Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Sedaj pa ena "zanimiva" tudi za to temo. Je ravnokar bil pri nas na obisku sin taščinega "fanta"...dela za eno ameriško firmo v rusiji (poročen z rusinjo in ima dve čudoviti hčerki...)...

Zanimiv čovek,je videl že marsikaj...in ko se tako pogovarjamo,je nanesla tudi tema na rusijo,kako je tam...in čez čas je naneslo tudi na kitajce,Tajvan,Hong-Kong itd...

In tip pravi,da je v rusiji sedaj ogroooomno kitajskih avtov-tako ICE kot EV...in pravi,da so res kot "vesoljske ladje"...in tudi cene so pametni kitajci pribili-čist primerljivo z Mercedesom ipd...za drag cvenk....

Kar pa se kvalitete tiče-2,3...mogoče 4 leta in je "za v kanto",ker prodati itak ne moreš.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

Sloveniji se z novim letom obeta začetek novega načina obračunavanja omrežnine za električno energijo. Njena poraba je v porastu in v prihodnje je bomo potrebovali še več. Istočasno se bo povečevala...

 

V oči bode to, da kompenzacija sranj, ki jih v omrežju dela "zelena" energija v prihodnosti temelji na uporabi baterij kar je res zelo zeleno.

  • Všeč 4
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Mraušk Mčk napisal:
SIOL.NET

Sloveniji se z novim letom obeta začetek novega načina obračunavanja omrežnine za električno energijo. Njena poraba je v porastu in v prihodnje je bomo potrebovali še več. Istočasno se bo povečevala...

 

V oči bode to, da kompenzacija sranj, ki jih v omrežju dela "zelena" energija v prihodnosti temelji na uporabi baterij kar je res zelo zeleno.

Sepravi direktorji na električne lizing avte...

 

Citat

Podjetja, ki bodo morala kmalu predložiti svoje aktivnosti na področju skrbi za ogljični odtis, bodo s tem prišla do ugodnejše ocene in s tem finančnih ugodnosti (bonitete, davki …).

 

Potem poleti pa na križarjenje da pokurijo razliko, ki so jo profitirali :D 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še niti dobro nismo zagrizli v elektrifikacijo pa je že veselica in ne samo da moraš poti načrtovat, še polnjenje ne bo samoumevno ampak cel plan. Se pravi boš precej bolj suženj avta kot si bilz ICE, kjer te ni zanimal ne domet ne ura kdaj boš šel tankat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... :) ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He, He. Tukaj v Dolomitih je beseda "električni actomobil" še vedno prepovedana z zakonom. 😊

Večinoma se vozijo okoli z fiat pandicami 4x4, starimi golfi GTI in razno razni dizli. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

He, He. Tukaj v Dolomitih je beseda "električni actomobil" še vedno prepovedana z zakonom. 😊

Večinoma se vozijo okoli z fiat pandicami 4x4, starimi golfi GTI in razno razni dizli. 

 Pa SUVi tudi ne.

Pač nimajo dnarja, da bi kupovali sodobne bedarije.

pred 4 urami je Jest napisal:

Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... :) ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ... 

Tako je. Našli bomo vsak razlog, da bomo lahko vozli bencince na ročni menjalnik in normalne višine (ne suv).😎

 

Zdaj pa prosim najdi mi alternativo moji i20n na štrom, ki ne bo dražja.

Torej končna 230 km/h, 150 kw za majn kot 30k€.

Pozabimo na polnjenje in ostale gluposti. Že na ceni se zalomi 😉

Popravljeno od godlike
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... :) ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ... 

Saj si opazil, da proti sami vožnji, tako od dinamike, do enostavnosti premikanja ni niti eden tukaj rekel kaj slabega. Dejansko to ni problem oziroma zna biti tudi kr velik plus napram ICE. Problemi so čist nekje drugje in to taki, ki so nastali na novo in jih prej nismo poznali. Ljudje pač želimo imet avto, ki nas bo vozil lepo udobno in varno brez, da bi rabil zraven cele potovalne načrte delat in pa bit v strahu ali bo tam, kjer je planiran postanek vse tako, da bom nato lahko nadaljeval vožnjo.

