Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tole je mogl bit kr dost enga ???. Sm pa tud ?e v ?ivo vidu kako se temu avtu strga :D

Mene pa zanima kako tole (legalno) registrira?? Ali je le na prikolici in potem za kak?ne posebne dogodke na pisti?  :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No ja, po legalni poti pri nas najbr? edino tako, da se vse homologira..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Se pravi v tem primeru nikakor, ker je turbo, ki (domnevam) uradno ni obstajal? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obstajal ni v originalu, lahko je pa ?e zmer naknadno vgrajen in homologiran. V nem?iji sicer je nekaj firm ki vgrajejo kite s certifikatom (SPS, HKS in ?e kaj bi se najdlo, tako turbo kot kompresor -to je samo nekaj primerov) ampak seveda ni poceni. Kako to?no bi zgledala legalizacija pri nas, pa spet vpra?anje kak?ne bistroumne?e se najde na tehni?nih.

 

Bi blo za poklicat in mal vpra?at prodajalca :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To je druzinski avto halo ? Me zanima ce bi bil taksnega mnenja, ko bi sel na morje in bi bil avto se poleg oseb dodatno natovorjen s prtljago. Sam imam 6ko z 1.8 motorjem pa se vec ali manj sam furam in to negre nikamr oz. ga je treba skos v obrate vrtet. Da o porabi sploh ne govorim.. ko da furam boeing. Vrjetno je tudi zaradi tega ta 5ka predelana na plin. Kaj sele da bi imel druzino in da bi sli na morje. Poraz. Minimalno more bit 2.0, ker ima nazalost tak navor kot crknen konj. Hoces ali noces si na cesti velikokrat postavljen pred situacijo, ko je treba dinamicno odreagirat in pospesiti in ce nisi natreniran, da vedno prestavis v nizjo je lahko ornk pizdarija. Primerjava z avti 30 let nazaj je totalna bedarija in je nerealna primerjava.

Napisano

Ej....lp imel sem prej mazdo5 2.0 148k.predelano na LPG-avto plin .Avto lepo gre ,?e je vse pravilno in strokovno narejeno avto plin plus dodatno,mazanje,ventilov.obvezno.seveda je to dru?inski avto.normalna vo?nja.se pa strinjam da 1,8 motor plus avto plin je malce ?voh..saj tudi to gre..

To so moje izku?nje..druga?e je avto dober in super dru?inski avto...lp

Napisano

To je druzinski avto halo ? Me zanima ce bi bil taksnega mnenja, ko bi sel na morje in bi bil avto se poleg oseb dodatno natovorjen s prtljago. Sam imam 6ko z 1.8 motorjem pa se vec ali manj sam furam in to negre nikamr oz. ga je treba skos v obrate vrtet. Da o porabi sploh ne govorim.. ko da furam boeing. Vrjetno je tudi zaradi tega ta 5ka predelana na plin. Kaj sele da bi imel druzino in da bi sli na morje. Poraz. Minimalno more bit 2.0, ker ima nazalost tak navor kot crknen konj. Hoces ali noces si na cesti velikokrat postavljen pred situacijo, ko je treba dinamicno odreagirat in pospesiti in ce nisi natreniran, da vedno prestavis v nizjo je lahko ornk pizdarija. Primerjava z avti 30 let nazaj je totalna bedarija in je nerealna primerjava.

Dinami?no odreagirat in pospe?it...glih tega ni pri umirjeni DRU?INSKI vo?nji...

Tudi brez prehitevanja se lahko dru?ina kam pelje...z dru?inskim avtom...

18 ton in 400 konjev in 100km/h najve?ja hitrost gre vsepovsod brez prehitevanja, pa veliko otrok se na cilj pripelje...z veliko prtljage...

Napisano

M5 1.8 CW, poraba trenutno 7,7 do 8,2 primestne in mestne voznje, pa nikakor nismo nepremicnina... prehitevamo pa pac ne... zaenkrat cisto spodobno sluzi svojemu namenu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Glede motorne mo?i je zadeva precej relativne narave, a verjamem da povpre?nemu uporabniku zadostuje. Nekdo bi lahko trdil, da je edini pravi motor v 6ki MPS, drugi nebi menjal dizla za 0 na svetu, itd. :)

 

No pa ena mo?nej?e sorte hi?a na kolesih, LPG pa tudi;

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12001726&display=BMW%20serija%20X5:%204.8i%20Avt.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.