse svoje elektronske naprave hkrati. In delaš na prenosniku ali telefonu tudi ko se avto polni - ne rabiš držati ročke ves čas ... 😃

Ja ker moj laptom drzi samo 7 ur :) sorry ce se ne morem pogovarjat na cesti in kavarnah, ne gre to tako v resnih zadevah (ter tudi poslovnih skrivnostih)

pred 18 minutami je Jest napisal:

 

 

Vse gre v rok sluzbe, ce si na sluzbeni poti :D ... 

Drzi ce si redno zaposlen....pri lastni firmi oz delu s tujino je malo drugace. 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 3 urami je jures napisal:

Z mojim tarracotom 70L tank dizel bi 1034km tankal doma ob startu in potem doma ob vracanju....sam tok nobenega ustavljanja

 

Sral bi pa v tujini ce bi me prijel :)

Drugace pa mocno pretiravas s cenami. Italija je 1.6-1.7, avstrija, spanija je toliko kot Slovenija....kot da si primoran na 3 ure tankat govoris ..pozabljas range dizlov

 

To mi gre mal na k pri mojmu hibridu, enostavno so vsi delani za kratke

Res je. Italija je od 1.6 do 1.7€. Preverjeno januarja. Seveda je na avtocesti znatno več, ampak, saj je tudi pri nas, a ne? 

Nikjer ne piše, da moraš tankat na avtocesti. To storiš, preden greš na avtocesto ali pa, ko greš kam na kosilo v kakem prijetnem mestecu. 

 

 

Napisano

Tole je pa že skoraj za pop-corn time :)

Izmenjava mnenj in izkušenj je vsekakor dobra in dobrodošla, po drugi strani, pa se mi zdi da se eni preveč razburjate v eno ali drugo stran, konec koncev je vsak zase najbolj pameten in ve kaj mu ustreza in mu je všeč, zato nekdo vozi dizla, drugi bencinarja, tretji električarja, četrti hibrida....saj ni (vsaj za enkrat) še take omejitve, da ne bi imel vsak dovolj izbire kar meni, da najbolje ustreza njemu....mojih 5 centov :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 3
Napisano

Tocno to sem jaz napisal, ce mu pase elektrika naj uziva, moti me samo da enaci zadeve, to pa ne mores. 

 

Hruske pa jabuka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res je. Če bi se recimo sam odločil za električarja (po tehtnem premisleku seveda) bi se odločil zaradi tega, ker bi menil, da je to zame najboljša rešitev in ne zato, ker bi me nekdo prepričal.

Enako je bilo z E-Bike-om.

 

https://www.avtomanija.com/2025/02/113245/kateri-elektricni-avtomobili-lahko-brez-polnjenja-pripeljejo-iz-munchna-v-berlin-

 

 

 

Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

 

Kot prvo: še vedno so to dosežki v testni komori in ne na cesti...

 

Kot drugo: briga me, kdo pride iz Münchna do Berlina. Bolj me zanima, kdo pride iz Kanala ob Soči do Term 3000...

 

Kot tretje: a se mi samo zdi ali je res povprečna cena teh vozil preko 68.000€? A se samo meni zdi, da je to kar precej prehuda vsota za vozilo? Še Mazda CX-80 s 3,3 litrskim dizlom, sedmimi sedeži, vlečno kljuko in v kovinsko modri barvi je cenejša...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

To je res ja, za avto bomo dal kaj, 100 jurjev, da se bom lahko peljal 500km v kosu. Adijo pamet :)

Napisano (urejeno)

Duben avto nje nima računice, duben....ice, strom, lpg, gre se bolj za način življenja, ugodje, imiđ, osebne preference, potrebe, nič drugega. Avto (motor, kolo, avtodom, prikola, jebemti še superge za hojo) so zgolj in samo strošek. Pika.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Tocno to sem jaz napisal, ce mu pase elektrika naj uziva, moti me samo da enaci zadeve, to pa ne mores. 

 

Hruske pa jabuka

Mogoče se sprehodiš nazaj čez celo temo.

