Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Haha, folk pač pretirava, to je podobno kot ima kmet xy hektarjev njive katera je vredna 20-50eur/hektar!, pol jo po možnosti občina spremeni v gradbeno/zazidljivo in on bi potem m2 prodajal po 200-300eur/m2....in sluzil na raji....

Napisano

Vse je na tvoji kalkulaciji, poznavanja trga in modelov ter odločitvi.

Žalostno pa je ker se večini danes ne da raziskovati, kaj pa šele pogajati za ceno. 

Dragi/e moji/e cena nikdar ni fiksna in zadnja!

 

Napisano

Temle hondašem se pa na čisto trga - tale epidemija jim je čisto zjebala zdravo pamet. 🤪

 

...avto je kot nov... haha ludaci

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Temle hondašem se pa na čisto trga - tale epidemija jim je čisto zjebala zdravo pamet. 🤪

 

...avto je kot nov... haha ludaci

Kot nov, samo 20.let star....ccc, v smislu "jaz sem bil pred 20.leti tudi mlad😉😄"

Napisano
pred 12 minutami je gregc88 napisal:

glede na leta je kot nov ane... meni se ne zdi smešno, pač tako se reče...

je pa cena ja... smešnica

Na zunaj... sej baba k se nafrajha s pol kile pudra tud zgleda k "nova" pa pač ni.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Moraš se zavedati da to ni avto za-te in da nerazumeš njegove uporabe, hkrati pa nimaš toliko da bi ga imel, kaj naj ti drugega rečem.

Poglej kako so cene klasikom čez noč zrasle, novodobnikom pa strmo padle.

Lep primer : do leta 2005 je bilo Zastav, Katrc, Bolhc in Wartburgov malo morje, folk jih je zanemarjal ter puščal na ulicah in vozil na odpade, danes pa jih izpod 5-10.000€ ne boš dobil.

Moj prvi avto je bil leta 2004 Fiat Croma zadnje generacije, 1993, ki sem jo seveda dobil zelo ugodno oziroma za tiste čase smešno poceni, 300.000sit, danes so zelo redke in jih ne dobiš pod 5000€, prva serija (1985-1990) pa primerki segajo tudi do 11.000€ v primeru da je v originalnem in brezhibnem stanju.

Veš kateri balkancar pa bo vedno držali ceno?

Napisano

dokler je povprasevanje je tud cena up..... kot bitkojni....

tomosi grejo z cenami v nebo... vcasih smo jih na odpad dal zdej pa na bolho za 200 e in se proda ..... čudn ja sm tko je

Napisano
Pravkar je gregc88 napisal:

dokler je povprasevanje je tud cena up..... kot bitkojni....

tomosi grejo z cenami v nebo... vcasih smo jih na odpad dal zdej pa na bolho za 200 e in se proda ..... čudn ja sm tko je

Bravo!

Si pogruntal vidim. 

A veš da so 121, 323, 626 in 929 že starodobniki?

Kmalu jim bo še Xedos prve generacije sledil.

Napisano

vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi  sm ga sel iskat pa so  ze klical eni  in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol  :D  

 

 

 

Napisano

image.png.241eff22e96a3d72873cff2ca68903f5.png

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je gregc88 napisal:

vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi  sm ga sel iskat pa so  ze klical eni  in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol  :D  

 

 

 

Aja?

O katerem modelu to govoriva?

Želiš povedati da si z Zastavo doživel preporod?

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
dne 9. 5. 2021 ob 11:25 je Jest napisal:

image.png.241eff22e96a3d72873cff2ca68903f5.png

Smo imeli eno ubogo zastavco doma (stric jo je imel) skoraj novo. Pregnila, da je prvi konc šel po svoje :D

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kakšna smešnica od avta je to bila. 😄

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Napisano
On 5/5/2021 at 1:31 PM, DonFelipe said:

Bravo!

Si imel tudi katerega od Hyundai modelov?

Pri nas doma smo imeli Pony s tremi in petimi vrati, predkratkim pa sem razmišljal o nabavi Galloper-ja

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Bini napisal:

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Od Zastav so zelo cenjene in iskane mediteranke (jo je imel sosed) in pa tiste z močnejšim 1.3 motorjem. 50+kW se mi zdi, Super al nekaj takega.

Je pa moja sedaj pokojna soseda kupila stojadinko. Čisto novo. Jaz takrat niti še v osnovno šolo nisem hodil. Noov pripeljali domov, zaprli v garažo. Nikomur ni pustila voziti, ona pa tudi ni imela vozniškega dovoljenja. In tako je pred nekaj leti sosed, njen sin, potegnil ven stojko in je bila samo za na deponijo. Stanje na števcu pa 0,00000km :D

  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

Geckoti so res stroji, pri nas pri hisi je eden od novega in bo novembra 15 let star s 170.000km na stevcu. !.4 motor se lepo pelje, poraba pa le okrog 6 litrov mesanih ciklov. Doslej na njem menjan 2 x akumulator in pa gibljiva cev izpuha, TO JE PA TO. Stroj za takratnih 10000 EUR, tako trpeznih pomoje ne delajo vec.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res in vzhodnjaki postajajo bolj zanesljivi od ostalih, kar pa ni čudno saj so to preverjeni modeli in licenčne kopije teh katere jih proizvajajo več let.

Zanimivo da v Sloveniji ni več ponudbe kar se tega tiče, sploh pa ni ruskih modelov z izjemo Nive

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

 

Ampak je pa Tito Amerikance 2x nasral, da so uvozli konkretno število yugov takrat  :D

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Ampak je pa Tito Amerikance 2x nasral, da so uvozli konkretno število yugov takrat  :D

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.