Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 47 minutami je etcho napisal:

In to vse vgrajeno v avto. Avto te pred vožnjo testira (IQ, alko, psiho), če "narediš" ti pusti vožnjo. 😉

Če pa ne,ti pa prekliče vozniško dovoljenje...direkt elektronsko na upravni enoti...saj imamo e-upravo,a ne🤔

Napisano

Uf, kakšno presenečenje.

 

WWW.RTVSLO.SI

Lani je bilo v Sloveniji registriranih 1,3 milijona osebnih avtomobilov. Na medletni ravni se je povečalo število prvič registriranih novih in rabljenih osebnih vozil, število prvih registracij električnih avtomobilov pa se je...

 

Napisano

Berem zgornji članek in pridem do stavka: "najstarejši vozni park pa ostaja v goriški statistični regiji".

 

Ja, se sploh ne čudim. In če bi prej vedel, kakšni problemi bodo s FucksWagnom, bi bil vozni park še starejši...

Napisano

1.3M avtov, skoraj en na prebivalca in to z rastjo glede na lani...zamislite se malo v kaki 'krizi' smo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 1 uro je jures napisal:

1.3M avtov, skoraj en na prebivalca in to z rastjo glede na lani...zamislite se malo v kaki 'krizi' smo...

Manjka tudi podatek kaka je npr.povprečna cena novo kupljenih vs povprečna slo plača, potem bi se šele videlo kaj je za slovenceljne najbolj pomembna stvar, četudi si jo verjetno več kot 50% realno ne more privoščiti....ampak šteje pa za sosede🤣😉😂

Napisano

Veeeeeeeliko denarja stece mimo uradnih kanalov...tako pac je ker so davki veliki.

Smo pa tud oaza za barabe, ker nikoli nihce ne odgovarja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 11. 4. 2025 ob 22:59 je FuManchu napisal:

 

Za zamisliti, kdo bi si mislil kako umazani je tudi nikelj. Katastrofa kaj delajo z okoljem😡 Na Filipinih, lastniki Kitajci, pa takih obratov je verjetno ogromno še za druge redke materiale. Tisti, ki pridobivajo te materiale bolj čisto, na koncu propadejo, ker jih kitajci povozijo z neupoštevanjem vsega, so seveda zato najcenejši, pa noben jim nič ne more. Do čimveč ljudi bi morale priti take stvari, da pride v javnost. Seveda smo vsi porabniki takih in podobnih materialov, brez tega ni več naše civilizacije, bi se pa morali zavedati od kod izvirajo kateri materiali in imeti to možnost da sploh vemo, posledično bi kot kupci lahko tudi na kaj vplivali.

V dokumentarcu prikazani umazani nikelj, če smo realni, verjetno ne gre vse za baterije EV-jev (res pa da verjetno za EVje poraba najbolj narašča), ampak večina, trenutno več kot pol niklja se porabi za nerjaveče jeklo (primer npr. doma imamo verjetno vsi posode iz nerjavečega jekla 18/10, kjer je 10% niklja), ostalo telefone, drugo elektroniko, verjetno je nekaj niklja na žalost tudi v naših dinotih in drugih ICEjih, res pa da manj kot v EVjih ....:nevem:

Zanimivo npr. na koncu dokumentarca se govornik vpraša ali ni "point" kupovanja EVjev da pomagamo naravi, če pa škodujemo naravi v procesu pridobivanja, pa je precej samouničujoče.

Napisano

Naši kljukci pa rešujejo svet s tem. Bravo res, da jih ni sram. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Naši kljukci pa rešujejo svet s tem. Bravo res, da jih ni sram. 

 

Tako kot bi želel končati vojno z udeležbo več orožja in nasilja. Super jim gre vsa ta logika dandanes.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da nebo nekega navala.... :whatever:

Je pa zelo lep Kitajski avto. 😁😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Nikelj se nahaja v EV baterijah tipa NMC (litij, nikelj, mangan, kobalt...), v baterijah tipa LFP ni niklja (litij, železov fosfat...).

