Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

OK, to, da so migranti je dejansko postranskega pomena. Ampak vedno bolj razumem Bossa, ko opozarja, da je statistika okoli nesre? jeba. Kar lep procent nesre? povzro?ajo tujci, ker smo pa? tranzitna dr?ava.

 

Kaka kozlarija, itak da so krivi objestne?i v zni?anih ?portnih avtomobilih, ki norijo po neobljudenih regionalkah. Po mo?nosti na feltnah, katerih ET ne ustreza homologaciji! Pa ?e kak spojler majo vpisan v karton?ek, ki ga na avtu ?e leta ni ve?! V ?uzo z njimi!

 

:^)

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, to, da so migranti je dejansko postranskega pomena. Ampak vedno bolj razumem Bossa, ko opozarja, da je statistika okoli nesre? jeba. Kar lep procent nesre? povzro?ajo tujci, ker smo pa? tranzitna dr?ava.

Tudi v hribih je procent tujcev ki jih vozijo dol s helikopterjem nenormalen.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi imeli ustrezne strokovnjake in bi se jim res ?lo za preto?nost prometa bi danes, ko imajo kamioni elektronsko cestninjenje to izkoristili za urejanje prometa oziroma uravnote?enje le tega. Pa? v jutranjih in popoldanskih konicah za recimo tisto najbolj obremenjeno uro povi?a? ceno uporabe AC-jev za 50% in jo izven konic, ko je manj prometa zmanj?a? za 50%. Tako prakti?no skoraj ni? stro?ki uredi? marsikatero gne?o, ki tako sploh ne bo nastala ali pa bo precej manj?a.

 

https://www.zurnal24.si/slovenija/zmanjsanje-zastojev-v-konicah-visja-cestnina-za-tovornjake-336570

 

Hmmm, od kar so uvedli DarsGo pi?em vsepovsod, da bi bila to najcenej?a in najbolj racionalna mo?nost, ki se jo lahko uvede takoj in zdaj so baje celo za?eli razmi?ljati v tej smeri.

Ampak imajo pomisleke, ker se neko? niso obnesla zni?anja cestnin v no?nem ?asu. Ja seveda se niso obnesla, ker 10% se pa? ne pozna, ampak ?e pa da? 50% ni?jo cestnino pa se bo marsikdo odlo?il za transport takrat. Seveda pa ob konicah pove?a? za 50 ali pa celo 100%, da se bo marsikdo od tranzitarjev premislil voziti to?no v ?asu konic.

 

Zaradi velikosti in okornosti ter nizke hitrosti kamioni vpliva ve? kot statisti?nih 22%, ampak raje dvignimo ta vpliv na nekje 33%. ?e se polovica tranzita odlo?i, da takrat ne bo vozila, je to zmanj?anje za 15-16%. Zgleda malo, ampak ravno taki procenti lahko naredijo da zastoj je ali pa ga ni. ?e samo to, da se prepre?ijo konvoji ?leperjev na voznem pasu, ki segajo tudi po nekaj sto metrov v dol?ino brez varnostne razdalje in da prakti?no dostikrat sploh ne more? zapeljati na izvoz, ?e o tem nisi razmi?ljal ?e par kilometrov prej, lahko vplivajo zelo zelo pozitivno.

 

Naj naredijo dvomese?ni eksperimnt pa da vidimo kako bo v praksi - tega teoretiziranja in iskanja vsemogo?ih izgovorov zakaj ne bo palilo je res ?e preve?. Aja, mogo?e so pa res kov?ki z denarjem v igri in pri tako enostavnem ukrepu pa? le ti odpadejo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za probat bi bilo, vzemi ali pusti. Vozniki pa po?ivajo kot morajo, ?e bi pa to prej planirali pa bi spali kje drugje pa ob drugem ?asu itd.