 

Jaz nič ne enačim, samo občasno vam povem, da EV ni noben bav-bav tudi za daljše razdalje, čemur večina vas še vedno ne verjame. Ko boste enkrat probali, se bomo pa ... družili na polnilnicah. 😃

Napisano
dne 21. 1. 2025 ob 20:37 je jures napisal:

Aja ker ta kraj je res smucarski :). Zanimivo kako zivis ti samo z robovi :)

 

Ko se je slo smucat v bovec smo sli vsi na tisto malo pumpo ker druge ni :) guzvo so delal samo tisti ki so sli po cike pa morajo pred vrati parkirat.

 

Lej ce ti uzivas v tem daj, ne se sekirat ce se nas ne prime, se bolje, ne spodbujaj nas, ker sedaj uzivas prijetno manjsino, ki ti paše. Pač (mamica :) ), mamo drugačne poglede in pričakovanja tu. 

Evo ti šetnjo, ne rabiš veliko ker je vse v profilu

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Mogoče se sprehodiš nazaj čez celo temo.

 

Jaz nič ne enačim, samo občasno vam povem, da EV ni noben bav-bav tudi za daljše razdalje, čemur večina vas še vedno ne verjame. Ko boste enkrat probali, se bomo pa ... družili na polnilnicah. 😃

enačiš polnjenje 3 x 1000km poti z ICe avtom, enačiš oz probaš enačiti čas na poti, nenazadnje pa probaš tudi enačiti stroške. Enostavno ne gre. tako čas in denar sta tu nekaj povsem drugega in neprimerljiva. Je pa lahko tako ICE kot štromar v tej zgodbi ali hruška ali jabuk...odvisno na kateri strani sklede sediš :) . Dajmo še temo kako vegani vsiljijejo ostalim ta način življenja, da se bomo vsi rešili tegob in gotove smrti...pol smo pa kompletni :)

 

Jaz lahko kadarkol pridem na polnilnico ti svečo držat :) :) pa na dobro kavo, če mam cajt :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj enačim?!

 

Samo napisal sem vam svojo izkušnjo, da sem v grdem zimskem vremenu z EV prevozil več kot 1000 km in za to odštel manj denarja, kot če bi šel z ICE. In potem se je usulo primerjanje in pretiravanje s strani "ICE fahrerjev".

 

Pa komentiral sem, da avtomobilistični novinarji nimajo pojma in delajo veliko škodo EV-jem s svojimi nebulozami.

 

Menim, da je strpnost na moji strani.

Napisano (urejeno)

Pa nazaj na temo - jaz kot veste sem kampist, pri tem članku nekaj časa nazaj me je pritegnilo dvoje:

 

- kako je bil lahko strošek štroma večji? Res zaradi potrebe po vleki? 233€ so naračunali, iz izkušenj povem da s tako prikoli sem imel max 11L porabe, povprečno 10 kadarkoli, kjerkoli. To je pri 1300km 130L benza, če bi bil benz 1,75€ bi dosegel 233€, takrat je pa bil okoli 1,4....(julij 23) - s tem da so v kampu polnili zastonj!! Neki mi tle ne štima...

- odklaplanje prikolice zaradi rikvercanja na polnilnico, nikoli ne bi sam pomislil na to

- čas na poti (če sem prav računal 4 ure polnjenja, ampak ok na dopustu se ti ne mudi, vzamem)

- izven sezone je bilo, pa polnjenja niso tekla čist tekoče

 

 

WWW.AMZS.SI

Dopustniško električno doživetje: veliko ovir za električne počitnice

 

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Drugače mam pa narejeno tako, da ko je priklopljena na avto jo napaja avto. Aku je čez glavo dovolj za 14 dni za LED luči in 12V pumpe za vodo. Če bi dal pa še ta mali solarni kovček bi bil pa čisto samozadosten. Tle je pa štrom več kot dobrodošel, ampak kot rečeno aku iz avta, en aku v prikoli - ki se fila med potjo, za selo sezono čez glavo dost.

