Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Samo spet, odvisno koliko prej ti javi da bo zmanjkalo. ?e ima? kako dalj?o furo pa ti na za?etku to javi...si v riti.  :) Tako da, najbolje je , vsake toliko malo doliti. Pri moji to ka?e, pa ne vem ?e sem 1x videl to lu?ko, druga?e vedno vsake par mesecev malo dolijem in je re?eno. Pa ne rabim nobenih lu?k :D

Napisano

Zakaj saj mas webasto....razvajenec :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pismu jaz mam moznost dobit webasto za 50? sam ne vem ce bi sel citroena razdirat, moram res vprasat kako ma tovarnisko predgretje narejeno, ler se hitro segreje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma to mor? bit mal prepri?an da je res ok. Ker ?e ti za?ne srat in ga ima? nekje zakopanega je problem. Razen, ?e ga ima? kje pri roki. ?e bi bil v moji kje pri roki, bi ga ?e zrihtal, tko pa..:)

Napisano

Smetiva temo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zanima me na koliko km se zamenja zra?ni filter (motor)? Pri drugem servisu? Sem razmi?ljal da bi vzel k&n filter pa ga sam zamenjal...ima kdo izku?nje s tem filtrom?

Napisano

Zanima me na koliko km se zamenja zra?ni filter (motor)? Pri drugem servisu? Sem razmi?ljal da bi vzel k&n filter pa ga sam zamenjal...ima kdo izku?nje s tem filtrom?

Po moje pri vsakem rednem servisu se pravi na 20 000 km v tvojem primeru...

:zoom-zoom:

Napisano

Pri 1. servisu mi ga sigurno niso. Na koliko ?asa pa ga menja? @koroska18? A ta k&n ni suhi filter? Zamenjava je pa menda preprosta...

Napisano

k&n ni suhi filter in ga impregrira? z oljem v spreju. To je tudi njegov najve?ji minus saj ti veselo zapaca senzor pretoka zraka (MAF) in ?e to ne pogrunta? na prvo ?ogo ima? lahko precej stro?kov saj i??e? re?itev drugje in ne tam, kjer dejasnko je.

 

Jaz sicer imam ta filter ampak ga res ne priporo?am nikomur ve?, ker sem zaradi njega rezal ven DPF, obnavljal injektorje pa ?e kaj bi se na?lo.

33112_1.png

Napisano

Aha, hvala...se mi je zdelo ja, da se ma?e z oljem...?e nekaj...ali lahko zaradi menjave filtra zraka recimo kaj komplicirajo glede garancije, to me ?e skrbi? Zdaj bi vzel kar navadni papirnati filter od BOSCH-a, 20 eur pa ga zamenjam pa je, tako kot sem sam zamenjal tudi filter zraka kabine...to se mi zdijo osnovne stvari, ki jih lahko sam zamenjam. Se mi zdi da ni preve? komplicirana zamenjava, 5 min pa je. Pa brisalce sem si nove nabavil, ker ti, ki so original zraven so naravnost za v smeti...

Napisano

Ah to ne.... men se je zadeva zgodila, ko sem mel k&n filter notri ?e ve? kot 170kkm

33112_1.png

Napisano

Kateri filter naj vzamem...gledam BOSCH, MANN, MAHLE...ti MAHLE so menda kar dobri?

Napisano

Aha, hvala...se mi je zdelo ja, da se ma?e z oljem...?e nekaj...ali lahko zaradi menjave filtra zraka recimo kaj komplicirajo glede garancije, to me ?e skrbi? Zdaj bi vzel kar navadni papirnati filter od BOSCH-a, 20 eur pa ga zamenjam pa je, tako kot sem sam zamenjal tudi filter zraka kabine...to se mi zdijo osnovne stvari, ki jih lahko sam zamenjam. Se mi zdi da ni preve? komplicirana zamenjava, 5 min pa je. Pa brisalce sem si nove nabavil, ker ti, ki so original zraven so naravnost za v smeti...

 

Katere brisalce si pa nabavil ? Tudi memi se zdijo original bolj slabi.

Napisano

Vzel sem BOSCH aerotwin. Nisem jih ?e zamenjal jih bom kmalu...sedaj bom vzel en MAHLE in en BOSCH zra?ni filter, pa ?e en filter kabinskega zraka z ogljenim filtrom...?e ?e naro?ujem...iz Nem?ije....

Napisano

Eh sem gledal...zra?ni filter menjajo ?ele pri 60.000 km...brezveze kompliciram LOL  :rolleyes: ...bom pri naslednjem servisu ga zamenjal...pri 40.000 km...to je to  :P ...brisalce pa ?e ta teden, ker so original res klump  :ne vem:

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Katere brisalce si pa nabavil ? Tudi memi se zdijo original bolj slabi.

 

Cudno. Meni se zdijo boljsi kot karkoli drugega do zdaj sprobanega na drugih avtih. Prvic menjal po treh letih, ker je tocno na sredi sipe pri vozniku nekoliko slabse zagrabila metlica in se je delal flek ene 2 x 10 cm. Razen tega so pucal kot novi in brez kakrsnega koli skripanja.

 

Je pa verjetno tudi faktor, da je avto garaziran in ne stoji na soncu cele dneve.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

?e en novope?eni lastnik hatchback mazde 3 =). 

 

Zanima me kak?ne so mo?nosti za nosilce na strehi. V mislih sem imel thule-tove palice z monta?o na fiksne to?ke. Vendar na njihovi strani najdem samo kit 1742, ki mi deluje kot za avto brez fiksnih to?k za vpenjanje.  https://www.thule.com/en-us/us/roof-rack/fit-kits?q=4TTP6s6Hy

Ima kdo kak?ne izku?nje kateri kit pa?e na fiksne to?ke? 

 

Na?eloma nisem omejen na thule tako, da tudi kak?en drug predlog za dobre nosilce. Predvsem je pogoj da so obi?ajne kvadratne palice, se montirajo na fiksne to?ke in da palice visijo ?ez vpetje, da je malo ve? prostora (ne tako kot original, kjer se palice zaklju?ijo v noge). Torej na tak na?in (stara mazda 3), samo da ima kvadratne palice.
maxresdefault.jpg

Napisano

Katero motorno olje je potrebno za servis in koliko litrov za Mazdo 3 G120? Gruntam, da bi ga kar sam nabavil za prvi servis:)

 

na mimovrste je full poceni Mazda olje:

https://www.mimovrste.com/motorna-olja/webhiddenbrand-olje-mazda-dexelia-ultra-dpf-5w30-1l

 

Sem dal povpra?evanje na 3 mazda avtosalone in cene so kar razli?ne - 175, 190 in 220 eur (Interclass, A cosmos BTC in Kolmani? MS).

 

Kako se vam zdijo te cene, so to standardne oz obi?ajne?

 

Hvala

Y.O.L.O. 

Napisano

Na mimovrste pi?e da je to olje za dizel motorje...

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Katero motorno olje je potrebno za servis in koliko litrov za Mazdo 3 G120? Gruntam, da bi ga kar sam nabavil za prvi servis:)

 

 

 

 

V prirocniku za uporabo je vse napisano ... in sicer tocneje na strani 6-25 

 

skitched-20180503-195214.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.