Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Po 10 letih se odlo?am o nakupu novega avta(Trenutno vozim polota 1999 :().Razmi?ljam o nakupu rabljene mazde 6 Sport CD140 GT 2008 letnik z dizel motorjem 2.0(140ps). Glede na to, da se ne spoznam kaj dosti na avte, sem pri?el sem po par nasvetov. Avto, ki ga gledam http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11334212&display=Mazda%20Mazda6%20Sport%20CD140%20GT-132.307KM-1....

Nimam veliko izku?enj z dizel motorji. Na dan naredim cirka 12km.

Kar me zanima:

1. Kaj z odstranitvijo dpf filtra se bi re?il problemov, ki jih imajo ponavadi dizli na kratke relacije?

2. Bi avto brez dpf filtra opravil tehni?ni pregled?

3. Kaj je drago vzd?evanje takega avtomobila(kak?na je cena letnega servisa)?

 

Vsi nasveti za?eljeni.

 

Hvala v naprej.

Napisano

Za tako kratko voznjo vam priporocam bencinski motor.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zgolj za info - tole ni GT oprema ampak GTA

 

1. da

2. da (zaenkrat)

3. na?eloma ni? kej dra?je kot pri primerljivi konkurenci te velikosti. Veliko izrednih poprvil ne bi smel obiti, ?e je bil avto normalno vo?en in da so tudi kilometri realni.

33112_1.png

Napisano

Za tako kratko voznjo vam priporocam bencinski motor.

 

Se strinjam. Ampak trenutno noben ne ponuja ?rne mazde.

 

Zgolj za info - tole ni GT oprema ampak GTA

 

1. da

2. da (zaenkrat)

3. na?eloma ni? kej dra?je kot pri primerljivi konkurenci te velikosti. Veliko izrednih poprvil ne bi smel obiti, ?e je bil avto normalno vo?en in da so tudi kilometri realni.

 

Hvala.

A ve? mogo?e, ?e je mo?no pri odstranitvi ohranit filter in ga kasneje ponovno zmontirat, ?e se spremeni zakon?

 

A ve kdo kak?na bi bila poraba z dizlom na tako kratke relacije. 6km v eno smer in 6km v drugo? Bral sem, da dokler se motor ne segreje pije ?e ve? kot bencinc.

Ma kdo predlog k komu se spla?a it odstranit dpf filter?

Napisano

Klele ima? debato o odstranjevanju DPF

 

Lahko se ga odstrani in potem vrne samo so potrebne tudi spremembe na softwaru tako takrat, ko gre ven in seveda popravek nazajm, ko bi ga ?elel vrniti.

 

Jaz nisem opazil, da bi pri hladnem bila poraba ve?ja, edino v primeru, ko se mi zalaufa webasto. ?e bo? vzel tole GTA ima notri webasto za pomo? pri ogrevanju motorja v hladnem vremenu in je motor ogret na delovno temperaturo ?e po dveh kilometrih.

33112_1.png

Napisano

Mazda 5 diesel, 110 konjev 4 km v eno stran, poraba 8 litrov...

Mazda 6 bencinar, 150 konjev ista relacija, poraba 8 litrov...

Napisano

Mazda 5 diesel, 110 konjev 4 km v eno stran, poraba 8 litrov...

Mazda 6 bencinar, 150 konjev ista relacija, poraba 8 litrov...

Sej ni vse v porabi...:)

 

Moja je pridna ratala - zmeri ve? je v Ljubljani in kuri 6,5 180konjev

Napisano

Mazda 5 diesel, 110 konjev 4 km v eno stran, poraba 8 litrov...

Mazda 6 bencinar, 150 konjev ista relacija, poraba 8 litrov...

Moja, mazda 6 diesel,1.generacija,136 konjev,320 Nm navora, ve?inoma mesto,1,5 km v eno smer,1,5 km domov, poraba 6,4 litr.

?e se vozim ?e kaj po regionalki pade na 6. Res je,hvalabogu, da nima DPF.Ravno zato se ne morem odlo?iti za nabavo nove;

benzinarka me ne prepri?a, diesel kao ni za po mestu. :ne vem:

 

 

Napisano

Moja, mazda 6 diesel,1.generacija,136 konjev,320 Nm navora, ve?inoma mesto,1,5 km v eno smer,1,5 km domov, poraba 6,4 litr.