Lej, ?e ne ve?, kaj je tahograf in kako mora oziroma lahko dela voznik, ne trosi bu?k, lepo prosim...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej mu noben ne prepre?uje, da bo vozil oziroma raje stal v gne?i tudi ob dra?ji tarifi. Ne gre za prepoved vo?nje. Gre za to, da se promet PORAZDELI - ?e je pa pa? to tako te?ko razumet pol se pa ne rabi? trudit. Po moje je bolje, da kamion vozi in ne stoji in da pa? naredi 90km poti na uro kot pa recimo samo 20km kar je navadno v jutranji gne?i. Tole je osnovna matematika in res ni prete?ka za razumet.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do zdaj sem take ideje in predloge zmerno do prete?no uspe?no ignoriral, ampak zdaj se pa ?e te?ko spregleda.

 

Ta ideja je podobna tisti, da bi tovornjak v Kopru nalo?ili na vlak in ga zlo?ili v Mariboru. Dejstvo, da tovornjak od Kopra do Maribora potrebuje 3 ure, vlak pa okoli 4 1/2 od takrat, ko spelje (torej + ure ?akanja na vlak), pa zanemarimo... Tako pa tole. Predstavljaj si zdaj, da v luki Koper nalo?ijo tovornjak dopoldan, voznik pa se odlo?i, da bo tam po?akal do ve?era, ker je pono?i ni?ja tarifa. Torej nekje v luki parkira in gre spat. Zdaj si pa predstavljaj, da to naredi 40 voznikov. Kak?no bo sranje v luki Koper? Poleg tega imajo nekatera podjetja in trgovine "skladi??e na kolesih", torej mora tovornjak priti ob uri, sicer jim zmanjka robe. Torej ni druge, kot da tovornjak nadaljuje vo?njo. Kdo bo kril vi?je stro?ke? Voznik? Prevozno podjetje? Trgovec? Lahko si mislimo! Torej ostane samo ?e kon?ni kupec. Ko bodo cene ?le spet gor, mi ne jokat in oblat, kako je v tej dr?avi vse zavo?eno... Za dodatek pa Avstrija omejuje promet v no?nem ?asu (no?ni mir in po?itek prebivalstva, tudi tistega, ki ?ivi blizu avtoceste). Mi bomo pa tovornjake na cesto spustili pono?i...

 

Torej je tole spet bolj ali manj eden od ukrepov za polnjenje prora?una.

 

Shrek, vem, kaj je tahograf. Tako tisti stari na listke kot tile novi na kartice. Vem tudi, kako deluje in kaj vse zapisuje. Vem tudi, kako se ga da pregoflati (sploh stare, tiste na listke). ?e te ravno ne dobijo med golfanjem, zadevo navaden povpre?en policaj ne ugotovi (razen, ?e te potegne iz prometa, na tahografu pa ozna?eno, da si zadnje dve uri spal...)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zacaran krog, fantje... ce bi ljudje ne "potrebovali" 3 hoferje, 2lidla, 5sparov in 8mercatorjev v vsaki vasi in na splosno nebi ziveli v taki potrosniski druzbi, ki bi konec koncev znala ziveti malo bolj lokalno, bi bil tudi kaksen tovornjak na cesti manj.

 

Jbg, tranzitna drzava smo, infrastruktura pa bi bila ze z manjsimi spremebmami precej boljsa / varnejsa (pas za pocasna vozila, vecja in primernejsa pocivalisca - ne pa da se parkirajo na odstavni ali zaviralni pas in konec koncev strikten policijski nadzor).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zacaran krog, fantje... ce bi ljudje ne "potrebovali" 3 hoferje, 2lidla, 5sparov in 8mercatorjev v vsaki vasi in na splosno nebi ziveli v taki potrosniski druzbi, ki bi konec koncev znala ziveti malo bolj lokalno, bi bil tudi kaksen tovornjak na cesti manj.

 

Jbg, tranzitna drzava smo, infrastruktura pa bi bila ze z manjsimi spremebmami precej boljsa / varnejsa (pas za pocasna vozila, vecja in primernejsa pocivalisca - ne pa da se parkirajo na odstavni ali zaviralni pas in konec koncev strikten policijski nadzor).