Zakaj to pravim - ker opisujejo priklop na el avto kot velik plus....to obstaja že od leta 1970, samo nemški 13 polni priklop moraš met, ki omogoča stalno napajanje iz avta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Kot prvo: še vedno so to dosežki v testni komori in ne na cesti...

 

Kot drugo: briga me, kdo pride iz Münchna do Berlina. Bolj me zanima, kdo pride iz Kanala ob Soči do Term 3000...

 

Kot tretje: a se mi samo zdi ali je res povprečna cena teh vozil preko 68.000€? A se samo meni zdi, da je to kar precej prehuda vsota za vozilo? Še Mazda CX-80 s 3,3 litrskim dizlom, sedmimi sedeži, vlečno kljuko in v kovinsko modri barvi je cenejša...

Slivka, a gledaš CX-80?

Napisano

Ja, vleka počitniške prikolice ima več minusov kot plusov:

- poraba je znatno višja zaradi višjega upora

- skoraj nobena polnilnica (z izjemo nekaterih na severu Evrope) ni načrtovana za vozilo s prikolico (in je slednjo treba odklopiti pred polnjenjem)

+ če ima vozilo V2L tehnologijo, si lahko samozadosten kar zadeva potrebo po elektriki

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

Ja, vleka počitniške prikolice ima več minusov kot plusov:

- poraba je znatno višja zaradi višjega upora

- skoraj nobena polnilnica (z izjemo nekaterih na severu Evrope) ni načrtovana za vozilo s prikolico (in je slednjo treba odklopiti pred polnjenjem)

+ če ima vozilo V2L tehnologijo, si lahko samozadosten kar zadeva potrebo po elektriki

No upor je enak za vse tipe avtov. pa še SUV so izbrali tako da je primerljivo z mojimi

 

dvorjan, glede na tvoje izkušnje mam resno vprašanje. električni avti so avtomatik zato:

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario, in avto crkne - ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario spet - kake so asistenčne storitve (ICE dobi kantico oz ma vključeno)?

 

ICE al pa štrom, če zmanjka v nemčiji oba fašeta kazen :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V original članku se celo priznali

WWW.PINCAMP.DE

Mit dem Elektroauto und einem Wohnwagen über die Berge ans Meer – der ADAC hat den Test gemacht! Hier alles erfahren!

Auf der rund 1.300 km langen Strecke wurden insgesamt 522 kWh Strom geladen. Die Kosten für diese Strecke summierten sich auf 233 Euro. Dies entspricht 18,18 pro 100 km – dieser Wert ist vergleichbar mit dem Kostenaufwand eines Dieselfahrzeuges.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 11 minutami je jures napisal:

No upor je enak za vse tipe avtov. pa še SUV so izbrali tako da je primerljivo z mojimi

 

dvorjan, glede na tvoje izkušnje mam resno vprašanje. električni avti so avtomatik zato:

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario, in avto crkne - ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario spet - kake so asistenčne storitve (ICE dobi kantico oz ma vključeno)?

 

ICE al pa štrom, če zmanjka v nemčiji oba fašeta kazen :)

1a) Zmanjka elektrike v pogonski (HV) bateriji - še preden jo zmanjka imaš "polžek" način, kjer ti avto sporoča, da se odvleci s ceste.

1b) Če se elektroni HV-baterije popolnoma izpraznijo, še vedno lahko prestaviš v N, saj za menjalnik skrbi klasični (12V) akumulator.

2) Praktično vse asistence danes, vključno z našim AMZS že vozijo s seboj agregate in ti na mestu, kjer si ostal brez elektrike, omogočijo polnjenje par procentov, da se privlečeš do polnilnice.

 

3) Če imaš srečo, ti ustavi kak EV "sotrpin", ki ima sodoben EV s tehnologijo V2L, pa preko njega napolniš nekaj % za scenarij iz točke 2).

 

Nisem še ostal čisto brez, čeprav sem ZOE peljal še 18 km potem ko je že kazal 0 % baterije. Je pa najprej zmanjšal moč, potem pa še prižgal ikono polžka. Takrat sem vedel, da je vrag odnesel šalo.

Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

še preden jo zmanjka imaš "polžek" način, kjer ti avto sporoča, da se odvleci s ceste.

 

A ni "želvica"? :D

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je jures napisal:

ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka

 

A ni za to šraufencigr v avtu pa tisti pokrovček pri šaltheblu? Kakor sem jaz razumel navodila, daš v tisto luknjo šraufencigr ali nekaj podobnega in potem gre menjalnik lahko v N. Je že kdo preizkusil v praksi?

 

image.png

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 4 urami je Carot napisal:

Slivka, a gledaš CX-80?

 

Ni ravno "moj tip", ker teli SUVi mi ne sedejo, ampak če hočem sedemsedežnika z dizlom in štirikolesnim pogonom, je izbira ... ... ... Praktično je ni, teoretično je pa zgolj simbolična...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 18 urami je jures napisal:

Pa nazaj na temo - jaz kot veste sem kampist, pri tem članku nekaj časa nazaj me je pritegnilo dvoje:

 

- kako je bil lahko strošek štroma večji? Res zaradi potrebe po vleki? 233€ so naračunali, iz izkušenj povem da s tako prikoli sem imel max 11L porabe, povprečno 10 kadarkoli, kjerkoli. To je pri 1300km 130L benza, če bi bil benz 1,75€ bi dosegel 233€, takrat je pa bil okoli 1,4....(julij 23) - s tem da so v kampu polnili zastonj!! Neki mi tle ne štima...

- odklaplanje prikolice zaradi rikvercanja na polnilnico, nikoli ne bi sam pomislil na to

- čas na poti (če sem prav računal 4 ure polnjenja, ampak ok na dopustu se ti ne mudi, vzamem)

- izven sezone je bilo, pa polnjenja niso tekla čist tekoče


Sosedovi s Teslo vlačijo prikolico na Jadran. Namesto da so v enem dnevu tam, za pot porabijo 2 dni.

 

Po drugi strani pa sodelavec s Teslo 3 brez prikolice za na Jadran raje vzame sinov avto na dizl. Je rekel da na Jadran z električarjem ne gre nikoli več.

 

Test v članku ima eno pomanjkljivost. Delali so ga v relativno civiliziranem delu Evrope in pa delali so ga izven sezone. V visoki sezoni, ko je ogromna gneča, bi znalo biti velik problem kje pustiti prikolico da se potem lahko samo z avtom za ene x ur postaviš v kolono čakajočih pred polnilnico.  

 

Kot sem že napisal nekje, na otok Mljet hodimo redno vsako leto v avgustu, pa do sedaj na otoku še nisem videl električnega avta. 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Vidim, da je še kar fama okoli groznih ur čakanja pred polnilnicami. Na hitrih polnilnicah je relativno hiter obrat. Jaz sem redko dlje od 20 minut na kakšni.

 

Sploh pa imajo vse (hude) penale za "kampiranje", to je zasedanje polnilnice. Pri večini polnilnic je to postavljeno pri 60 minut, nekod v Italiji pa že pri 45 minut (na ultra hitrih).

 

Saj pravim, morate preizkusiti v praksi, boste lažje komentirali, kaj gre in kaj ne ...

 

Je pa res, da tudi jaz ne bi prikolice vlačil z EV po Balkanu ...

 

Sem pa šel z ZOE na Krf, v Atene itd., tako da ni noben bav-bav. Še največji izziv je bila jugovzhodna Srbija - ker tam pač (še) ni polnilne infrastrukture.

Napisano
pred 18 minutami je dvorjan napisal:

Vidim, da je še kar fama okoli groznih ur čakanja pred polnilnicami. Na hitrih polnilnicah je relativno hiter obrat. Jaz sem redko dlje od 20 minut na kakšni.

 

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

 

Ta je pa lovska...

 

20 minut traja polnjenje samo. Če je eden pred teboj, je to mimogrede pol ure (recimo, da je tisti pred teboj že do polovice napolnil), lahko tudi več...

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.