Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 16 minutami je Bini napisal:

Vseeno so to previsoke cifre za večino ljudi, že 30k€ večina ne zmore brez odloga plačila..... 🥴

Mogoče pa nas kitajci rešijo, da se "bodo" lahko sploh vozili čez 20let 🤔

Saj tudi jaz nisem kupil novega EV, temveč rabljenega. Tako kot Mazdo. Oba stara 2 leti z okoli 20.000 km.

 

In, ja, kitajski EV prihajajo in - ironija - niso prav nič slabši od evropskih. Tesle, izdelane v kitajski tovarni, so bolj natančno sestavljene kot Tesle iz Berlina ali ZDA.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

 

 

Tudi CX-5 ima delno gretje sipe ... oz. za odtaljevanje brisalcev ... 

 

image.png

 

 

Vem..."tudi" pri stebričkih ob strani ima,da se ne nabira snežni klin...sam tam k bi bilo treba...ne,tam pa ne🫤

 

Pred eno uro je Jest napisal:


 Ko sem se odlocal za menjavo je bila Tesla Y Dual motor Long Range blizu 80K € ... Danes je dobrih 60K € ... 

Sam tako za razmišljati...ja,kaj je bilo pa z staro ceno "narobe"?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je skritikrt napisal:

...sem doma iz Radgone...in ti o Muri...resno te vprašam-kaj si pokadil?

Če ne veš-to je hitra reka ki je že v socializmu pogosto poplavljala...vsepovsod protipoplavni nasipi,in še ni dost...

WWW.POMUREC.COM

Deževje pojenja, posledice nalivov pa so po dosedanjih podatkih najhujše na vzhodu države. Po dosedanjih podatkih ...

 

@dvorjan bo pa delal elektrarne😂...res si dober😃👍-takih vicov se še Slivka ne more izmisliti.

Saj pa imajo v AT tudi elektrarne na Muri.

 

Elektrarne so tudi en izmed protipoplavnih ukrepov.

 

Pri nas pa se ne načrtujejo zaradi Natura2000 in ne zaradi hitrega pretoka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je skritikrt napisal:

Sam tako za razmišljati...ja,kaj je bilo pa z staro ceno "narobe"?!


Kaj je tukaj za razmisljat? Prejsnja cena je bila previsoka ;) … Tudi sedanja ni ravno nizka… ampak za marsikoga ze sprejemljiva… Sem pa preprican, da bo sla se dol… Slabo je pa to za tiste, ki so placali visjo ceno in ne bodo ravno srecni ob prodaji nekaj let starega avta… Ampak to je pac trenutna situacija, ko so sle cene zaradi nekqterih brezveznih razlogov (korona, Ukrajina, poplave, potresi,…) nenormalno gor…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jest verjemi, da si se za ta čas pravilno odločil, ker za EV boš še vedno imel čas in precej bolj jasna bo zgodba čez nekaj let a se gre v pravo smer ali ne. Recimo VB prehiteva z elektrifikacijo in pri njih tole postaja silen bumerang in verjetno kmalu tudi velik padec prodaje EV-jev.

 

Zakaj tako je zelo dobro razloženo v članku:

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Je kaj takega v kratkem pričakovati tudi pri nas!? 

 

  • Haha 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, pri nas javne polnilnice večinoma samevajo ...

 

Tudi scenarij, da bo vsak drugi prodan nov avto EV, se pri nas še dolgo ne bo uresničil. Jih niti ni toliko, tudi če bi si jih vsi čez noč zaželeli (kar pa glede na odzive na tem forumu in v gostilnah kakopak ne pride v poštev).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim,da nihče od vas ni zadel,kaj sem mislil z..."kaj je pa bilo z staro ceno narobe..."

pred 2 urama je dvorjan napisal:

i za nov Citroen včasih ni bilo problem dobiti 25 % popusta na ceno iz cenika ...

Ne vem koliko let imaš...ali pa se mogoče ne spomniš...

Ko sem jaz leta 2006 kupoval C-Maxa je bila lih akcija pri Citroenu...npr.Xsara Picasso si na 3 milijone dobil popust en milijon SIT...

 

@Jest...takoj ko so tesle ven prišle so bile take visoke cene.

Kaj sem mislil...ja,za kaj pa niso takoj ob predstavitvi dali eno ceno,katera odraža normalno vrednost vozila+marža?!!!

Bi deklasirali kompletni trg,dobesedno "zbrcali vse po dolgem in počez....in si noben proizvajalec nebi upal privoščiti tega,kar si je npr.VW.

Z tem bi naredili največjo uslugo uveljavitvi elektromobilnosti....tako pa se samo "nateguje" naivneže.

 

In kje je sedaj Citroen,Peugeot in podobni-renome in vrednost znamke "na tleh"....kaj pa Tesla?...kak govor je pred kratkim imel Musk?!

 

Se bodo morali malo "spustiti na realna tla"...začeti delati avte,kateri se bodo prodajali,ker tudi od enih,k jih boli za cvenk,se sliši,da imajo poln kufer problemov z EVji...se jim ne da več ubadati....