Ej tole zadnje dni ko so stalno trobezljali ?RNI PETEK; mah si mislim ?rni petek bo v primeru, da pade potni?ko letalo v nek naseljen del mesta na petek, ne KUR?ECV ?OPING.  :vskalo:

 

(pa? imam totalni odpor do uvo?enih praznikov in Amerikanizacijo naroda ter osebki, ki tak?ne ideje besno zapopadejo, ker ho?ejo biti IN oz. v trendu). ?REDA beee-beeee  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej tole zadnje dni ko so stalno trobezljali ?RNI PETEK; mah si mislim ?rni petek bo v primeru, da pade potni?ko letalo v nek naseljen del mesta na petek, ne KUR?ECV ?OPING. :vskalo:

 

(pa? imam totalni odpor do uvo?enih praznikov in Amerikanizacijo naroda ter osebki, ki tak?ne ideje besno zapopadejo, ker ho?ejo biti IN oz. v trendu). ?REDA beee-beeee :zvizga:

Jp,ne govori... ?alostno da ve? ljudi hodi na razprodaje iz zabave (ne iz potrebe) kot na volitve....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da bi bilo dejansko kaj ceneje. Ne pa tiste fore kao -70% a za to "znizano" ceno dobis pri drugemu prodajalcu za redno ceno. Saj ne recem doloceni izdelki so par ? cenejsi, ampak zdalec kot napisejo (-40%, -60% itd.). Folk pa itq samo da vid popust takoj v akcijo. Mimovrste delajo na polno ze skoraj cel mesec!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da bi bilo dejansko kaj ceneje. Ne pa tiste fore kao -70% a za to "znizano" ceno dobis pri drugemu prodajalcu za redno ceno. Saj ne recem doloceni izdelki so par ? cenejsi, ampak zdalec kot napisejo (-40%, -60% itd.). Folk pa itq samo da vid popust takoj v akcijo. Mimovrste delajo na polno ze skoraj cel mesec!

Saj se najde kaj, ampak vecinoma ljudje kupijo nekaj, kar ne rabijo. Kupijo pa zgolj zaradi popusta....

 

Meni se zdi nakup stvari , ki je ne rabim ali ki si je res ne zelim, v vsakem primeru predrag nakup.

 

Gre pa tudi drugace; kolega je lani kupoval zimske kolesarkse cevlje... dejansko jih pod 170-190eur ne dobis. In ker je vedel, da dolocena stacuna na black friday zniza 70% procentov za taiste cevlje, je cakal na ta dan in jih kupil. Sj bi jih kupil tudi sicer, ampak logicno da je pocakal na ta dan.

 

Nam pa da to misliti , kaksne marze so povsod v igri...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do zdaj sem take ideje in predloge zmerno do prete?no uspe?no ignoriral, ampak zdaj se pa ?e te?ko spregleda.

 

Ta ideja je podobna tisti, da bi tovornjak v Kopru nalo?ili na vlak in ga zlo?ili v Mariboru. Dejstvo, da tovornjak od Kopra do Maribora potrebuje 3 ure, vlak pa okoli 4 1/2 od takrat, ko spelje (torej + ure ?akanja na vlak), pa zanemarimo... Tako pa tole. Predstavljaj si zdaj, da v luki Koper nalo?ijo tovornjak dopoldan, voznik pa se odlo?i, da bo tam po?akal do ve?era, ker je pono?i ni?ja tarifa. Torej nekje v luki parkira in gre spat. Zdaj si pa predstavljaj, da to naredi 40 voznikov. Kak?no bo sranje v luki Koper? Poleg tega imajo nekatera podjetja in trgovine "skladi??e na kolesih", torej mora tovornjak priti ob uri, sicer jim zmanjka robe. Torej ni druge, kot da tovornjak nadaljuje vo?njo. Kdo bo kril vi?je stro?ke? Voznik? Prevozno podjetje? Trgovec? Lahko si mislimo! Torej ostane samo ?e kon?ni kupec. Ko bodo cene ?le spet gor, mi ne jokat in oblat, kako je v tej dr?avi vse zavo?eno... Za dodatek pa Avstrija omejuje promet v no?nem ?asu (no?ni mir in po?itek prebivalstva, tudi tistega, ki ?ivi blizu avtoceste). Mi bomo pa tovornjake na cesto spustili pono?i...

