Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6 (rabljene)


Dejan Mohar

Priporočeno sporočilo

Kako je pa kaj z rjo pri teh avtomobilih? Mazda 6 l. 2002 od punce je pri zadnjih blatnikih na obeh straneh konkretno zdelana (baje gre za serijsko napako al neki)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako je pa kaj z rjo pri teh avtomobilih? Mazda 6 l. 2002 od punce je pri zadnjih blatnikih na obeh straneh konkretno zdelana (baje gre za serijsko napako al neki)...

 

 

Za to ne vem glede karoserije. Vem edino da nimajo ravno za??itenega podvozja. Gre pa tu za povr?insko rjo kar je mote?e le iz estetskega vidika. Se pa da to re?iti z za??ito podvozja. Stro?ki mislim da cca 100?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

7L pr 180 KM... takoj podpi?em :P Men osebno je tole zelo sprejemljiv kompromis.

 

 

Jaz imamo tudi okoli 7 litrov... pri 2.2 in 175 KS... ter z avtomatskim menjalnikom :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pri porabi je va?na te?a noge pa tudi to, kje se vozimo. Jaz imam v glavnem avtocestne relacije (130 km v eno smer), vozim se tam 130-150, v?asih stisnem tudi ve? :ninja: , skratka ne ?param ravno, povpre?na poraba pa v podpisu (trenutno 5,94 litra). Povpre?na hitrost pri meni je 72 km/h, tudi nisem ?e dolgo ?asa resetiral.  ;)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ?e napisano, pred trditvami glede porabe v stilu "to je preve?" moramo vzeti v obzir re?im vo?nje (mesto, relacije izven AC ali AC) in te?o noge.

 

Jaz recimo vozim 6-tko z enakim motorjem, kot ga ima tista ta druga, bela, torej 185 KM 2.2d. Cca. 90% vo?nje imam po AC, ve? ali manj po omejitvah z redkimi izpadi proti 200-tici (da se znebim kak?nega te?nega BMW-ja?a... :P ). REALNA poraba (torej ne po BC!) v zadnjih cca. 98.000 kilometrih zna?a 5,96l/100 km. BC trdi, da je poraba 5,3...

 

Sicer je avto vmes nekaj ?asa (cca. 10.000 km) imel nekoliko okrepljeno konjenico, ampak se pri porabi to ni poznalo.

 

Je pa nekaj res...ti bi rad imel porabo (realno seveda...) pod 5l? No, to pa ti skoraj z lahkim srcem lahko zatrdim, da lahko pozabi?... ;) Moj absolutni rekord na en tank mislim da je okoli 5,2, ampak je to res absolutni minimum...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda ni VW in tako je tudi poraba malo ve?ja, da pa avto tudi kaj druga ve?.

 

Nikar ne verjet tistim, ki pravijo, da njihov TDI porabi magi?nih 4,99 L/100 km. Ker hiter pregled spritmonitorja jih postavi na la?, realna poraba je precej podobna mazdinim dizlom, novej?i skyactiv so celo malenkost var?nej?i.

 

?e pa kdo dejansko govori resnico, se je pa treba vpra?at za kak?no ceno je spravil porabo pod 5 litrov. Tako, da "drgne" tistih 90km/h po avtocesti, po mo?nosti v zavetrju za kakim ?leperjem? Ali pa morda 60 po regionalkah?  :rolleyes: Zopet to zmore tudi Mazda, par let nazaj sem naredil ta preizkus na 25km dolgi relaciji in spravil porabo na 3,8 L po BC, to je nekje realne 4 litre. Samo to ni bila vo?nja ampak cijazenje. In nekateri to stalno prakticirajo, da se potem lahko pohvalijo kako je njihov TDI oh in sploh var?en. :hohoho:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdaman pa si imel kdaj prilo?nost voziti vaga? Ni vse v sprintmonitorju, kjer je odprt autobahn...nemci ne kupujejo avte da se peljejo na ?iht 15km tako kot mi. Jaz ti iz izku?enj povem, da ?rejo manj kot mazda...(sedaj se bo Boss oglasil ker blatim Mazdo). Na sprintmonitor se skyactive za?ne pri 5L, passat pri 3,8L...sedaj je vse odvosno od voznika..

 

Seat Toledo TDI 110

Seat Leon TDI 150

Seat Exeo TDI 143

Seat Alhambra 170 TDI 

+ 2 x slu?bena ?koda TDI 105KM

 

vs.

Mazda 5 Cd143

Mazda 6 CD140

Mazda 6 CD129

Mazda 5 Cd143

 

Samo zadnja dva Mazda 5 brez DPF 1,6 tone ro?ni menjalnik vs Alhambra 1,9Tone in DPF DSG je kot dan in no?

Glavno prednost TDI motorja bi dal da vle?e od 1000rpm naprej.

 

Druge?e pa da ne bomo izumljali tople vode kolikor konj toliko hrane in pika...je bil velik preskok iz mazdine 2.0 na 2.2, pri Skyactive 2.2 sva pa dokazala da je poraba popolnoma enaka.

 

Je pa mazda naredila OGROMEN korak na bencinarju pri skyactive tehnologiji - tako velik da se je za vpra?at ali sploh ?e dizel!

