Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Scr3amJa saj sem sprva hotel avto obdržat, ampak je nakup druge nepremičnine malo večji zalogaj in mi je bil pomemben vsak € ;)

Po drugi strani pa če bi Accorda obdržal mogoče ne bi mel zdaj M6 😁

  • Všeč 2
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
On 1/21/2021 at 2:02 PM, scania said:

Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani.

On 1/21/2021 at 2:49 PM, Aless said:

Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike. 

Obstajata 2 verziji:

1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)

2. Large version za navor  do 340 lb-ft (461 N·m) 

Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje. 

 

Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja. 

 

se opravičujem, ker se vračam nazaj na to temo in smetim, pri čipanju se navor poveča za 50Nm napram originalu, to še najbrž nebi smelo bit kritično, ali?chiptuning.jpg.68ebae9eb365841b86195e81b940660e.jpg

 

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 11 minutami je Deeyan napisal:

 

se opravičujem, ker se vračam nazaj na to temo in smetim, pri čipanju se navor poveča za 50Nm napram originalu, to še najbrž nebi smelo bit kritično, ali?chiptuning.jpg.68ebae9eb365841b86195e81b940660e.jpg

 

Po mojem ne. Ko sem še delal v avtomobilski industriji je bil vsak kos, ki smo ga izdelali za do 35% predimenzioniran. To smo testirali na nateg in string z večkratno obremenitvijo, dokler se obdelovanjec ni zvil oziroma "pretrgal". 

Mislim, da je tako tudi z vgrajenimi deli v Mazdah. 

 

 

Napisano

@DeeyanHja glede na to da je avtomatik po specifikacijah narejen do 461Nm navora je verjetno še kaj rezerve in ne bo razpadel če pride še tistih 10Nm več. Nihče pa točno ne more povedat koliko rezerve ima nad navorom za katerega je bil narejen. 

Ampak jaz bi vseeno šel bol na ziherco in bi pri čipanju šel do max 460Nm. 

V tem primeru bi šel čipat na valje, kjer bi se dejansko zmeril navor, in če bi osnovna mapa prekoračila 460Nm bi dal popravit mapo, tuner ti  itak lahko omeji navor in pa popravi toliko da ni prevelikih spikov. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Rx8 tašvohna mašina, za obnovo;

 

1065407.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda RX-8 Rebuild projekt, letnik:2005,2000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 31 minutami je Z M A J napisal:

Rx8 tašvohna mašina, za obnovo;

 

1065407.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda RX-8 Rebuild projekt, letnik:2005,2000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Problem samo dobit nekoga, da bi obnovil motor kot se zagre...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 25 minutami je FuManchu napisal:

Problem samo dobit nekoga, da bi obnovil motor kot se zagre...

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 minutami je Aless napisal:

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

To vem. Sem gledal obnovljene motorje. Drago preveč.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Aless napisal:

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

V oglasu prodajalec navaja: "Okviren strošek za obnovo motorja in ostalih delov je okoli 1500€. Avto lahko z obnovljenim motorjem prodate za 6000€ ali več."

 

Kdo bi kupil od tega prodajalca avto za 2.000 €? Ali prodajalec naklada, ali pa mu 2.500 € res ne pomeni nič. Ampak v slednje ne verjamem 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Problem samo dobit nekoga, da bi obnovil motor kot se zagre...

Res je, problem je v Sloveniji dobiti pravega mehanika entuziasta kateri bi uredil omenjeno legendo...

Pri Wankel motorjih je problem ker se pregrevajo.

Cene obnovljenih motorjev so astronomske, pa tudi omenjeni kupe ni za vsakega.

Pa glede na omenjeno da ni zaznati ljubiteljske note v tem oglasu bi rekel da gre za preprodajalca.

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
Pravkar je DonFelipe napisal:

Res je, problem je v Sloveniji dobiti pravega mehanika entuziasta kateri bi uredil omenjeno legendo...

Pri Wankel motorjih je problem ker se pregrevajo

Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj:D

Aha.

Samo je problem pri nas ker je zelo malo (mladih) mehanikov kateri poznajo delovanje Wankla.

Si kaj računal koliko bi te vse skupaj prišlo?

Napisano
pred 19 minutami je DonFelipe napisal:

Aha.

Samo je problem pri nas ker je zelo malo (mladih) mehanikov kateri poznajo delovanje Wankla.

Si kaj računal koliko bi te vse skupaj prišlo?

Kit za obnovitev bi me prišel okoli 1K€.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Aha. 

Pa še dosti znanja je potrebno, kajne?

Sigurno je znanje prvi pogoj.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj:D

Mitja Sorko iz Maribora, je delal že več teh Wankel obnov (Deeyan se bolj pozna z njim in naj kaj napiše). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 23 urami je FuManchu napisal:

Kit za obnovitev bi me prišel okoli 1K€.

 

Ja samo to je verjetno kit tesnil in ležajev, če je poškodovan še rotor ali slučajno ohišje rotorja (ki se rad obrabi)  si hitro na 2x višji cifri za material. Btw samo ohišje rotorja je cca. 1000€🥴

Dejansko se za "normalne" ljudi ne splača glih vlagat v tak avto oz. motor, tudi obnova wankla je bolj kratkoročna rešitev, čez cca. 100kkm lahko žal spet ponoviš vajo. 

