Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 20. 6. 2016 ob 15:59 je Z M A J napisal:

Heh, glede na to, da imam kar nekaj km-jev prevo?enih s Cliom 1.2 8v, ki ima zverinskih 59KS, pa nisem bil NIKOLI ovira na cesti in je brez te?av zvozil prav vsak klanec (npr. Golte ali pa Vr?i? brez te?av), verjamem da se da tudi s 143KS in 2000ccm kar precej spodobno premikat po na?ih ljubih cestah.  :zvizga:

 

?e pa se gremo kaj je mo?nej?, pa je itak le nebo meja, zlasti pri gara?nih predelavah doma?ih mojstrov, ampak mi FOTRI tega pa? ne rabimo.  :cheers:

 

P.S. in tudi napa?nega Coupeja si dal za primerjavo v zgornji povezavi, ?e smo ?e ravno natan?ni.

Dobr, sam glede na izgled avta nebi od njega pricakoval sam to da te pelje od tocke A do tocke B, ampapak da ma tut nek pospesek iz starta.

Napisano
  dne 20. 6. 2016 ob 16:52 je Deeyan napisal:

Dobr, sam glede na izgled avta nebi od njega pricakoval sam to da te pelje od tocke A do tocke B, ampapak da ma tut nek pospesek iz starta.

Heh, glih ene tolko je posko?en na pospe?evanju kot famozna 323F BA generacije 2.0 V6 24v s 145KS, s tem da ga poganjajo ubogi 4 valji napram ?estim Mazdinim.  :P

 

Mimogrede, obstaja tudi 1,6 s 105KS in lahko ?e tistga mal o-nepremi?nini?.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 20. 6. 2016 ob 18:36 je Z M A J napisal:

Heh, glih ene tolko je posko?en na pospe?evanju kot famozna 323F BA generacije 2.0 V6 24v s 145KS, s tem da ga poganjajo ubogi 4 valji napram ?estim Mazdinim.  :P

 

jp, isto jalovo vse skupi :)

Napisano

No ja, sicer bi s to igra?ko bol mal dobil, ampak vsakih 10 konjev se pozna :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zmego, pa neki z vecimi valji in ventili ter perfektnim zvokom za moj okus, ker AR mi majo najlepsega izmed V6

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11067829&display=Alfa%20Romeo%20156%202.5%20V6%2024V+plin

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 21. 6. 2016 ob 6:06 je LabiGT napisal:

Sam da das plin na ta motor je pa res za kazen

Sej ves, da sem plinski obsedenc, razen kuham pa z indukcijo na elektriko in ogrevanje s kurilcem, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ni to neka zlo uporabna zadeva, so bli pa popularni na starih hro??ih in kak?nih 1.0-1.2 motorjih.

Okvirno lahko primerja? z MP62, ki ima 1l pretoka na obrat in doda 1.6 motorju nekaj ?ez 100 konj, MP45 ima 0,75l pretoka na obrat in doda 50-60 konj, ta igra?ka s pretokom 0,5l (zato tud ime amr500-500cc)na obrat bi bla pa pridobitev mogo?e 25-30ih konj, odvisno od razmerja jermenice. Predelava je pa pri vseh kompresorjih skoraj identi?na, se prav se za?ne pri 2-3k? in gre na gor.

 

Se ?e bol spla?a kak?en Rotrex :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Katerega imajo pa gor SLK in ostali Mercedesi 45 ali 62?

 

Ampak teh dodatnih 30 KM (AMR500) bi verjetno lahko ?e vozil z standardno elektroniko in ?obami?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Lep. So pozabl napisat d je zgleda mozna menjava za sskj... "Holumugacijski"...

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11092513&display=Volkswagen

  dne 28. 6. 2016 ob 20:59 je Deeyan napisal:

kaj so tega iz blata ven potegnal? xDhttp://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11088460

"Vozilo ima kaksno napako ali prasko"... bogve kok prask ma to pod folijo. Napaka je pa itk ze barva?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.