Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobr no, nakupovalne vre?ke pa vseeno grejo not ;) Tud 18" feltne ko jih je treba menjat :P Je pa res da ni ?anse da not dobi? kak hladilnik ali pralni stroj. Za lepoto je treba trpet ;)

Napisano

Da se ne boste stepli :vskalo:  :P ...tudi meni je v ?tartu bila bolj limuzina, ampak me je prepri?al hatcbackh lih zaradi dostopnosti prtlja?nika in seveda pika na i sta pa bila 2 auspuha :jupiii: ...je pa vse stvar okusa, z nobeno razli?ico ne bo mimo usekal.

Y.O.L.O. 

Napisano

Ja saj jaz sem bil tudi najprej prepri?an, da bom vzel limuzino...potem sem pa odprl prtlja?nik in me je skoraj kap. Enostavno preozka je odprtina. Brat ima novega c-elysee pa ima bistveno ve?jo odprtino kot mazda 3 limuzina, ?e bi bila tak?na potem bi bilo blizu...moral bi se tudi navaditi na odsotnost zadnjega brisalca...no sedaj mi ni ni? ?al, ker smo tudi na morje ?li BP, kar me je najbolj skrbelo  :jupiii: . ?e pa ho?e 165 km verzijo potem pa itak limuzina odpade, ker nima te verzije  :ne vem:

Napisano

Haha, ste pa res cist not padl. No, hvala vam za nasvete, vsak info prov pride. Glede oblike se bomo odlocl na testni voznji. Se kaksen nasvet glede popustov, so vse ah enako trde za pogajanja? So servisi primerljivi med seboj al kaksen odstopa po kakovosti?

Napisano

Popustov na?eloma no?ejo dajati ker so ?akalne vrste za Mazde ?e vedno dovolj dolge da jim ni treba spu??ati cene.

 

V mojem ?asu se je dalo spogajati za: 16" feltne + zimske gume na njih, navigacijsko SD kartico pa "zastonj" izbiro barve. Probaj :)

Napisano

Js sm dobiu za novga 1.260 eur popusta + gratis prvi servis + velur tepihe. Za tepihe sicer ne vem, mogo?e so ?e zraven in je bla samo finta trgovca... Tako da trenutno se neki da zni?at cene :-) sploh ?e je avto na zalogi v Sloveniji...

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Tudi jst sem dobil popust in sicer: nekaj 100 evrov manj sem dal za novga, brezpla?ne zimske gume na original 16 col alu plati??ih in malce cenej?o navigacijo. Men se zdi kar ok, glede na to da sem prej?nji avto dal k njim v ra?un in dobil toliko za njega kot sem hotel imeti:) :jupiii:

Y.O.L.O. 

Napisano

Kon?no sva dobila novo Mazdo 3 G120 Attraction biserno bele barve. Prvi ob?utki so fenomenalni. Naro?eno imam ?e SD kartico za navigacijo (eBay) in pa monta?o vzvratne kamere.

Ker je predal pred prestavno ro?ico precej majhen (nizek) me zanima, ?e je morda ?e kdo poskusil odstraniti enoto CD predvajalnika. Vso glasbo imava tako ali tako na USB klju?ku.

Napisano

Kaksna je pa razlika med navigacijo, ki jo prodajajo v Mazdinih salonih, in tisto, ki si jo ti narocil na ebayu? A kamero bos sam zmontiral al ti to kdo drug to uredi?

Napisano

Zanima me kak?en klju? ima Mazda3 sport 5 vrat, revolution oprema, model 2017. 2 ali 3 gumbe? Je kateri s te slike pravi?

post-9860-0-21351900-1503390373_thumb.jpg

Napisano

Pozdrav,

 

Danes sem bil zaradi pokanja v podvozju v BTC-ju. Seveda kot zanala?? danes ni hotelo po?iti in tudi ni? nenavadnega niso ugotovili. So pa ugotovili, da pu??a olje v menjalniku (avto star 6 mesecev).

Potrebna bo menjava semeringa. Druga?e pa odnos na servisu zelo prijazen in korekten.

 

LP

Napisano

jaz sem na servisu samo omenil, da mi poka in naj pogleda v ra?unalnik ali je na voljo kak?en TBS za moj model glede tega in so mi brez kak?nih testiranj menjali kar je bilo treba menjat..

Napisano

Zanima me ali imajo nove Mazde 3 predvsem z Top Revolution in Bose opremo, CD enoto.

Napisano

Torej, kam se dandanes vozi nove trojke na redni/uradni servis (da niso totalno nesposobni) okoli Ljubljane?

K Majesu... A-Cosmos BTC...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.