Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ima kdo od lastnikov M3 mogoce tezave z daljincem. Sama zadnji mesec opazam, da mi tipka za odklep sploh ne odklene avta takoj (lucka zasveti), potem pa z veckratnim pritiskom na tipko za zaklepanje, potem tipka za odklep prime. Baterija je bila menjana pred cca. 1 letom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo od lastnikov M3 probleme z zatikanjem menjalnika? Ob?asno se mi zatakne iz lera v prvo, ko ponovno pritisnem sklopko pa gre, in pa iz druge v tretjo in iz tretje v ?etrto. Parkrat ?e omenil na servisu, seveda se tam ni zatikalo. Vedno me odpravijo z besedami, da se to na drugih trojkah ne dogaja, skoraj da mi ne re?ejo da si izmi?ljam.

 

Meni so neke kose lani menjavali na menjalniku in je zdaj OK. bolj me moti da menjalna ro?ica spu??a zvoke bi lahko bila ti?ja.

Ali kdo ve od kdaj velja 8 letna garancija na vozilo?

Ko sem kupil avto je bilo re?eno da ima 5 let....sedaj pa za isti avto je 8 let pa ne vem ?e to velja tudi za mojega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo od lastnikov M3 mogoce tezave z daljincem. Sama zadnji mesec opazam, da mi tipka za odklep sploh ne odklene avta takoj (lucka zasveti), potem pa z veckratnim pritiskom na tipko za zaklepanje, potem tipka za odklep prime. Baterija je bila menjana pred cca. 1 letom.

Zamenjaj baterijo in te?av bo konec , preverjeno  :prstgor: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj me zanima...sem malo gledal in videl, da je za zimske gume 16 colske priporo?eno spredaj 2,5 in zadaj 2,7 bar (letne 18 pa spredaj 2,4 zadaj 2,3), ?e ni avto max obte?en...koliko vi kaj napumpate zimske gume na va?ih mazdah...js jih bom spredaj 2,7 in zadaj 2,9, trenutno imam 2,7 spredaj in zadaj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, ve?inoma najve? 3...nekje 0,2-0,3 bar nad proizvajal?evim tlakom ponavadi napumpam, zato sem tuid razmi?ljal na tak?en tlak...tak?en tlak je predviden za prazen avto...za polno nalo?en je za zimske gume spredaj 2,8 in zadaj 3,2bar

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, da ima? sedaj na 3-ji vse na 2.3? Jaz sem imel letne na 2.7 spredaj in 2.6 zadaj pa mi je bilo v redu....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

zato ker nismo ov?ke da bi delal tisto kar nam drugi govorijo.  B)  :rulam:  :dudek:

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

 

Sej ne navaja napa?ne vrednosti ampak minimalne tlake, kjer je dejansko ?e varno in isto?asno pnevamtike nudijo najbolj?e udobje. Pod te vrednosti, ki so napisane na vratih naj ne bi ?el, ker potem pride do pregrevanja gum in lahko tudi po?kodb le teh. Ker ?e polni? na minimum in z dejstvom, da zrak po?asi uhaja iz gume si hitro lahko pod minimalno vrednost. Zato pa obstaja tsto priporo?ilo, da se preverja tlak v pnevmatikah vsaj 1x mese?no.

 

Ker je to konstantno vpra?anje koliko naj se gume polnijo je kar nekaj parametrov, ki vplivajo na ?imbolj optimalno polnjenje.

 

1. ?e se vozi? veliko po AC je priporo?ljivo dvignit tlak za cca 0.3 bara, da se izogne? morebitnim pregrevanjem pnevmatik.

2. ?e vozi? veliko po zavitih cestah ali celo po ridah v hrib je pametno dvignit tlak, da se pnevmatike ?im bolj enakomerno obrabljajo.

3. Razli?ne znamke pnevmatik se obna?ajo razli?no glede na samo zgradbo pnevmatike. Recimo en tak ekstremen primer so bile Good year Eagle F1 (tiste prve s smrekca profilom). Da so se pravilno in enakomerno obrabljale po celotni povr?ini so morale biti napolnjene na 3.0 bara. ?e je bilo manj ti je pobralo zunanje robove in pnevmatika ni zdr?ala niti 20kkm normalne vo?nje.

4. Seveda, ?e je avto bolj nalo?en dvigne? tlak.

5. ?e vozi? po slabih cestah je bolje dvigniti tlak, da ne tvega? po?kodbe gume zaradi udarca ob kak?no udarno jamo ali slabo zaflikano cesto.

6. ?e ima? raj?i bolj?o vodljivost, ?e posebej ?e ima pnevmatika mehke bo?nice je treba dvigniti tlak.

7. Z nekoliko vi?jim tlakom lahko prihrani? tudi kak deci ali celo dva goriva na 100km.

 

Edina pametna prednost vo?nje z minimalnim tlakom je dejansko samo udobje pa ?e to je bolj stvar percepcije. Aja pa mogo?e ?e na zasne?enih cestah pa ?e tam je odvisno ali gre za steptan sneg ali za plundro. V plundri je bolje vi?ji tlak.