?e se vozim ?e kaj po regionalki pade na 6. Res je,hvalabogu, da nima DPF.Ravno zato se ne morem odlo?iti za nabavo nove;

benzinarka me ne prepri?a, diesel kao ni za po mestu. :ne vem:

 

 

Ne da me to moti, ampak a se ni smiselno z kolesom zapelat teh 1,5 km ?  Men se zdi to zelo skoda, da moras avto priziga za 1 km ter poraba bencina, onesnezevanje okolja..pa se neki za sebe nardis ce gres z kolesom ;) 

Napisano

Ne da me to moti, ampak a se ni smiselno z kolesom zapelat teh 1,5 km ?  Men se zdi to zelo skoda, da moras avto priziga za 1 km ter poraba bencina, onesnezevanje okolja..pa se neki za sebe nardis ce gres z kolesom ;)

Sej grem velikokrat z kolesom-10 min. in sem v slu?bi.Druga?e te?em skoraj vsak dan in ni, da ne naredim ni? zase. ?e je slabo vreme ali res mrzlo vreme grem pa? z avtom.

Hotel sem nekaj drugega povedat, da mu kratke relacije ni? ne ?kodijo (pozimi se vklopi webasto in je ma?ina takoj topla).

 

 

Napisano

Pri kratkih razdaljah se niti olje ne segreje kot je treba. Kaj imajo ?e dizli zaeno re? extra, ki je ob?utljiva na slabo mazanje? Se re?e temu turbina?

Napisano

Pri kratkih razdaljah se niti olje ne segreje kot je treba. Kaj imajo ?e dizli zaeno re? extra, ki je ob?utljiva na slabo mazanje? Se re?e temu turbina?

Kaj nimajo tudi nekateri benzinarji to ob?utljivo re?, ki se ji re?e turbina  za mazanje?In ali ni ?la tehnologija z dodatki v oljih tako naprej, da je mazanje takoj  u?inkovito in ne kot v ?asih dizla golfa 1-ke? ;)

 

 

Napisano

Lep pozdrav vsem foruma?em in vsem mazda driverjem. Sem nov na forumu in v oko mi je padla mazda 6 sport combi razli?ica karoserije.

Ker sem nov v svetu mazd sem se prijavil na forum, da izvem ?imve? o avtu.

 

Bom kar to temo izkoristil,, da ne odpiram nove.

 

Torej zanimam se za nakup mazde 6 spor combi dizel motor in letnik nekje od 2009-2012. Pa me zanima kako se ti mazde obnesejo in kateri motor izbrati (vem da osbstaja 2,0l in 2,2l dizel), kak?ne so kaj hibe (?e jih ima) motorja ali avta nasploh. Torej rabil bi ?im ve? informacij od lastnikov iz prve roke.

 

Za vse odgovore se ?e vnaprej zahvaljujem.

 

Lp.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Pozdravljen. Najprej dobrodo?el na forumu. Kot drugo pa...zastavlja? enako vpra?anje, kot ga je v zadnjem letu/dveh zastavilo ?e kar nekaj uporabnikov. Daj najprej malo prebrskaj po zgodovini in ?e bo? res imel ?e kak?no vpra?anje, na katerega ne bo? na?el odgovora (hudo dvomim...), nas povpra?aj.

Napisano

Prebral mnogo in nisem ravno vesel. Od problemov z egr-jem, problem z dpf-jem, problem z ?obami pa ?e kaj se bi na?lo.

Ker se zanimam za mazdo in na?eloma velja za japonske avte, da so med vdr?ljivej?emi. Imajo vse mazde te probleme ali samo letniki od 2008-2010?

Je odvisno od motorja? Gledam namre? letnike 2011.

 

    Da ne kupim avta in potem letam po servisih kot da imam francoza starega 15let :ne vem:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Povej kaj ve? o njej, ?e se ti da. Kak?na je oprema in motor?

