Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ker navaja najvi?ji nivo opreme, sem ?el pofirbcat po slikah, ?e ima navigacijo, no lahko pa da je ta?vohne niti niso imele kot opcijo;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8650893&show=1&avto=Mazda%20RX-8%20Challenge%20SPORT-MAX.OPREMA..O...

 

 

?e bi imel MAX opremo bi imel ?e stre?no okno in ?e kak?no malenkost :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale je zame eden najlep?ih Fordov, cena pa precej ugodna, LPG pa itaaaak;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8430118&show=1&avto=Ford%20Mondeo%202.3%20Ghia%20X%20Avt.

 

?e me spomin ne vara, si ta ma?ina in tvoja delita isti blok. Kolega ima 2.3 avtomatika in je kar fajn za peljat. Ta tip ga je spustil iz 7.500? na navedeno ceno in... ?e bi bil 5 vratni, bi ga ?el iskat... pa magari na puf :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se mi je kar zdelo, sem pa gledal karakteristike tega Forda in me niso ravno navdu?ile, saj je cca. 300kg te?ji kot 6-ke in pospe?ek 0 do 100 kmh TRI SEKUNDE SLAB?I.  :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred dvema tednoma so mi tak?en model mazde odpeljali pred nosom. Je pa bila kako leto starej?a z manj kilometri in slovenska z servisno knjigo. Cena 2999?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pa niti ?iberdaha nima :jezicek: , je pa cena dobra

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Pozdravljeni!

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8655947&show=1&avto=Mazda%20CX-7%202.3i%20Turbo%20Revolution%20%20%20PLIN

Samo v opozorilo!
Ko sem si ogledoval tole Mazdo je imela ?ez 190km, nakar je ?ude?no
izgubila 50.000 km.
Nateguni, dilerji in ostala nesnaga pa?!

LP!

 

 

http://forum.bmwslo.com/showpost.php?p=2377683&postcount=1

 

:rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se mi je kar zdelo, sem pa gledal karakteristike tega Forda in me niso ravno navdu?ile, saj je cca. 300kg te?ji kot 6-ke in pospe?ek 0 do 100 kmh TRI SEKUNDE SLAB?I.  :whatever:

 

Kolikor sem gledal po specifikacijah, bi v "sport" re?imu naj imel 9,6s do 100 (avtomatik), Mazda pa 8,6s (manual). Ja, avto je ogromen, precej bolj masiven in bi mogo?e bilo bolje, da bi mu dali ?e kako turbino zraven. Je pa ugoden, ?e je vse BP...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e vse ?tima v oglasu... 1.9 TDI (105KM) ma?ina tipa ?rpalka ?oba se je vgrajevala do letnika 2009. ?e pravi, da je letnik 2010 pol ima ali 1.6TDI (105KM) ali pa 2.0TDI (140KM).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater, kak pa ti Audiji cene dr?ijo...  :huh:  Od frenda znanec je kupil A3, 2008 letnik, 140 konjski traktor za 9.600?, pa se mi je ?e to zdelo ogromno. Pa lak spokan na desnem boku, srednje ohranjena notranjost, tip pa vesel ko radio, kak dober deal je naredil. Sem ?tudiral, kako dobro Mazdo 3 bi dobil za ta denar... Je pa res, da ni pojem presti?a, ker ji manjkajo olimpijski krogi. To, da smo dva dni nazaj nabavili ?e leto mlaj?ega Mondea z manj?im ?tevilom prevo?enih, skoraj 90 konji ve? in lep?e vzdr?evanega za 3000? manj, sploh nisem omenjal. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta ma ?e tastar tip motorja, tko da je 1.9 TDI pump duze. Ni mi jasn kako, ker letnik je 2010. Sicer pa va?no da ma notr ?e najmanj problemati?n tip motorja, to je res edini diesel k bi ga clo sam upu met :) Tip motorja je BLS ali pa BXE, nism zih, wikipedia prau da se je vgrajevou od 10/05-05/10 (BLS) in pa od 06/06-05/10 (BXE).

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma dej dej, tole je ?ist ni? druega kot mal bolj luksuzen volkswagen, ki ga ima ?e skoraj vsak. po mojem mnenju je Mazda dost bolj ekskluziven avto, sej jih je poleg vseh volksvagnov, beri audi, seat, ?koda in vw, konkretno malo in je bolj posebna. z audijem si pa sam ?e eden od mno?ice. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma dej dej, tole je ?ist ni? druega kot mal bolj luksuzen volkswagen, ki ga ima ?e skoraj vsak. po mojem mnenju je Mazda dost bolj ekskluziven avto, sej jih je poleg vseh volksvagnov, beri audi, seat, ?koda in vw, konkretno malo in je bolj posebna. z audijem si pa sam ?e eden od mno?ice. :P

:rispekt:

?e dve leti gledam avto.net ker bo treba po?as kaj kupit.

Ampak v mojem rangu so edino kak Audi A6 quattro, Mazda 6 MPS (uglavnm neki 4x4 bi blo fajn)

Sam Audijev je ko dreka in pol je to brezveze imet ker ima ?e vsak

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma dej dej, tole je ?ist ni? druega kot mal bolj luksuzen volkswagen, ki ga ima ?e skoraj vsak. po mojem mnenju je Mazda dost bolj ekskluziven avto, sej jih je poleg vseh volksvagnov, beri audi, seat, ?koda in vw, konkretno malo in je bolj posebna. z audijem si pa sam ?e eden od mno?ice. :P

Ekskluziva gor ali dol, prodajajo se pa? bol? kot Mazde in hkrati so bolj za?eljeni kot Mazde, pa lah po trepalncah ska?ete :) Link sm dau zgolj ?e kdo i??e kj podobnga, ker lahko garantiram za kilometre in poznam avto dobro. Pa brez zamere :)

Pa ?e tole si poglejte :P 

 

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.