 

V glavnem jaz osebno ?e leta polnim nekje od 0.3 do 0.5 bara ve? kot je minimum zapisan na nalepki. Druga?e pa probavaj - spreminjaj tlak, opazuj enakomernost obrabe, segrevanje pnevmatik in filing pri vodljivosti. Marsikdo je ?e le tako spoznal skrite lastnosti svojega avtomobila in v veliki ve?ini so bile to pozitivne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e koga zanima, kako izgledajo nova (baje so ravno ven pri?la) original temna plati??a na M3. Sem se bal, da ne bo dobro izgledalo ampak sedaj, ko so namonitrana, so mi pa zelo v?e?  :jupiii:

 

http://www.mazda-si.net/topic/9478-post-a-recent-shot-of-your-car/page-72

 

Me je pa presenteilo kako se avto ?isto druga?e vozi na 16"kah v primerjavi z 18". Vo?nja je biiiistveno bolj udobna. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepe so ja...temne pa?ejo na temne barve avtov :)...koliko si pa dal za felgne?

Skupaj z gumami sem dal tocno 800eu. Torej za feltno 110eu/komad, ker guma pride 90eu (na podlagi parih spletnih strani kjer sem preveril - dunlop wintersport 5)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skupaj z gumami sem dal tocno 800eu. Torej za feltno 110eu/komad, ker guma pride 90eu (na podlagi parih spletnih strani kjer sem preveril - dunlop wintersport 5)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

O tem sem jaz parkrat pisal :)

Gume komot jurja, avto komot 20k potem pa se gleda kje bo cenejsi servis :)

 

Ne leti nate ampak generalno. :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tem sem jaz parkrat pisal :)

Gume komot jurja, avto komot 20k potem pa se gleda kje bo cenejsi servis :)

Ne leti nate ampak generalno. :)

Ali pa avto 30 jurjev pol pa gor kitajske gume za 45?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js imam tudi te wintersport DUNLOP...osebno ne opazim neke razlike med 16 in 18 felgnami v sami vo?nji. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tem sem jaz parkrat pisal :)

Gume komot jurja, avto komot 20k potem pa se gleda kje bo cenejsi servis :)

 

Ne leti nate ampak generalno. :)

 

Iskreno ne vem na kaj to?no si sicer ciljal v povezavi z mojim postom ampak pri sebi sem si naredil izra?un in, ker sem nabavil avto za naslednjih 10let (plan je tak), sem prera?unal, da me cenej?e pride nabavit nov komplet, kot pa kupovat 18" zimske gume. Prvo leto sicer "izgubim" 400eu oz. cca 300eu, ?e bi nabavil neke X feltne, nato pa vsaki? ob menjavi pnevmatik cca 250eu (predvidevam da na 3 leta glede na dosedanje izku?nje). Se imam pa preve? rad, da bi nabavljal poceni gume za 18". Za premonta?o sem pla?al 10eu, ?e pa bi imel samo ena plati??a pa 30eu. Torej je tu ?e 120eu/3leta. Skupni prihranek po 10letih si lahko izra?una? sam. Tako da ni glih "komot" dat v ?tartu 800eu ampak ?e pogleda? ?ir?o sliko se pa dejansko izpla?a.

 

Glede cen servisiranja ipd pa je tako, da (vsaj meni je to logi?no) se pozanima? glede cene oz. preveri? kje imajo drugi dobre izku?nje oz. i??e? dober price/performance. ?e nebi ni? gledal bi za zgornji komplet pla?al 1230eu. Toliko je namre? prva cena, ki sem jo dobil, ko sem se za?el zanimat za original paket. Premonta?a pa 60eu  <_<

 
Kar se ti?e pa ljudi ki kupijo avto za 30k pa potem kitajske gume.. brez komentarja. ?ir?e gledano... v mojem primeru sem nabavil avto za trenutne potrebe. Brez te?av bi si nabavil CX5 revolution top in ?e ne vem kaj use zraven ampak gledam racionalno (vsaj mislim da :D). Avto je bil gotovinsko pla?an iz prihranjenega denarja. Sem pa mnenja, da folk kupuje preko svojih mo?nosti :ne vem: potem pa je kriza ko je treba tankat pa gume nabavit. Je pa res, da ima na koncu vsak svoj prav.

Js imam tudi te wintersport DUNLOP...osebno ne opazim neke razlike med 16 in 18 felgnami v sami vo?nji. 

 

zanimivo, meni se zdi pa da je ?isto drug avto  :ne vem:  :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam mi priporo?ate za prvi servis? Sem razmi?ljal Selmar Celje (najbli?je) ali pa BTC city...vem da imate same dobre izku?nje v BTC-ju, a ima kdo izku?nje s Selmarjem? Nabavil sem si ?e original olje mazda ultra...koliko pa pride prvi servis? Ali zamenjate zra?ni filter (kabina) tudi ali ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.