Večina proizvajalcev vgrajuje NMC, ker se hitreje napolnijo, imajo večjo gostoto in s tem kapaciteto, imajo pa večji požarni riziko/požarni pobeg...

LFP so cenejše, daljša življenjska doba, večja požarna varnost, ampak manj kapacitete, slabše polnjenje... 

Če kupujete, zahtevajte ta podatek, da vsaj veste kaj imate (proizvajalci to običajno ne prikažejo).

Napisano

Za vse, ki imajo raje dolga potovanja brez pogostih postankov, je Mazda6e Long Range opremljena z baterijo s kapaciteto 80 kWh, ki omogoča podaljšan doseg do 552 km

 

Torej 14,4kWh poraba, rad bi videl heroje ki pride pod 20kW v vsakodnevnem ritmu mesto AC za tako žival.....z 20kwh je komajda 400, pa še to se je treba potruditi. Ne vem nismo ravno napredovali v tem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Torej 14,4kWh poraba, rad bi videl heroje ki pride pod 20kW v vsakodnevnem ritmu mesto AC za tako žival

 

Ja o tem smo se že parkrat pogovarjali, da ob normalni uporabi so cifre pod 20kWh/100km enostavno utopija. Pol pa še neugodne temperature, pa dejstvo, da se ne voziš, do čist prazne baterije, ker to ni telefon, da lahko praznega odneseš do vtičnice itd itd. Na konc si srečen, da je dometa preko 300km. Jaz osebno to dojemam, da bo treba počas it tankat ne pa da je to poln avto.

33112_1.png

Napisano

Sem že pisal o "čajnizih"...pa mislim,da nekako paše v to temo.

 

 

Napisano

A je to mikrovalovka že ali pravi avto?

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 14. 4. 2025 ob 13:57 je jures napisal:

Za vse, ki imajo raje dolga potovanja brez pogostih postankov, je Mazda6e Long Range opremljena z baterijo s kapaciteto 80 kWh, ki omogoča podaljšan doseg do 552 km

 

Torej 14,4kWh poraba, rad bi videl heroje ki pride pod 20kW v vsakodnevnem ritmu mesto AC za tako žival.....z 20kwh je komajda 400, pa še to se je treba potruditi. Ne vem nismo ravno napredovali v tem

V mestu imaš brez problema 14,4 kWh (in manj), glede na to da je sedan, lahko tudi na primestnih relacijah. Na avtocesti pa hitrost naredi svoje in bo res bližje 20 kWh.

 

Pa še enkrat - in vedno znova - EV se kupuje glede na tipično dnevno uporabo in ne za tistih par špic letno. Tisti dopust na Hrvaško in dvakrat v Avstrijo (ali Italijo), kolikor se mogoče povprečni Slovenec zapelje preko meje, pa lahko preživi 15-30 minut na hitri polnilnici ob avtocesti.

 

Za ostalih 95 % prevoženih kilometrov v letu pa bo kapaciteta baterije več kot zadostna.

 

Čudno, da ne vozite vsi 5.0 V8 mašin, za tiste tri primere v letu, ko bi želeli na magistralki prehiteti 10 vozil v enem šusu ...

Napisano
pred 55 minutami je FuManchu napisal:

A je to mikrovalovka že ali pravi avto?

Na žalost kitajska SUV baterijska mikrovalovka, dinozavri bomo kot kaže počasi izumrli ali pa ne...:whatever:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je ignacij napisal:

Mazda EZ-60, vizualno mi je zunanjoat všečna, ostalo pa....bomo videli.

 

 

 

Resnična zgleda potem precej drugačna.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Resnična zgleda precej drugačna.... :nevem:

In kje je resnična ? Adje s slikami na plano...

 


image.jpeg

 

Napisano

Vedno je na koncu precej drugačna kot te replike..... :nevem:

Tudi druge Mazde imaš po netu kako naj bi zgledane, na koncu si pa razočaran.... 🥴😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.