Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Noja... meni se 9.200 ? za dve leti starega Cliota ne zdi ravno "dokaj ugodna cena"... :) Dobrega jurja das zraven pa imas cisto novega :) ... Res pa je, da brez plina...

 

Sem pa se vedno mnenja, da v tovrstne avte se ne izplaca dajat plina, ce res ne delas ogromno kilometrov ... Delat ogromno kilometrov s tako majhno kantico pa nekako ni ravno najbolj zabavno :) ... 

Meni tudi ni jasno,zakaj bi v tak sesalec za prah dajal plin. :)

Napisano

Lahko js razjasnim..z enim tankom naredi? 750-800km, stro?ek je pa naslednji:

9bdc55953f806bb3af87eac81358ab10.jpg

 

Ra?unat pa predvidevam da znamo :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ja glej, hvala bogu, da so tud budale na tem svetu... razen, da pol nisi sam budala, ko ga kupi? in ugotovi?, da je nekaj hudo narobe z njim, avto pa izven garancije.

33112_1.png

Napisano

To 7ico sem videval na avtonetu kak?no leto, potem je lani zginla za nekaj ?asa, zdj je pa z dosti slab?imi fotkami zopet gor tko da predvidevam, da se je lastnik zamenjal in prodaja dalje. Vpra?anje zakaj, ampak men je huda in ?e ne bi ?e imel enga topless dvoseda z zadnjim pogonom, bi hitro presko?ila iskrica s tole 200konjsko turbo zadevo :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To 7ico sem videval na avtonetu kak?no leto, potem je lani zginla za nekaj ?asa, zdj je pa z dosti slab?imi fotkami zopet gor tko da predvidevam, da se je lastnik zamenjal in prodaja dalje. Vpra?anje zakaj, ampak men je huda in ?e ne bi ?e imel enga topless dvoseda z zadnjim pogonom, bi hitro presko?ila iskrica s tole 200konjsko turbo zadevo :)

Menjaj :hudicek:

Napisano

Ma ne zdj me ne mika ve? tolk, sm ?e tolk stvari naredu na viper projektu tam je pa prakti?no vse z nule za zrihtat. Pa tud manj delov se dobi, ker ni najbol popularen avto za tuning.

 

?e bi se pa dejansko kak?na FD pojavla.. :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zakaj kavnim mlin?kom? Saj ima 2.0 motor in 143 km kar spet ni nepremi?nina.

 

?e naprimer primerjava tole pa, da je samo 10HP razlike... :)

http://www.zeperfs.com/en/duel996-4799.htm

 

druga?e pa mlin?ek zato, ker obstaja ?e v mal mo?nej?i izvedbi, pa ?e tisto je leno za tak motor

Napisano

To so za tele norce k jim doma stoji avto ze par let 2.5 v6 mlincek.ampak lej,vozn pa je ane :D :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

in s kavnim mlinckom pod havbo :P

Heh, glede na to, da imam kar nekaj km-jev prevo?enih s Cliom 1.2 8v, ki ima zverinskih 59KS, pa nisem bil NIKOLI ovira na cesti in je brez te?av zvozil prav vsak klanec (npr. Golte ali pa Vr?i? brez te?av), verjamem da se da tudi s 143KS in 2000ccm kar precej spodobno premikat po na?ih ljubih cestah.  :zvizga:

 

?e pa se gremo kaj je mo?nej?, pa je itak le nebo meja, zlasti pri gara?nih predelavah doma?ih mojstrov, ampak mi FOTRI tega pa? ne rabimo.  :cheers:

 

P.S. in tudi napa?nega Coupeja si dal za primerjavo v zgornji povezavi, ?e smo ?e ravno natan?ni.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Konji so sam za va?i?e, kje je ?e tist govor, da kdor ne zna s 100 konji hitr vozit, mu jih tud 500 ne pomaga :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To so za tele norce k jim doma stoji avto ze par let 2.5 v6 mlincek.ampak lej,vozn pa je ane :D :D

Hehe, no zdej je ze celo premicnina :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.