A ?e bi bili ni?ji stro?ki cestnine bi pa potro?niki imeli cenej?o robo? Sej verjetno ne verjame? v to?

 

Vsak upam da gleda, da optimizira poslovanje tako cenovno kot ?asovno. ?e vedno pa nisem dobil odgovora na vpra?anje, kaj je bolje, da kamion stoji oziroma se po?asi premika v gne?ah, katere je sam pomagal soustvariti ali pa se planira, prevoz pol ure prej ali pa pol ure kasneje? ?e vedno mislim, da je bolje, da se kamion normalno vozi kot pa da stoji v jutranji konici... v tisti gne?i, ki jo mogo?e sploh ne bi bilo, ?e bi se 50% prevoznikov odlo?ilo, da v tisti uri pa ne bodo vozili. 

 

Za podkrepitev recimo kako zgleda moj primer. ?e grem na ?iht ob 7:30 navadno rabim 25-30 min za 15km vo?nje. ?e grem ob 8:00 pa sem v 15 minutah, Razlika je 10-15 minut za zgolj 15km vo?nje, od tega 10 po obvoznici, kjer nastanejo gne?e. Sre?a, da imam mo?nost se izognit jutranji gne?i in da imam tako slu?bo, da lahko naredim 8 urni ?iht nekje med 6 uro zjutraj in 22 zve?er. Ampak marsikdo nima te sre?e in marsikje imajo ljudje mogo?e le 15minutno okno, kjer se jim ?teje za prihod na delovno mesto. Taki so pa? prisiljeni se gne?iti v konicah.

 

Ampak, da ne bo zdaj mislil, da sem neki antikamionarski kri?ar, je moje mnenje ?e vedno tako, da je edina dolgoro?na re?itev, da se dolo?ena dela za?nejo opravljati od doma, ker res ni potrebe, da mora? priti desetine kilometrov na neko lokacijo, kjer se usede? za comp in dela? tisto kar bi lahko delal za compom doma. Ko bodo delodajalci to kon?no sprejeli bodo gne?e le ?e v turisti?nih konicah.

 

 

Aja pa ?e no?ni hrup. Sicer ne vem zakaj delamo stotine kilometrov protihrupnih ograj, ampak ?e vedno lahko reguliramo cenej?e ure, ki niso no?ne pa vseeeno re?imo precej zapletov. Lahko bi bila recimo ni?ja tarifa med 18 in 22 uro pa recimo dopoldan med 9 in 13 uro. Za na?e prevoznike verjetno kaj ve? kot taka 4 urna "okna" ne rabimo za tuji transport mi je pa gladko malo vseeno, ?e bo moral pla?evati dra?je - pa naj gre ?ez Avstrijo, ?e misli, da bo ceneje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.) Ves tranzit ne more vedeti, ob kateri uri okoli katerega mesta ratujejo zastoji in torej obljubljena dra?ja cestnina.

2.) Tole pri nas sploh niso zastoji. Mislim, a je kdo kdaj ?el mimo Benetk, sploh, ko ?e ni bilo nove obvoznice? Pa najbr? sploh ni edini tak odsek...

3.) V geografiji in zemljepisu nikoli nisem bil dober. Zato imam zadnje ?ase obilo te?av, ko posku?am razumeti, na kak?en na?in Maro?an be?i preko Slovensko-Hrva?ke meje. In tudi zdaj imam te?ave, ko posku?am razumeti, kako naj tranzitni ?ofer iz luke Koper odpelje npr. na Mad?arsko preko Avstrije namesto preko Slovenije?