 

Že tako smo v stresu s 1000 preveč raznoraznimi obveznosti in planiranjem časa in v tem tempu ne rabimo še dodatno distrakcijo. Še 1x bom ponovil. Men je EV čist v redu avto, ko je služben ali pa carsharing, kjer drugi poskrbijo, da je nafilan in pripravljen na vožnjo. Se vsedem, peljem in pripeljem nazaj pa zaklenem in to je to. Tud polnit mi ne bi bil problem, če bi to trajalo nekaj minut in bilo pol za vsaj 400km vožnje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je godlike napisal:

 Pa SUVi tudi ne.

Pač nimajo dnarja, da bi kupovali sodobne bedarije.

Tako je. Našli bomo vsak razlog, da bomo lahko vozli bencince na ročni menjalnik in normalne višine (ne suv).😎

 

Zdaj pa prosim najdi mi alternativo moji i20n na štrom, ki ne bo dražja.

Torej končna 230 km/h, 150 kw za majn kot 30k€.

Pozabimo na polnjenje in ostale gluposti. Že na ceni se zalomi 😉

O ne. Tudi precej bmw- evih pa subarujevih suvov imajo. Pa tudi kar nekaj cx30 , 4x4 sem videl. 😉

Nisem pa še do sedaj videl ene mazde 6 tam. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Boss napisal:

Še 1x bom ponovil. Men je EV čist v redu avto, ko je služben ali pa carsharing, kjer drugi poskrbijo, da je nafilan in pripravljen na vožnjo. Se vsedem, peljem in pripeljem nazaj pa zaklenem in to je to. Tud polnit mi ne bi bil problem, če bi to trajalo nekaj minut in bilo pol za vsaj 400km vožnje.


Tisti redki, ki res rabijo dnevni doseg 400km vsekakor ne bodo posegli po EV… Vecina pa tega ne potrebuje… In ce ima moznost polnjenja doma, je to veliko bolj komot… in vseeno ne rabis nobenega velikega planiranja na dnevni bazi… Edino, ko gres kam dlje… tam pa je fajn, ce malo splaniras, neodvisno od tega, s kaksnim prevoznim sredstvom se vozis… Ce zivis pa v bloku, ki nima moznost polnjenja EV, potem pa drzi to, da je vec planiranja… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

O ne. Tudi precej bmw- evih pa subarujevih suvov imajo. Pa tudi kar nekaj cx30 , 4x4 sem videl. 😉

Nisem pa še do sedaj videl ene mazde 6 tam. 

 

Meni je to ful zanimivo, kak je prav od države do države odvisno kere modele in firme se vozi.

 

Recimo Alfa Romeo Giulietta.

Ko sem si jo lastil, jih je bilo v Sloveniji nekaj, na Madžarskem 0, pa sem se 4 dni vozil po državi.

Italija jih je imela, samo bi pričakoval več. So pa jih imeli avstrijci ful.

 

Isto recimo Focus MK IV. Pei nas jih je par. V Avstriji dosti več, nemčija okoli Passaua pa jih je imela skoraj tolko kot Golfov.

 

Tudi grki so imeli svoj preferenčni spekter....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Austrijci so imeli pred 15,20 leti ogromno Mazd,😊 zdaj že malo manj.... 😔So pa tako znani kot narod, da so bol preračunljivi in varčni in vsako stvar dvakrat, ne 3X preračunajo kaj je boljše in kaj se bolj izplača.... :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:


 Ce zivis pa v bloku, ki nima moznost polnjenja EV, potem pa drzi to, da je vec planiranja… 

 

 

To je bil eden od razlogov, da nisem menjal Audija za Teslo, ker nimam polnilnice pred blokom.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je godlike napisal:

Zdaj pa prosim najdi mi alternativo moji i20n na štrom, ki ne bo dražja.

Torej končna 230 km/h, 150 kw za majn kot 30k€.

Pozabimo na polnjenje in ostale gluposti. Že na ceni se zalomi 😉

Evo ga: MG4.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19041793&display=MG MG4

 

Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃

 

34.900€ - 6500€ (subvencija)

 

Pa še več placa ima kot i20n.

Popravljeno od dvorjan
  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ampak kolikor MG4 izgubi čez kratke ovinke, takoj nadoknadi pri pospeševanju iz njih.

Ko se baterija zagreje pa jok. Vsaj tak je pri Tesli.