Tako ostanejo ti avti samo za ljubitelje z denarjem. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

Ja samo to je verjetno kit tesnil in ležajev, če je poškodovan še rotor ali slučajno ohišje rotorja (ki se rad obrabi)  si hitro na 2x višji cifri za material. Btw samo ohišje rotorja je cca. 1000€🥴

Dejansko se za "normalne" ljudi ne splača glih vlagat v tak avto oz. motor, tudi obnova wankla je bolj kratkoročna rešitev, čez cca. 100kkm lahko žal spet ponoviš vajo. 

Tako ostanejo ti avti samo za ljubitelje z denarjem. 

Samo komplet tesnil je 1K€ ja. Če je rotor ali ohišje podrsano (kar ne veš dokler ne razkoplješ) je cena projekta x3.

Pri nas je možakar srednjih let (leta 2004) kupil RX-8 rdeče barve 232KM in jo vozil do nekje leta 2010. Imel jo je za vsak dan in z njo naredil blizu 200Kkm in to z prvotnim motorjem brez obnavlanja. Ali je imel srečo ali je pa res bil skoraj menda edini, ki je znal pravilno vozit in skrbet za wankla.

 

Uglavnem prodal jo je nekam na primorsko. Ne vem pa ne komu in ne kam. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja, drag šport je vzdrževanje takih vozil.

Pa tisti ki jo zrihta je ponavadi ne prodaja.

Pravi ljubitelji v takih primerih zadevo garažirajo in se projekta lotijo v toplih dneh, medtem se pa vozijo z manjšim avtom ali pa motorjem.

Poznam tipa ki je pred leti nabavil MX-5 prve generacije, sedaj ima že status starodobnika, čez zimo in med rihtanjem, pa se vozi Renault Clio kateri mu služi kot začasno vozilo.

Tisti ki je Mazdaš, Hondaš, Mickar, ipd... zadeve ne bo kar tako vsakemu prodal. Enako je pri Nivaših ; znanec je lansko prodajal Nivo ker so se doma nekaj sprli glede vikenda in je ni prodal vsakemu, ampak tistemu ki ima res vikend, ne pa ti potem jamra kako si lahko zrihtal reduktor, ali se zapore mažejo ipd..: ja, verjeli ali ne s takimi in podobnimi vprašanji ti utrujajo nepoznavalci in preprodajalci. To so pač specifična vozila za specifične kupce in ne statusni simboli.

Imaš pa pri nas na Balkanu mulce in celo penzioniste ki kupijo vsak primerek nemške svete trojice in ti jamrajo kako so morali najmanj 3x toliko vložiti vanj da se lahko pelje spodobno ; sovaščan kupil Audi A6 1.9Tdi, letnik 2005, za 1000€ in misli da je glavni frajer samo čez en teden je pa vozilo že stalo ob cesti ker mu prebilo tesnilo na glavi motorja, vmes so mu odpadle kljuke iz vrat, pragovi so se v tem mrazu lepo razcveteli, radijsko anteno je nekdo odlomil, .... skratka bahanje se ne izplača!

Razumete poanto?

Napisano
18 hours ago, Z M A J said:

Mitja Sorko iz Maribora, je delal že več teh Wankel obnov (Deeyan se bolj pozna z njim in naj kaj napiše). :)

 

Kot drugo pa lahko kdo sam objavi v skupini v mojem podpisu pa se bo ziher javu, da ne spilam posrednika... 🙂

On 27. 1. 2021 at 1:59 PM, Aless said:

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

 

Ce bi se ze js sou to, rajsi dam par € vec pa fliknem not 13B motor, ki je dost bolj zanesljiv 🙂

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Sin prodaja bivso Juresovo petko...  ce koga zanima …
 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 19 minutami je gregc88 napisal:
1081410.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Wagon CD175 Revolution, letnik:2014,5500 EUR :: www.Avto.net ::

 

očitno ni bila prodana :D  mal poklepat, kilometre dol... pa bo šla za 10K juhu

Kilometre ima pa lepe. Saj dela je tudi kar nekaj. Streho sklepat, pokrov menjat, šipo, in oba blatnika menjat. Potem pa še preventive: podložke injektorjev, ketna, sito oljne črpalke. Ko to vse skupaj zračunaš nwm če se glih splača. No razen če si lahko sam doma narediš večino.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Jest lahko prosim tole zgoraj prestaviš pod  temo CX-30.... 🤗😉
    • TEST : CX-30  G140 centre-line-designe.    Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁 Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴 V Celu sem števec resetiral.  Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌 Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100.  Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴  Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega.  Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti! Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti.  Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega.....  Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉      
    • Poznam jih en kup, ki ne hodijo samo po plin. Ponavadi so to tako, ki živijo blizu meje.
    • A kdo hodi po plin na HR, kjer je boca baje 50% ceneje?
    • Doneč zvok nad 3k obratov, ali bodo menjali kompresor?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.