Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, scania said:

Sklopka je enaka. Tudi jaz sem enakegs mnenja kot Aless, samo akcija nima kaj bit.

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

Napisano
4 hours ago, Shrek said:

Verjetno ni zadnja... 

In koliko je realna cena? 

Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Husky1290 napisal:

Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje.

Probaj..noben ti ne brani ;) 

Napisano
pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

Probaj..noben ti ne brani ;) 

Verjemi mi da ko boš imel s seboj gotovino ti ga bodo z veseljem dali za nižjo ceno.

Pri meni je bilo tako da sem šel pogledati Lado Nivo katera se je prodajala skoraj pol leta in je imela nastavljeno ceno 3000€ ; sem prišel, si jo pogledal, peljal in ko sem rekel da jo bom vzel mi jo je dal za 1000€!

Enako je bilo pri znancu ko je kupil Hondo Accord lansko leto in sicer je za letnik 2011 pisalo 7000, ko sva jo pa pogledala in se je odločil pa jo je dobil za 3600€!

Covid19 je precej spustil cene in razredčil trg.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

 

 

pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS.

Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS.

Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. 

Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 54 minutami je Alex napisal:

 

 

175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS.

Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS.

Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. 

Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski.

Kdaj bo skupinski maping? :)

Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Kdaj bo skupinski maping? :)

Jaz se dogovarjam. Takoj, ko bo mogoče skakati med regijami. 😁

 

 

Napisano
pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora.

Napisano
pred 44 minutami je scania napisal:

Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora.

Se strinjam. Pri teh motorjih ni nekega velikega prirastka moči. 

 

 

Napisano
pred 15 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

 

Odgovor je pri tebi, če je želja ali potreba po večjo moči in navoru? 

Moje mnenje je da v kolikor je avto v dobrem stanju in ustrezno vzdrževan,  +30HP ni problematičnih, je pa pri turbo motorjih ponavadi bolj omejitev navor. Pri prevelikem navoru serijska sklopka ne zdrži več in bo drsela (moje izkušnje na Accordu 450Nm serijska sklopk ni držala, zato maping na 420). Je pa res da te mape ki jih ponuja večina Slo tunerjev so dokaj stestirane in so delane pod limit, zato ne bi smelo biti nobenih težav. Če pa ti bo kdo šel delat custom mapo na max. limite pa se bo na valjih pokazalo če je sklopka šibka točka. Bo pa pol itak tuner sam predlagal nek nižji safe navor. 

Sklopka je prvi limit, nato je Turbo, ki je lahko premajhen in ne da več od sebe, vzporedno s turbotom zna biti še limit intercooler, če je premajhen oziroma ne uspe zadostni ohladit zraka ne bo moči. 

Aja, če se dobro spomnim maš ti avtomatika, tam bi še posebej pazil na max navor in to da je graf navora lepo razporejen brez špic. 

Glede max navora avtomatskega menjalnika bi ti verjetno znal @scaniapomagat, za Vage, Bmw in nekaj MBjev mam podatke, za Mazdine avtomatske menjalnike pa žal ne.

Kolikor pa sem gledal grafe čipanih D175 pa lepo pridobiš navor in moč čez celo Rpm območje. 

Btw. Jaz bi čipal😎

Spodaj je graf D175, moč je na kolesih, ker je merjeno na valjih. 

chip-tuning-Mazda-6-2.2-D-175-KM-129-kW.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani.

Popravljeno od scania
Napisano

Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike. 

Obstajata 2 verziji:

1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)

2. Large version za navor  do 340 lb-ft (461 N·m) 

Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje. 

 

Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Napisano

Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 2
Napisano

Tukaj se pa ne strinjam s tabo, saj je prenos prestav pri avtomatiku med sklopkami in zavorami, kar pomeni da sklopke drsijo in se dodatno grejejo, kar posledično slabše vpliva na šiber ki vse skupaj krmili, in pa seveda na wandler in lock up sklopko. Pri večjem navoru mora sklopka prenašat večji navor in s tem se poveča obraba (več 'mulja'), kar pa spet slabo vpliva na šiber in hitrostne senzorje. Tudi hitrosti vrtenja v planetnem gonilu so večje kot pri ročnem menjalniku, tako da povečan navor nima dobrega vpliva, če menjalnik ni konstruiran za večje navore, torej več lamel sklopk, dodatno hlajenje, povečan pretok olja črpalke, pogostejše menjavanje olja. 

Napisano

Moj menjalnik (aisin avtomat) 500Nm maximum navora. Torej če ga čipiraš, (kdor ga) imš to v mislih seveda. Drugače se kmalu posloviš od lamel pomoje.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...

 

Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

 

Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.

Se strinjam. Zanima me, ali kdo ve, koliko Nm navora zdrži naš ročni menjalnik?

Se je pa res že zgodilo našemu nekdanjemu soforumašu Batkotu, ki je čipiral svojo Mazdo 6 MK 1,

136KM  na okoli 185 KM in 400Nm navora, da mu je šel menjalnik. Se spomnim, da je takrat vgradil drugi  menjalnik z 6 prestavami od FL. 

 

 

Napisano

Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. 

Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. 

Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉

 

Se strinjam. Itak vemo, da je pri vsem rezerva. Nekje sem imel članek, ko so eni Poljaki  našega 2,2 dizla spravili na 300 KM in 500 Nm navora ( remap stage 2).Res,da so zamenjali kar nekaj komponent a nikjer nisem zasledil, da bi menjali tudi menjalnik. 🤔

pred 4 minutami je Boss napisal:

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

Samo, še vedno bi najbrž šla prej sklopka. Vsaj mislim. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

 

Ja sklopka začne drset zaradi čipanja, oziroma prevelikega navora ki ga sklopka enostavno ne zdrži. Lamela nima zadostnega oprijema za tak navor. 

Vem iz lastnih izkušenj na Accordu i-CTDI, sklopka je tam bila z majhno rezervo. 

Takoj ko sem naložil čipano mapo 193hp/450Nm in šel na testno vožnjo, je v 5 in 6 če se pri nižjih obratih pohodil gas začela drset in so obrati narasli med 2 in 3000rpm je začela drset ker je bil navor enostavno prevelik. In ne nisem "še" dirkal. 😉

Pol sem dal drugo mapo 185hp/420Nm je pa bilo vredu, in splošno znano je bilo od tunerjev da serijska sklopka na teh avtih ne zdrži 450Nm navora. Saj me je tudi angleški tuner ki mi je prodal mape opozoril na to, ampak sem vseeno sam hotel probat. 

V planu je bil itak upgrade sklopke na močnejšo od CG Clutches in Stage2 mapa na 225hp, ampak sem se ločil z bivšo in avto prodal. 🙄😎

  • Všeč 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Boljs,da bi se samo locil in avto obdrzal :P

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Haha 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.