Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Klimo le uporabljaj tudi sedaj, dokler ni ve?inoma pod nulo. Potem se itak kompresor ne bo ve? pri?gala, tudi ?e bo svetilo AC. Denarnica ti bo hvale?na.

Napisano

Samo res. Klima je zato, da se jo uporablja, da ne zaruzne. Ali pa se je ne... da pri?para? kak ? na gorivu? :)

 

 

Napisano

Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ...

Nisem menjal. Za?elo se je po servisu srptembra. Ko so mi posodobili Mazda Connect. ?eprav so mi rekli da ga vedno priklopijo na kable.

 

No v glavnem, po prevo?enih cca 1.000 km je baterija modra, tudi zjutro takoj ko v?gem avto.

 

Zdej me zajebava AC...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Klimo pa rabim ?im majn, ker mi enostavno ne odgovarja. Tudi poleti zjutro vozim brez.

 

No sej ni da jo zdej pol leta ne bom v?gal

Rabim jo ?e ne druga?e pa ko je de? in se meglijo ?ipe.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Nisem menjal. Za?elo se je po servisu srptembra. Ko so mi posodobili Mazda Connect. ?eprav so mi rekli da ga vedno priklopijo na kable.

No v glavnem, po prevo?enih cca 1.000 km je baterija modra, tudi zjutro takoj ko v?gem avto.

Zdej me zajebava AC...

Poslano z mojega MI 9 z uporabo TapatalkKlimo pa rabim ?im majn, ker mi enostavno ne odgovarja. Tudi poleti zjutro vozim brez.

No sej ni da jo zdej pol leta ne bom v?gal

Rabim jo ?e ne druga?e pa ko je de? in se meglijo ?ipe.

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Ko sem bil na servisu sem omenil posodobitev pa so mi rekli da je bolje tako kot je ker imajo podatek da imajo potem nekateri probleme nisem vpra?al kak?ne. Dogovoril pa sem se da ?e bom imel kake probleme brez posodobitve naj pridem nazaj do njih in mi bodo posodobli.
Napisano

Soc akumulatorja? Katri pid je to?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Nevem kateri PID... V iOS aplikaciji Forscan Lite sem samo dodal BATT_SOC ...

post-10-0-72684300-1572287930_thumb.png

post-10-0-36392800-1572287943_thumb.png

post-10-0-84954900-1572287988_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj zdaj s temi akumulatorji?? Ne more bit kr fu? po dveh letih no?! A to so vsi start/stop ak.isti al so sam mazdini tolk slab?i?

Napisano

Moj avto je itak dalj ?asa stal. Vpra?anje, ponavadi to ne vpliva dobro na aku.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aku gre te?ko na garancijo, razen ?e si ga ravnokar tam kupil. Po 3 letih no go.

 

No tale SOC je pri meni na 95%. Ampak v?asih res zajamra zjutraj. Mogo?e ga obd adapter toliko zjebcka.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

 

Start stop sistemi navadno potrebujejo "high performance" AGM akumulatorje. Cena original cca. 200+ EUR (vsaj za Mazdo 6). 

Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

AGM-65 Ah tako je na mojem napisano pri M3 g120. Letnik 2018
Napisano

hvala.morem malo pogledat kak?ne so cene

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

3 leta? Imam letnik 01/2015, za enkrat akumulator deluje ?e brez problema. Na servisu je bil glede akumulatorja odgovor, da lahko zdr?i od 3 pa tudi do 8 let. 

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

 

Najla?je je, da zjutraj pred zagonom izmeri? napetost akumulatorja in ?e je vsaj 12,3 V, potem je OK. ?e nima? multimetra, pa je najla?je opazovati status akumulatorja prek MZD connect zaslona in ?e je takoj zjutraj ob zagonu akumulator obarvan modro, potem je tudi OK. ?e pa potrebuje precej ?asa (km), da se obarva modro, pa je v zadnjih izdihljajih.

?ivljenjska doba akumulatorjev je zelo spremenljiva, odvisna predvsem od pogojev vo?nje (dolge vs kratke relacije), ampak kakor je bilo re?eno od tri do osem let. 

Napisano

Hvala za info...tudi mene zanima kje se vidi stanje preko MZD connect? Verjetno tam kjer je stanje za start-stop sistem?

Pa sre?no, zdravo in uspehov polno leto 2020!

Napisano

Kje se vidi stanje na mzd connect?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Hvala za info...tudi mene zanima kje se vidi stanje preko MZD connect? Verjetno tam kjer je stanje za start-stop sistem?

Pa sre?no, zdravo in uspehov polno leto 2020!

Ja, spodaj ima? ikonco motorja, pa akomulatorja in ikonco start stop. ?e je akomulator ?e dober je obarvan plavo kot smrkci. Ne vem pa, kaj se zgodi, ko gre proti koncu.

 

 

Napisano

Sem preveril ja. Akumulator je pobarvan modro, potema se ?e po nekaj km pobarva motor in ikona za klimo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
    • Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača.   Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven...   Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat...    Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.