Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

?al je to feature. Pri moji je v prvo ob?asno skoraj nemogo?e prestaviti, sploh ko je hladneje je problem bolj izrazit. Ko ne gre, dam v drugo, premaknem avto za centimeter, potem pa gre normalno v prvo. Od nakupa dalje (18k km) do danes (30k) se ni ni? spremenilo, menjava olja v menjalniku seveda ne re?i problema.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja M3 je mela kr trd menjalnik, po neki ve? ku 10.000 km se je menjalnik malo udelal, se mi zdi da je zdej bul?e. Alpa sm se samo navadu :-)

 

Mene osebno najbol moti slaba kvaliteta laka. Katastrofa!

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprijazni se... Tudi sam sem razo?aran nad kvaliteto, servisnimi storitvami,... Ko sem kupoval nov avto, sem rekel da ga bom vozil vsaj 8 let, ?e ne ve?... Sedaj pa razmi?ljam o prodaji Mazde in nakupu drugega avta... Mika me novi model Volvo S60...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok se posipam s pepelom. Menjalnik je tak kot je, treba je bit dejansko ne?en, premik v neutral in nato v prestavo. Potem je 'teko?'.

 

Se mi je pa zgodilo slednje. Stojim v vzratni prestavi in ?akam na prosto. Za vsak avto je piskalo (ima sistem za opozorilo za vzratno),ki je sel mimo. Nato enega ni in mi je bilo ?udno. Nato spelem in opazim da ne ka?e prestav v kateri vozim. Kasneje opazim da ne dela blindspot. Sem se ustavil, ugasnil in ponovno pri?gal. ?e vedno ne dela. Se je komu to zgodilo? Ga je kaj zmotlo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Offtopic, ampak ker gre za avto istega razreda omenim.

Vozil sem novega Kio Ceed 140 km bencina in 136 km dizla. Torej tega, ki je pravkar glede na Auto Bild premagal Golfa. (Rad bi imel karavana, nov M6 mi pa je predrag)

 

 

Avto so neverjetno sporihtali glede na prej?nje modele. Fino se vozi in res je prostoren (prtlja?nik, karavan) a ?e vedno v avto ne u?iva? tolko kot v M3, ki je ?e lep ?as na trgu. Seveda, sem najverjetneje subjektiven, ker sem prista? mazde. A pa? po testni vo?nji, ne glede na navdu?enje nad napredkom sem se odlo?il, da avta ne kupim.

Mimogrede, cena se je tudi konkretno izbolj?ala. ?e ho?e? 136 km dizla, stane relativno dobro opremljen (fresh) ve? cca 24 k ?!

Aja pa ?e to, bencin lepo vle?e (turbo), je odziven, a zagotovo pije vsaj pol litra ve? ko M3 120 km.

 

?e enkrat, opravi?ilo za offtopic. Lahko pa tudi jemljete kot (nepla?ano) reklamo za M3 :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

KIA in Hyundai ?e kar nekaj ?asa nista ve? poceni oziroma sta celo v rangu VW-ja s ceno. ?e dobro, da so ?li tudi s kvaliteto v tej smeri ampak vseeno je cena pretirana. Se pa da kar nekaj izpogajat pri nakupu tako da :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

KIA in Hyundai ?e kar nekaj ?asa nista ve? poceni oziroma sta celo v rangu VW-ja s ceno. ?e dobro, da so ?li tudi s kvaliteto v tej smeri ampak vseeno je cena pretirana. Se pa da kar nekaj izpogajat pri nakupu tako da :ne vem:

Cena je pretirana.Ko ga pa prodaja? ne dobi? ni?.Pa? avto za rajo in ni(?e) uveljavljen.

Pa redni servisi dragi kot ?afran... in to polnih sedem let.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kia pa se to M velikosti za 24k..ta je dobra ja :-)

Glej, meni je absurd, ampak jebat ga...tako je.

Cena je pretirana.Ko ga pa prodaja? ne dobi? ni?.Pa? avto za rajo in ni(?e) uveljavljen.

Pa redni servisi dragi kot ?afran... in to polnih sedem let.

Se strinjam. Iz tega stali??a je bolj?i nakup VW, sploh ker je precenjen po mojem mnenju. Cene rabljenih golfov so po mojem precej nad realnimi cenami.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf to pa je krasna novica! Revolution 2.0 120KM.

Sem danes preveril, ko je hci prisla na obisk in trojka Takumi, letosnji letnik res nima se ventilckov s TPMS... ampak meri preko BAS senzorjev.. To se vidi po tem, da imajo ventilcki gumijasto podnozje, pa levo pod volanom je tipka za inicializacijo, ko menjas gume ali preverjas tlak... Moja CX-5 recimo ima spet TPMS, pa te tipke nima, ker se senzorji sami inicializirajo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ponujal bo zmogljivosti 2,5-litrskega stroja in porabo 1,5-litrskega turbodizla," je obljubil Mazdin ?ef.

 

 Tole bo res zanimivo, ampak dodali so elektromotor, kar je v bistvu Toyotin pristop. Vpra?anje je kaj je motor sam resni?no zmo?en, ker se do sedaj govorilo da ne rabijo elektrike z skyactive X tehnologijo, ki sama skrbi za navor dizla, ?e pa prav razumem bo za navor skrbel elektromotor. Je blagi kompromis, je pa logi?no...

 

Bo pa to na ceni verjetno opa?eno


bo motor s pomo?jo elektrike ponujal bolj zvezno pospe?evanje in manj?o porabo goriva.

 

 to ni ni? novega...............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.