Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če je prav vzdrzevan ni, potem se je glihkar vtekel. Samo vprasanje kako je bil. Ni izkljuceno da je bil vzorno vzdrzevan.

Napisano

Kot prvo moraš biti tip za omenjene igrice, kot drugo pa je tu ogromno tveganja.

Če je malenkostno udarjena ni problema, v kolikor pa je model prepogost pa se ga splača uporabiti za dele.

Če je redkost je povsem druga pesem, razumete?

Napisano

Glede one karambolirane M6, pa je predraga, razen za kakega kleparja/ličarja ki si sam porihta. 

Jaz bi šel v to če spusti ceno za kakega jurja in pol, drugače se mi ne splača zajebavat s tem, pa ponavadi pri teh karamboliranih avtih še kasneje ugotoviš da je še kaj poškodovano in spet mečeš€€€. 

Kilometri me pa ne bi motili če je redno servisiran. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
12 hours ago, DonFelipe said:

Ja, očitno je bil lastnik nepazljiv ali pa štorast.

 

A je komu omenjeni model poznan 

1034634.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Xedos 9 , letnik:2002,1000 EUR :: www.Avto.net ::

 ?

 

ufff, zelo poznan. Odličen avto. 💪

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 8 minutami je Deeyan napisal:

ufff, zelo poznan. Odličen avto. 💪

Hud avto. Leta 1998 sem sedel v njej na avtosalonu. Prav tako v Xedos 6. :bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
8 hours ago, FuManchu said:

Hud avto. Leta 1998 sem sedel v njej na avtosalonu. Prav tako v Xedos 6. :bravo:

Men jo je pa nekdo pred nosom speljal, pol sem pa 323F nabavu z enakim motorjem 🙂

Napisano
pred 29 minutami je Deeyan napisal:

Men jo je pa nekdo pred nosom speljal, pol sem pa 323F nabavu z enakim motorjem 🙂

A to misliš tisto coupe verzijo z dvižnimi lučmi ali limuzinski 323F z avtomatskim menjalnikom?

Napisano
pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

A to misliš tisto coupe verzijo z dvižnimi lučmi ali limuzinski 323F z avtomatskim menjalnikom?

A ni bila 323 f zgolj 5vratna? Najprej z dvižnimi lučmi, naslednja generacija pa s klasičnimi... 

 

323c je bila limuzina eno generacijo kasneje (1998), nekaj časa je obstajala še 3vratna 323p... 

 

323 f je bila leta 1998 mislim da prva v tem rangu s serijskimi 4airbagi.

Napisano
1 hour ago, DonFelipe said:

A to misliš tisto coupe verzijo z dvižnimi lučmi ali limuzinski 323F z avtomatskim menjalnikom?

 

 

13247921_10205987741788236_3725547438445409708_o(1).jpg

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Ima mogoče kdo izkušnje z žvižgačem proti divjadi,baje odvrača divjad.:whatever:

IMG_20210203_200542~2.jpg

 

.. tako kot recimo CD obešen za ogledalom proti radarjem, magnetki za zmanjšanje porabe, nalepka "turbo" zraven nalepke "Teja&Taj on board", bacek Jon prevleke za sedeže in dolgodlake ovce pasme Romny za volan. Zraven pa še dirkalne stopalke narejene iz plastične kovine, oversized zavesice "made by czech republic", spojler v velikosti šanka za gostilniške debate in izpušno cev v velikosti kuhinjskega lonca z glasom serijskega kadilca.

  • Haha 5
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

.. tako kot recimo CD obešen za ogledalom proti radarjem, magnetki za zmanjšanje porabe, nalepka "turbo" zraven nalepke "Teja&Taj on board", bacek Jon prevleke za sedeže in dolgodlake ovce pasme Romny za volan. Zraven pa še dirkalne stopalke narejene iz plastične kovine, oversized zavesice "made by czech republic", spojler v velikosti šanka za gostilniške debate in izpušno cev v velikosti kuhinjskega lonca z glasom serijskega kadilca.

Kaj si vse to preizkusil,ne me basat....😲 

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Boss napisal:

 

.. tako kot recimo CD obešen za ogledalom proti radarjem, magnetki za zmanjšanje porabe, nalepka "turbo" zraven nalepke "Teja&Taj on board", bacek Jon prevleke za sedeže in dolgodlake ovce pasme Romny za volan. Zraven pa še dirkalne stopalke narejene iz plastične kovine, oversized zavesice "made by czech republic", spojler v velikosti šanka za gostilniške debate in izpušno cev v velikosti kuhinjskega lonca z glasom serijskega kadilca.

Vse to ni nič v primerjavi s kabonsko nalepko na vratcih rezervoarja. Za optimalen učinek (tako vizualni kot tudi kar se tiče performans) mora biti okrogla, vratca pa 4oglata.

 

Za control freake, ki jim 5zvezdic po euro Ncapu ni dovolj, pa še blazinice za na varnostni pas. 

 

Za ljubitelje francoskih avtov pa trepalnice na luči... Pardon... Učke od twinga... 

 

Se vidi da sem iz nočne... 

Popravljeno od Nejc1986
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Kaj si vse to preizkusil,ne me basat....😲 

 

.. zato sem pa napisal, da teb ne bo treba.. pač kolegialna gesta 😉 Lohk pa probaš odgnjalca pa potem poročaš, kako je blo. Sicer ne vem kako boš preveril a res deluje... v živalski vrt te namreč ne bodo spustil z avtom.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

.. zato sem pa napisal, da teb ne bo treba.. pač kolegialna gesta 😉 Lohk pa probaš odgnjalca pa potem poročaš, kako je blo. Sicer ne vem kako boš preveril a res deluje... v živalski vrt te namreč ne bodo spustil z avtom.

Ja prav imaš👍

Zavarovalnica je bolj ziher..... 😊

Napisano
pred 13 urami je Deeyan napisal:

 

 

13247921_10205987741788236_3725547438445409708_o(1).jpg

Aha.

Nisem vedel točno kateri model misliš ker jih je malo morje.

Tega se tudi spomnim. Naslednik tistega z dvižnimi lučmi.

Kako pa da ga nimaš več?

 

Vse to kar naštevati so samo okraski brez kakršnekoliko funkcionalnosti.

Če že omenjate pripomočke za divjad je imel moj stric točno takega na Hyundai Galloper 

WWW.KOGOVSEK.SI

Nosilci za prevoz tovora/divjadi

 

 

Napisano
2 hours ago, DonFelipe said:

Aha.

Nisem vedel točno kateri model misliš ker jih je malo morje.

Tega se tudi spomnim. Naslednik tistega z dvižnimi lučmi.

Kako pa da ga nimaš več?

 

Vse to kar naštevati so samo okraski brez kakršnekoliko funkcionalnosti.

Če že omenjate pripomočke za divjad je imel moj stric točno takega na Hyundai Galloper 

WWW.KOGOVSEK.SI

Nosilci za prevoz tovora/divjadi

 

 

 

ga še imam 🙃

Napisano

In zakaj bi se to RX splačalo porihtat??

Avto je na Hrvaškem, se pravi na 2500€ + uvoz in imaš redek avto v zelo slabem stanju v katerekga lahko vložiš še X €€€🙄

V nemčiji imaš tako RX za 5jurjev vozno v dobrem stanju.

Nvm od kje se tebi izide računica da bi se splačalo to it rihtat?:nevem:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=309366657&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je DonFelipe napisal:

Ja, starodobnik je.

Kolikšen je pa uvoz iz Nemčije?

 

Nevem, predvidevam da podobno kot iz Hrvaške, edino prevoz te mogoče pride kaj manj.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.