Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdaj se tedensko vozim cez celo Nemcijo. Kot prvo nimajo klasicnih pump kot pri nas ampak se moras zapeljati vecinoma dol na Autohof.

 

Tisto kar pogresam pri nas imajo zelo razvito, polnilnic veliko, tudi na vasi ali mestu jih vidis.

 

Ampak, nocem biti spet negativec, ampak vse je prazno. Resnicno prazno. Vidis v mestu samo kak un kvazi mini kvadratni jajcek, ki ni niti smart. Na bahnu pa kar prazno...

Razlog? Ne vem. 

 

Na samem bahnu pa sem sedaj na skupaj 4000km srecal samo 1 Teslo in enega Ioniqa (madona je ogromen in sirok). Tesla je sla normalnih 130, ioniq pa se je cjazil cca 100 skrajno desno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 13 minutami je jures napisal:

Tesla je sla normalnih 130, ioniq pa se je cjazil cca 100 skrajno desno.

 

Zato pa se zdaj pogovarjajo, da bi uvedli omejitve hitrosti na celem autobahnu. Predvsem, zato, da ne bi lastniki EV-jev izpadli preveč patetično bedno, k se morajo furat okol stotke, da sploh kam pridejo.

  • Všeč 2
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

No, @Boss, kar priznaj, da bi se tudi tebi fino zdelo, ko bi tu na forumu lahko brez kančka slabe vesti napisal, da si vozil po omejitvah in imel porabo 4,5 litra na 100 km in da si z enim polnjenjem prevozil razdaljo od Ljubljane do Amsterdama...

 

🙂

Napisano

Na pa si me ujel v mojih skritih željah sramezljiv

 

Pismo, ampak da mi rata v enem šusu 1200km bi moral met porabo okrog 4 litre. Torej predlagam, da spustimo hitrost na 80km/h al pa še raj na 75km/h. Zakaj bi se peljal 11 ur, če pa se lahko 16 in zraven še opazujem naravo, ptičke, ki se ženijo, metuljčki, ki frfotajo, zajčki, ki se fu**jo... mislim parijo. Mi sploh ne vemo kolk lepega zamujamo, ko drvimo, kot obsedeni s 120-130km/h z očmi na pecljih, adrenalinom v žilah, pulzom na številkah enakih hitrosti.

  • Všeč 2
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Na pa si me ujel v mojih skritih željah sramezljiv

 

Pismo, ampak da mi rata v enem šusu 1200km bi moral met porabo okrog 4 litre. Torej predlagam, da spustimo hitrost na 80km/h al pa še raj na 75km/h. Zakaj bi se peljal 11 ur, če pa se lahko 16 in zraven še opazujem naravo, ptičke, ki se ženijo, metuljčki, ki frfotajo, zajčki, ki se fu**jo... mislim parijo. Mi sploh ne vemo kolk lepega zamujamo, ko drvimo, kot obsedeni s 120-130km/h z očmi na pecljih, adrenalinom v žilah, pulzom na številkah enakih hitrosti.

 

60 litrov na razdalji 1200 km pomeni porabo 5 litrov na 100 km. Glede na to, da je posoda za gorivo 62 litrov - ni treba vozit 75, da prideš z enim polnjenjem do Amsterdama.

 

Bi pa na koncu doživel tisti pravi adrenalin: a bo al bo zmanjkalo...

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

60 litrov na razdalji 1200 km pomeni porabo 5 litrov na 100 km. Glede na to, da je posoda za gorivo 62 litrov - ni treba vozit 75, da prideš z enim polnjenjem do Amsterdama.

 

Jaz mam AdBlue posodo notri in mam zato "samo" 52 litrski tank za dizel.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Na pa si me ujel v mojih skritih željah sramezljiv

 

Pismo, ampak da mi rata v enem šusu 1200km bi moral met porabo okrog 4 litre. Torej predlagam, da spustimo hitrost na 80km/h al pa še raj na 75km/h. Zakaj bi se peljal 11 ur, če pa se lahko 16 in zraven še opazujem naravo, ptičke, ki se ženijo, metuljčki, ki frfotajo, zajčki, ki se fu**jo... mislim parijo. Mi sploh ne vemo kolk lepega zamujamo, ko drvimo, kot obsedeni s 120-130km/h z očmi na pecljih, adrenalinom v žilah, pulzom na številkah enakih hitrosti.

Vmes, ko voziš 80/ uro zapustiš lahko avto in greš še na malo potrebo. In se vrneš v avto. 

 

  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Moja prostata zdrzi 1100km ampak toyota ni, en tankanje je rabla :)

 

Bo pa prostata zdaj na testu range s plinom se skorajda podvoji na 1300-1400

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 5 minutami je jures napisal:

Bo pa prostata zdaj na testu range s plinom se skorajda podvoji na 1300-1400

 

Stari, v flašo pa bo. :hudicek: Zdaj se dela rekord za zgodovino, tako da ne popustit.

33112_1.png

Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

 

Stari, v flašo pa bo. :hudicek: Zdaj se dela rekord za zgodovino, tako da ne popustit.

Lako tebi k mas adblu skret s sabo

  • Všeč 1
  • Haha 4

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Pilotke pa...?

 

uporabi domišljijo 😜

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

uporabi domišljijo 😜

 

Eh, moja domišljija pa njen domet.

Golden shower mogoče?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
dne 23. 3. 2025 ob 20:10 je Boss napisal:

 

Zato pa se zdaj pogovarjajo, da bi uvedli omejitve hitrosti na celem autobahnu. Predvsem, zato, da ne bi lastniki EV-jev izpadli preveč patetično bedno, k se morajo furat okol stotke, da sploh kam pridejo.

 

Imam občutek, da iz istega vzroka vgrajujejo 45-litrske rezervoarje. Da ni prevelike razlike v "dometu"...

Napisano
pred 9 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Eh, moja domišljija pa njen domet.

Golden shower mogoče?

Seveda. Ampak samo če je jadrilica za 2 😉

Napisano

Pravilno, naj jih stisnejo, če mazda zaradi omejitev ne more v EU ponuditi turbota, potem naj tudi elektricarji igrajo po pravilih.

Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

TÜV Report 2025: These cars fail the technical inspection most often

Popular Tesla model fails inspection. See why it falls through. FDM



Mal si pomagjte s translateom, uglavnem, tesle nadpovprecno padajo na tehnicnih pregledih, bl specificno, na PRVEM tehnicnem

Padajo tudi nadpovprečno nakupi Tesel v Evropi, Kanadi in Avstraliji

 

 

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Zdaj lahko veseli palček prične proizvajat lunarna vozila..... :nevem:

 

On je bolj marsovec kot pa lunatik.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

On je bolj marsovec kot pa lunatik.

Tip zase pravi, da potuje po vesolju že nevem koliko tisoč let. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.