 

 

?e bi imel, a je nekaj pri?lo vmes in moram hitro v avto in 25 km dale?. Zakaj? To pa v drugi temi - kogar bo zanimalo, bo ?e na?el...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mad?ar je eno, kaj pa Poljaki pa Slovaki, ki raje zavijejo mimo Avstrije pa ?eprav bi imeli bli?je? To so nepotrebni tranziti ?ez Slo, katere bi se dalo bolj pravi?no porazdelit med ve? dr?av. Druga?e pa so tranzitarji zelo zelo dobro obve??eni o vseh prometnih specifikah, tako da me ni ni? kaj dosti strah, da bi kdo "spregledal".

 

Res niso katastrofi?ni zastoji, ampak ?e bi samo malenkostno bolje razporedili promet jih pa sploh ne bi imeli pa ?e trezjega pasu ne bi bilo treba graditi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mad?ar je eno, kaj pa Poljaki pa Slovaki, ki raje zavijejo mimo Avstrije pa ?eprav bi imeli bli?je? To so nepotrebni tranziti ?ez Slo, katere bi se dalo bolj pravi?no porazdelit med ve? dr?av. Druga?e pa so tranzitarji zelo zelo dobro obve??eni o vseh prometnih specifikah, tako da me ni ni? kaj dosti strah, da bi kdo "spregledal".

 

Res niso katastrofi?ni zastoji, ampak ?e bi samo malenkostno bolje razporedili promet jih pa sploh ne bi imeli pa ?e trezjega pasu ne bi bilo treba graditi.

Res je. V?eraj, ko smo se vra?ali domov iz Avstrije, smo sre?ali mogo?e 10 kamionov na celi poti. ?im smo pri?li na na?o stran pa takoj kolone tovornjakov. Sem si glih rekel, da ?e ne bi vedel, kje je meja, bi takoj lahko ugotovil, ko vidi? to sranje na na?i cesti.

Aja, pa ?e v Avstriji je bila splo?na kontrola tovornjakov na nekem delu avtoceste, kjer so morali vsi zapeljati ven in so jih verjetno tehtali in detaljno pregledali. ?e zaradi tega se najbr? izogibajo tovornjakarji iz vzhoda vo?nji tam.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti, ki ne veste, kak?en je poklic voznika in delo voznika, ne pi?ite bu?k...

Tovornjak ima razklad v Celju ob 10ih... Naklad v LJ...tovornjak za?ne v NM...tovarna v LJ za?ne ob 7ih... Kako bi to re?il?

Tovornjak v tranzitu, dela pavzo v MB...gre v Madrid...vsaka ura in ?as vo?nje mu je pomemben...

Tovornjak iz MB gre v KP poln, ima razklad in naklad v Postojni do 14e ure...

Pa mi znanstveniki razlo?ite, kako, kje in kdaj naj se mimo svete Ljubljane pelje...

Da ne govorimo o dostavah v trgovine v LJ...pa dostave v skladi??a v LJ, pa iz skladi?? v LJ... Tu je tema za me?anje megle in zaslu?ek DARSa...ni namen takrat poceniti cestnino, ampak v drugem ?asu podra?iti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti, ki ne veste, kak?en je poklic voznika in delo voznika, ne pi?ite bu?k...

Tovornjak ima razklad v Celju ob 10ih... Naklad v LJ...tovornjak za?ne v NM...tovarna v LJ za?ne ob 7ih... Kako bi to re?il?

Tovornjak v tranzitu, dela pavzo v MB...gre v Madrid...vsaka ura in ?as vo?nje mu je pomemben...

Tovornjak iz MB gre v KP poln, ima razklad in naklad v Postojni do 14e ure...

Pa mi znanstveniki razlo?ite, kako, kje in kdaj naj se mimo svete Ljubljane pelje...