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Prebral mnogo in nisem ravno vesel. Od problemov z egr-jem, problem z dpf-jem, problem z ?obami pa ?e kaj se bi na?lo.

Ker se zanimam za mazdo in na?eloma velja za japonske avte, da so med vdr?ljivej?emi. Imajo vse mazde te probleme ali samo letniki od 2008-2010?

Je odvisno od motorja? Gledam namre? letnike 2011.

 

    Da ne kupim avta in potem letam po servisih kot da imam francoza starega 15let :ne vem:

 

Mogo?e nisi ravno najbolj natan?no bral... :)

 

Problemov z EGR-jem na?eloma ni. Z DPF-jem jih pri 2.2d tudi ponavadi ni. Ta letnik 2.0d itak ne dobi? ve?, bencinarjev pa razen 2.5 itak no?e?. Tudi s ?obami na?eloma ni te?av.

 

Kje so te?ave?

- Glavna te?ava je mo?nost raztegovanja verige. Ta se na?eloma ne utrga, le raztegne se in je potrebna njena menjava. V primeru redno servisiranega avtomobila, starosti do recimo 6 let in do okoli 180.000 prevo?enimi kilometri menjavo v celoti ?asti Mazda. Poleg tega pa naj bi FL ?estice GH s tem imele manj te?av.

- Ponavadi (ne vedno) je vsakih recimo da 120.000 km potrebno o?istiti sito karterja.

- V primeru uporabe serijskih zavornih oblog se radi zvijajo zavorni diski. Priporo?a se uporaba mehkej?ih oblog.

 

Drugih pogostih okvar na?eloma ni.

 

P.S. Aja...pa pedal sklopke rad poka... :)

Popravljeno od SoulMan
Napisano

Potem je na?eloma od letnika 2011 za kupit 6-ko? Kake so pa kaj cene rezervnih delov (potro?ni material)?

Avto se mi dopade in sem odlo?en da vzamem prav mazdo 6. Gledam tudi accorde vendar so bolj starej?i letniki (2008-2010). Pa nekak se mi mazda bolj dopade.

 

Sem pa opazil, da je izbira karavanov teh letnikov bolj boga. Koliko je naj?vohnej?i motor v FL?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Naj?vohnej?i v FL je CD129, torej 129 KM. Govorim za dizla, ker bencinarja no?e?... :)

 

Ma za kupit je od prej tudi, so pa nekaj malenkosti po?timali v FL varianti. Jaz sem s svojo ne-FL ampak ?e 2.2d na?eloma tudi zelo zadovoljen.

Napisano

Aha so tud pred FL ?e 2,2 motorji. Sem mislil, da so samo 2,0d. Kaj je tudi notranjost kaj druga?na pri FL. Nisem opazil ravno nekih razlik. Mogo?e samo barva armature pri radiu in volanu. Taka piano ?rna je si mi zdi.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Naj?vohnej?i v FL je CD129, torej 129 KM. Govorim za dizla, ker bencinarja no?e?... :)

 

Ma za kupit je od prej tudi, so pa nekaj malenkosti po?timali v FL varianti. Jaz sem s svojo ne-FL ampak ?e 2.2d na?eloma tudi zelo zadovoljen.

Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,

 

GH pre-FL so bile tudi z R2 motorjem, prve so pri?le ven v za?etku 2009. Prve FL GH pa so pri?le ven mislim da 2010. GH pred FL si lahko nekaj ?asa dobil ali z 2.2 ali 2.0 dizlom.

Napisano

Aha so tud pred FL ?e 2,2 motorji. Sem mislil, da so samo 2,0d. Kaj je tudi notranjost kaj druga?na pri FL. Nisem opazil ravno nekih razlik. Mogo?e samo barva armature pri radiu in volanu. Taka piano ?rna je si mi zdi.

 

2,2 so ?e prej tudi, ja. Razlika je v tem, da je s FL naj?vohnej?a pridobila 4 KM, najmo?nej?a pa izgubila 5. In eno izpu?no cev... :)

 

Notranjost ima majhne spremembe, ?e najve?je so pri komandah na volanu in infotainment sistem je bolj?i. Predvaja? lahko glasbo preko BT, ima? USB vhod in podobno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.