Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Plin je za gretje doma in kuhanje juhe...

Se strinjam, ampak silom prilike se je pa par let nazaj pokazala kot dobra alternativa.

Napisano

Ja, zalaufa na nafto.... Pi?e da ga je treba pred ciljem dati spet nazaj na nafto...

 

Verjetno je mislil , da porabi 9l nafte na 100 NA NAFTO prevo?enih kilometrov...

 

Ampak... Koliko je to legalno? Meni je to vse skupaj ?panska vas, priznam...

Napisano

Za njim pa vonj po pomfriju ali pohanih zrezkih :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma daj no mir.

 

Ja, v?asih smo to v dizle vlivali brez predelav. Na?eloma bi tudi zdaj lahko. Ampak samo, dokler je toplo. Ker pri +5?C jedilno olje postane tako gosto, da zaba?e vse filtre. Torej smo poleti vozili na jedilno olje, pozimi pa na cvi?ek. Na?eloma bi to lahko tudi dandanes po?el, le jedilno olje bi moral res dobro prefiltrirat.

 

Zadaj pa ni prav nobenih vonjav po pomfriju in pohanih zvezkih, ampak povsem navaden dizelski vonj in dizelski dim (ki ga je bilo pred dvemi desetletji bistveno ve? kot danes, ampak to je ?e druga zgodba)...

Napisano

Hud optimizem veje iz teh lastnikov starih bimmerjev - 13 let, 300kkm, pa bi rad 15 jurjev zanjga.

33112_1.png

Napisano

Teh 800 Nm verjetno pomeni 3x zlom vratnih vretenc, potem pa revizija motorja... :)

 

Druga?e pa ?e:

3. downpipe ali po doma?e verjetno tudi brez katalizatorja

 

Tak avto verjetno bp naredi tehni?nega?

Napisano

Sj pi?e, da ga ma sam do decembra :D Pol pa je vrjetno treba pla?at ... al homologacijo ... al pa kaj druga xD

 

@323BA lahko je ?e nevarno, da ti kak bat v glavo prileti ... odpre motor, bat sko?i ven, zej pa ker si tak hitro pospe?eval ga kamot dohiti? :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

6HP26Z = max. 600Nm

6HP28Z (6HP26T?) = max. 700Nm

?e vir od ZF-a

post-5522-0-97796500-1582006858_thumb.jpg

 

Glede downpipa in manjko DPF, KAT, EGR, pa zaenkrat ni problema s tehni?nim, merijo samo koliko dimi. ?e ni slabo ?ipan pol itak ne dimi tak fejst da ne bi ?el ?ez tehni?nega.

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

 

Vsaj nekdo, ki ve kaj pi?e.

 

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

 

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

Napisano

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

 

No, to je pa spodbudno ?e zame in mojo BTjko...  :zvizga:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sam, a ni mal preveliko odstopanje. Servis za 60 000km je bil narejen pri 68 000km, ,naslednji ,ki bi mogu bit pri 80 000, je bil narejen pri 91 000km, naslednji namesto na 100 000 je bil pri 114 000?? 

 

okej, kakega jurja gor/dol ni panike. Tuki se mi zdi pa mal preveliko odstopanje?

Napisano

Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.

 

Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.