Da ne govorimo o dostavah v trgovine v LJ...pa dostave v skladi??a v LJ, pa iz skladi?? v LJ... Tu je tema za me?anje megle in zaslu?ek DARSa...ni namen takrat poceniti cestnino, ampak v drugem ?asu podra?iti...

In kaj je po tvojem mnenju re?itev za splo?no dobro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne me popljuvat...

Povra?ilo potnih stro?kov na osnovi PORABLJENE karte,ne samo po ceniku busa in vlaka...

S tem pove?ano povpra?evanje in avtomatsko vec javnega prevoza...

Vsi lastniki vozil bi morali imeti kje parkirat...biti LASTNIKI parkirnega prostora, dr?avne firme tudi in vsi privatniki...

Vsa mo?na parkiri??a o?tevil?it in vsaka ?tevilka ima svojega lastnika...

Pojdimo na ceste...ki so manj obremenjene...

Na busu 50+ ljudi...to je 50 avtov in 50 parkingov...

Vlak 160 ljudi...160 avtov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne me popljuvat...

Povra?ilo potnih stro?kov na osnovi PORABLJENE karte,ne samo po ceniku busa in vlaka...

S tem pove?ano povpra?evanje in avtomatsko vec javnega prevoza...

Vsi lastniki vozil bi morali imeti kje parkirat...biti LASTNIKI parkirnega prostora, dr?avne firme tudi in vsi privatniki...

Vsa mo?na parkiri??a o?tevil?it in vsaka ?tevilka ima svojega lastnika...

Pojdimo na ceste...ki so manj obremenjene...

Na busu 50+ ljudi...to je 50 avtov in 50 parkingov...

Vlak 160 ljudi...160 avtov...

Jp,se kar strinjam. Ampak.... O?tevil?eni parkingi bi verjetno pomenili pla?ljive parkinge... Koliko ljudi bi ga bilo pripravljenih pla?ati in koliko ljudi bi raje videlo da ostane tako kot je?

 

So se ljudje pripravljeni odpovedati lastni?tvu avta,kljub temu da vemo , da je le-ta jama brez dna in da bi marsikdo lahko ?ivel s car sharingom...

 

Kaj ho?em povedati; ljudje smo pa? taki, i??emo probleme (nergamo),hkrati pa zelo neradi stopimo iz svoje cone udobja in v ve?ini ni? ne naredimo za to,da bi se sploh lahko kaj spremenilo. Saj vemo; povpra?evanje in ponudba...

 

Jaz vedno pravim; na nas je ,da spremenimo vzorec obna?anja,ker sistem ne bo tega naredil namesto nas; sistem pa? sluzi na nas. In vedno trdim da je prihodnost (oziroma bolje re?eno: bi morala biti) v najemu stvari, v deljenju stvari... Lastni?tvo stvari,ki jih ne uporabljamo pogosto je pa? drago lastni?tvo.

 

Ampak jebemu....isti sem... 2x letno smucam in ne da bi rental smu?ke,ne.... Treba met svoje...

 

Back to Topic: navijam za javni promet (naj bo na nivoju) in preusmerjanje tovornega prometa na vlak.

 

Pa? pleha je preve? na cesti, ceste iz nevemkaterega leta, avtomobilov pa neprimerno ve?... Ne more biti druga?e.

 

No...pa ?e nekaj bi dodal... Ljudem bi se moralo splacati delati v kraju,kjer ?ivijo (ali pa ?ivljenje v kraju kjer delajo), posledi?no bi bilo manj dnevnih migracij (kar bi ?e bolje re?ilo problem,kot ideja z realnim povra?ilom stro?kov, ko bi , vsaj upamo, steralo ljudi na vlake/avtobuse).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam imam tri avte in sem lastnik zemlji??a, na katerem so avti...

Naj vsak kupi parking, pol pa avto...ob?inski veljaki pa naj dajo mo?nost nakupa...

Kdor ima ve? parkingov kot avtov, ga naj pa mastno obdav?itvijo...

Da se...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.