 

Tudi ostali...Leon TSI Ecofuel 150 ima deklarirano 4,3....in ta motor tudi dokazano

https://www.spritmonitor.de/en/detail/595215.html

 

Vsekakor bi osebno ne ve? gledal kdo ?re manj za tisti deciliter, ampak pogledal proti bencinarju...ceneje je vse, od servisov, delov, ni dpfja itd, stara zgodba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja Fabia je delana za ?immanj?o porabo - o?je gume, rahlo spu??en, spojler uzadi, start-stop sistem, itd. Delam vsakodnevno relacijo na ?iht cca. 70 km v eno smer, kjer je od tega nekje 55 km avtoceste. Po regionalkah se vedno vozim po predpisih, saj cesta ne omogo?a divjanja ve? kot 90 km/h, vmes so tudi naselja, po AC se vozim 120 s tempomatom (tudi ?ez trojanske predore ne zmanj?ujem, razen, ?e so avtomobili pred mano). Tako pridem ?ez leto nekje na 4 litre na 100 km (tako pravi poraba na potovalnem ra?unalniku), ?ez zimo so druge gume gor in je takoj 0,5 litra ve?.

 

Naj pa povem ?e to, da vedno ko kupujem gume, kupim po ocenah najbolj?e - torej zraven gledam tudi kolk se pozna pri porabi.

 

Po naravi sem umirjen voznik, razen, ?e se mi res res mudi, potem avto prtisnem do daske, druga?e pa glede na to, da sem cele dneve na cesti, res ne vidim razloga, da bi divjal. ?e tako je veliko norcev po cestah...

 

Torej, da zaklju?im. ?e bo avto s 130 konji pil okol 5 litrov od tega ne bom postal reve? in bo ?isto kul. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikar ne verjet tistim, ki pravijo, da njihov TDI porabi magi?nih 4,99 L/100 km. Ker hiter pregled spritmonitorja jih postavi na la?, realna poraba je precej podobna mazdinim dizlom, novej?i skyactiv so celo malenkost var?nej?i.

 

?e pa kdo dejansko govori resnico, se je pa treba vpra?at za kak?no ceno je spravil porabo pod 5 litrov. Tako, da "drgne" tistih 90km/h po avtocesti, po mo?nosti v zavetrju za kakim ?leperjem? Ali pa morda 60 po regionalkah?  :rolleyes: Zopet to zmore tudi Mazda, par let nazaj sem naredil ta preizkus na 25km dolgi relaciji in spravil porabo na 3,8 L po BC, to je nekje realne 4 litre. Samo to ni bila vo?nja ampak cijazenje. In nekateri to stalno prakticirajo, da se potem lahko pohvalijo kako je njihov TDI oh in sploh var?en. :hohoho:

 

Po mojih izku?nja primerljiv (po mo?i, tipu in te?i vozila) VAG dizl res porabi manj kot primerljiv Mazdin motor.

To se dose?e z vi?jimi kompresijskimi razmerji in vi?jimi izgorevalnimi temperaturami. Vi?ji tlak (kompresija) in vi?ja temperatura pa mo?no pove?ata vezavo du?ika z kisikom - torej pove?ata koli?ino NOx-ov. Te NOx-e se v zrak ne sme spu??ati.

Mazda se je odlo?ila za nizko kompresijo in pri 2.2 dizlu dosega EURO6 norme brez dodatnega katalizatorja. Ameri?kih standardov ne dosega in ker no?ejo (ne morejo?) vgraditi katalizatorja, tam dizla ni v ponudbi.

Pri VAG-u so se odlo?ili - hmm - za goljufanje. Seveda bi lahko vgradili ustrezno velik katalizator in/ali ustrezno krmilili dodajanje AbBluja - vendar bi to vplivalo na ceno.

 

Pri dizlih se da porabo ?e spustiti, to ni tak?na te?ava. Prava te?ava je spustiti porabo IN zadostiti emisijskim standardom (+ hrup...)

 

PS: pri omembi (premalo zmogljivega) katalizatorja pri VAGu, se vedno spomnim na poddimenzioniran DPF pri moji Mazdi. Regeneracija na 250 km res ni za nikamor.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam spritmonitor 150ks dizel od mazde in vw, porabo ka?e v prid skyactive mazdi.In to za cel liter recimo.

Toliko o nevem kak?ni prevladi vw. Mogo?e kje, za koga, v kakih pogojih. Kar tako povprek pa to ne bo ve? dr?alo, kot je mogo?e v?asih.

post-5237-0-39301200-1470891585_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim isti voznik razlicne znamke. Pri sprintmonitorju pa so razli?ni tipi voznikov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole si pa ti mal ?udno ukup zmetov porabo za pasate. Moj tabornik z 185 konji automatik in 4x4 ima po spritmonitorju porabo 6,7. nevem kje si nadu da ma 150konski pasat z dvokolesnim porabo skoraj 7l.

Sicer pa na spritmonitorju tud la?ejo, meni povpre?no za skoraj pirovsko fla?o manj poukuri.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker je v profilu tudi znak AC, kot sem ze omenjal, je tezko primerjati s slovenijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko smo ze printem pa vw njavlha dpf za bencinarje.... Ce je to res pa ce bo cela vag skupi a taka se bo spet drugam pogledal...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e enkrat pogledal...

vw passat, 150 konjski dizel, ro?ni menjalnik...skupaj povpre?je 6,62.

mazda 6 skyactive 150 konjski dizel, ro?ni menjalni, povpre?je 5,89

In pri izboru je koliko katerih? Brez veze se kregamo konec koncev je zelo tezko primerjati 2...jaz posem samo svojo izkusnjo, ne gledam drugih(kot tudi ostali)

 

Po druginstrani pa sva sla jaz exeo tdi 143 in bossova cd140 v monzo vozila en za drugim identicno po omejitvah ac. Oba kot pribito 5,2L

 

Temu bi se lahko dalo primerjavo ker je bila res identicna voznja.

No boss je bil v zavetrju, ha ha ha ha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.