Tiste z manjš denarnico pa vemo,kaj jih zanima...

 

Pa ne me narobe razumeti-tudi za ostale avte sem mnenja,da se je prodajalcem "odpulilo",a ti bodo že dobili svojo "porcijo"...trg bo že zreguliral...

 

Komur se da brati,lahko prebere na prvi strani Hi-Fi teme,kaj mislim o takih cenovnih praksah....prideš v trgovino,da pogledaš,kaj imajo...npr. zvočnike...in prvo kar slisiš od prodajalca je,da imajo 45% popusta na vse...večina "raje" bo vsa vesela,da bo "poceni"...jaz pa najprej rečem..."ja,kaj je pa bilo z staro ceno narobe..."....pač prodajajo "drek"...in rečem "hvala lepa in nasvidenje"...

 

Podobno je bilo pri nakupu CX-5...niti centa popusta nisem dobil...in naj mi še tako ne paše-prav je tako!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Boss napisal:

@Jest verjemi, da si se za ta čas pravilno odločil, ker za EV boš še vedno imel čas in precej bolj jasna bo zgodba čez nekaj let a se gre v pravo smer ali ne. Recimo VB prehiteva z elektrifikacijo in pri njih tole postaja silen bumerang in verjetno kmalu tudi velik padec prodaje EV-jev.

 

Zakaj tako je zelo dobro razloženo v članku:

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Je kaj takega v kratkem pričakovati tudi pri nas!? 

 

Žalostno. Pa da se ne morjo lepo zmenit, da ne pride do konfliktov jao jao 😞

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale prvi video je zanimiv, kjer se vidi, da gre za relativno majhno nesrečo bolj kot ne kozmetične zadeve pa je bila nova Tesla ocenjena na totalko in 45k$ zavarovalnine. Smo se nekaj dni nazaj pogovarjali o visokih stroških popravila in tukaj takoj, ko je bila verjetno poškodovano ohišje baterije je konec heca in strošek popravila oz. menjave tako velik, da je takoj ekonomska totalka.

 

Bi bilo zanimivo vidit statistiko koliko električnih je takoj ocenjeno kot nepopravljive oziroma ekonomske totalke.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 11. 2023 ob 17:06 je ignacij napisal:

Uff tole je pa kr anti EV scena,

Ja,čuj...na Mazdinem forumu si😁😉 

pred 7 urami je Boss napisal:

Tko zgleda realist ne pa nek EUforičen optimist.

Po moje,če je od Mazde...kar bolj skor ne moreš biti,po tem more biti vsaj malo tehnično podkovan,in po vsej verjetnosti ve o čem govori...

 

Za EU komisarje in poslance pa...nebi jim dal kolesa za paziti,kaj šele za peljati...je jasno kot beli dan,da ne vedo o čem odločajo...delajo samo po diktatu nekoga,ki v ozadju vleče niti za profit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tiste k jih zanima...drugačna "elektromobilnost"...nočna 16:00-04:00 Stadler potniški brzi vlak 509 Lj.-Koper....mimo tovorne na potniško...čistilka počisti,ugasnem,in na tovorno cug za nazaj😅...da vidim,kaj bom fasal...brižito ali živo🧐🙄

IMG_20231108_200740.jpg

IMG_20231108_202440.jpg

IMG_20231108_202814.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa bi se z veseljem z brižito peljal.

 

 

Saj vem. Ti si vsak dan not. Pa več kot 70 ne gre.

Se spomnim kak sva se jezla, ko je celi čas do Kopra štopala.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.

pred 1 uro je godlike napisal:

Jaz pa bi se z veseljem z brižito peljal.

 

 

Saj vem. Ti si vsak dan not. Pa več kot 70 ne gre.

Se spomnim kak sva se jezla, ko je celi čas do Kopra štopala.

Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎 

Pred eno uro je sportman333 napisal:

In so za kej ti novi Stadler vlaki?

Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...

Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.

Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...

Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.

Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.

Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....

Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...

Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....

Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎 

Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...

 

Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).

Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!

Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...

 

Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri  Siemensih čisto nič drugače...

 

Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....

IMG_20231108_225147.jpg

IMG_20231108_225928.jpg

IMG_20231108_230031.jpg

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je skritikrt napisal:

K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.

Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎 

Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...

Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.

Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...

Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.

Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.

Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....

Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...

Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....

Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎 

Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...

 

Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).

Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!

Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...

 

Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri  Siemensih čisto nič drugače...

 

Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....

IMG_20231108_225147.jpg

IMG_20231108_225928.jpg

IMG_20231108_230031.jpg

Zapipkaj malo,ko pelješ kaj mimo mene.....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je skritikrt napisal:

@godlike ne gre brižita le 70...ima dve mehanske prestave-tovorno in potniško...v tovorni max.75km/h, v potniški pa 125km/h.

je že nekaj let kaj sem se bil "opazovalec" v kabini.

75km/h ja, ker je bil tovorni vlak. V vsakem primeru se s sodobnejšo mašino ji limaš za rit in te sektorsko ustavljajo. 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
    • Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.