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Evo ga: MG4.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19041793&display=MG MG4

 

Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃

 

34.900€ - 6500€ (subvencija)

 

Pa še več placa ima kot i20n.

Ne rabim več placa. Imam za to Focusa.

 

Pozabil sem dodat, kar skozi plizam po foromu, da se kitajskih firm izogibam. Pri vsemu: hrani, elektroniki, vozilih, gumah,....

 

Samo nisi vsemu zadovoljil. SUV je. 😉

 

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ampak kolikor MG4 izgubi čez kratke ovinke, takoj nadoknadi pri pospeševanju iz njih.

Kak? 7.9s do 100km/h.

i20n je klasificirana 6.2s z launch control, 6.7s brez.

In top speed 160km/h 😆

 

 

https://ev-database.org/car/1708/MG-MG4-Electric-64-kWh

 

Pa moral sem nov post dat, včasih urejanje bluzi.... 🙂

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto sekundo zgubiš že ko drugič prestaviš z ročnim menjalnikom.

 

Poleg tega: kolikokrat si že štartal, da si dosegel 6,7s do 100 km/h? Pri električarju samo pohodiš do konca in to vsakič naredi ... Bi rad videl Hyudai mehaniko pri takem "zlorabljanju" ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje je en izmed redkih, ki zdrži celi dan zlorabljanja na drkališču brez posledic. Večini se fade na bremzah začne poznat itd...

 

Me zanima kak bojo na tvojem MG-ju bremze zdržale.

Bo moj menjalnik prej šel al tvoje bremze? 🤨

 

Pa avto, ki ima 160km/h top speed kot Clio 1.2 55konjev, pa ne kupim. Ni variante.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katerega pa lahko kupis? Kolikor si pisal, je za i20n kar kriza ga dobit ... :D ... Verjetno zato, ker je tako eksoticen in ni ravno velikega povprasevanja po njem ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kontra. Tako veliko povpraševanje je, da jih ni za dobit.

i30n dosti lažje dobiš, so na zalogi.

 

Taka redkost je v ponudbi na trgu, da gre za med.

Baje jih ima Slovenija za letos okoli 50 rezerviranih in bojo vsi šli kot keks.

 

Ja avto ni za množice, že mene je trdota presentla.

 

Kupiš lahko oba, z nekaj truda. Pa niti enemu ne pravim, da more i20n kupit, niti električarja.

Samo trdim, da pri meni ni alternative v elektriki. In vse ostalo je pribijanje električnih privržencev, ki ne želijo pogledat realno na to, kaj sem želel in kaj trg nudi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je godlike napisal:

Baje je en izmed redkih, ki zdrži celi dan zlorabljanja na drkališču brez posledic. Večini se fade na bremzah začne poznat itd...

 

Me zanima kak bojo na tvojem MG-ju bremze zdržale.

Bo moj menjalnik prej šel al tvoje bremze? 🤨

 

Pa avto, ki ima 160km/h top speed kot Clio 1.2 55konjev, pa ne kupim. Ni variante.

Kaj zdaj dirkališče vlačiš v pogovor? A sem kje omenjal dirkališče? Nisem.

Da boš mirno spal: ja, tudi jaz bi na dirkališče raje šel z i20n. Za vsak dan pa imam veliko raje "Kitajca" z napisom MG4.

Da boš vseeno malo manj mirno spal: MG ima tudi različico MG4 X-Power. 3,4 sekunde do 100 in poštene zavore - ki se lahko še dolgo hladijo, preden z i20n sploh prevoziš razdaljo, za katero te je pustil za seboj. 😃

Pa tudi cena sploh ni huda: 41 jurjev minus subvencija ... Za "everything GTI, RS etc. killerja". 😃

 

Pa še nekaj - MG4 ni SUV, kot si zgoraj zapisal ... Je kar lepo hothatch.

 

Moj predlog - imajo sedaj dovolj prodajalcev po Sloveniji, da ga lahko sprobaš skoraj v vsaki regiji - pojdi na testno vožnjo in potem komentiraj. Jaz sem bil šokiran, ko sem MG4 vrnil po petih dneh in se vsedel v svojo Mazdo z 2,5 bencinarjem, ki ne velja za počasen avto - ampak občutek sem imel, kot da nikamor ne gre ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.