FuManchu Napisano 30. oktober, 2021 Prijavi Napisano 30. oktober, 2021 Preveč je avt z premalo konji Še prehiteti ne moreš kamion ali traktor. Potem pa cincajo zadaj in narod delajo živčen za njim. Citiraj
Boss Napisano 30. oktober, 2021 Prijavi Napisano 30. oktober, 2021 pred 4 urami je Shrek napisal: Ne vem, no...a ste na dirkah, al kaj. 120 konjev ima moja 17 let stara diesel, pa se povsod pripelljem. Da pa 145 konjev ni dovolj za NORMALNEGA človeka, pol pa ne vem, kaj. 120 dizelskih konjev imaš pri 2000 obratih, teh 145 pa šele na koncu mal pred blokado tam nekje pri 6000 obratih. Ker večina ne vozi kot na dirkah z obrati do blokade imaš realno v uporabi le tam okoli 100 konjev in to je pač pol občutek mrtvega kljuseta. Žal. Drugač je pa v opisu tolk laži, da sem kar nehal brat, ker če folk misli prodajat stvari tako da zavaja naj jih kar ima. Pa cena novega je bila 25kEUR in teli bi radi avto, ki je star tri leta prodajlai po isti ceni. Ma norci res. Citiraj
Shrek Napisano 30. oktober, 2021 Prijavi Napisano 30. oktober, 2021 Pol pa že... Tud tistih 100 konjev je dost. Se pravi, da ima moja 165 dejanskih 122 konjev. No, jaz imam teh 122 konjev dovolj... Citiraj
Janez007 Napisano 30. oktober, 2021 Prijavi Napisano 30. oktober, 2021 (urejeno) Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga. Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih? Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme. Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626. Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Bini Napisano 30. oktober, 2021 Prijavi Napisano 30. oktober, 2021 pred 39 minutami je Janez007 napisal: Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga. Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih? Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme. Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626. Sem jo imel in je šla podobno zadovoljivo kot G165. Kaj več pa ne. 😔 Citiraj
Alex Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 pred 5 urami je Janez007 napisal: Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga. Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih? Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme. Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626. Sem jo imel in je šla podobno zadovoljivo kot G165. Kaj več pa ne. 😔 Dejansko se vozijo benzinarji večino časa s 50 konji. Zato delajo kolone v klancih. In mi niste verjeli. 🤗 Citiraj
Freak Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Kako poreže krivuljo pri 120 in 145 motorju 🤔 . Očitno je res to samo zadušen motor, drugače pa isti kot 165KM. Je pa res, da si dost omejen z izbiro opreme pri švohnejšem motorju Citiraj
Shrek Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Zanimivo. Se pravi, da samo mazdini bencinski motorji delajo gužvo na cesti... Pa krivulja je tudi najslabša...slabša od ostalih znamk avtov... E, je mazda to opazila in prenehala delat zanič avte. Dela samo dobre diesel motorje... Citiraj
Janez007 Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 (urejeno) Evo pa še krivulja za CD175 - pri obratih, pri katerih običajno vozimo, to je 1.500-3.000 je moči približno 2x toliko. Torej Mazda dizel je v praksi 2 x močnejši od bencinarja. 🤔 In to se tudi še kako čuti pri vožnji. Deklarirani podatki pa so zavajajoči, bolj pošteno bi bilo, da bi se oglaševala moč pri na primer 3.000 obratih, potem bi CD175 imela 165 KM, G165, G145 in G120 pa zgolj 85 KM. Popravljeno 31. oktober, 2021 od Janez007 Citiraj
J.J. Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Kaj kaj, kdo vozi bencinarko na 6k rpm? Jst jo, veš kolk fajn zapoje pr teh obratih. Poezija za ušesa!Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk Citiraj
Janez007 Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 pred 6 minutami je J.J. napisal: Kaj kaj, kdo vozi bencinarko na 6k rpm? Jst jo, veš kolk fajn zapoje pr teh obratih. Poezija za ušesa! Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk Poraba pa potem ni več 6,5 l/100 km, ampak okoli 10 l/100 km. 😜 Citiraj
J.J. Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Poraba pa potem ni več 6,5 l/100 km, ampak okoli 10 l/100 km. Jebi ga, noben užitek ni zastonj...Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk Citiraj
Shrek Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Veselo kupujte diesle...jaz ne. Ampak zanimivo...NIKOLI nisem prvi v koloni, ko sem z mazdo bencinarjem... Dejstvo pa je, da se tudi z 85 konji čisto lepo vozim po predpisih. Imam pa vprašanje za diesel 150+ voznike...kako se potem vozite po predpisih...na primer, če se vozi na drajv popust... Citiraj
Alex Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 (urejeno) Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel. Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.) Rezultati so kar presenetljivi. Benzin, 145 konjska: Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗 Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊 Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti. Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih. Še 175 konjska Popravljeno 31. oktober, 2021 od Alex Citiraj
Janez007 Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Pred eno uro je Alex napisal: Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel. Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.) Rezultati so kar presenetljivi. Benzin, 145 konjska: Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗 Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊 Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti. Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih. Še 175 konjska 👍, ampak ne mi rečt, da si te tabele pripravil na telefonu 😳 Citiraj
J.J. Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Veselo kupujte diesle...jaz ne. Ampak zanimivo...NIKOLI nisem prvi v koloni, ko sem z mazdo bencinarjem... Dejstvo pa je, da se tudi z 85 konji čisto lepo vozim po predpisih. Imam pa vprašanje za diesel 150+ voznike...kako se potem vozite po predpisih...na primer, če se vozi na drajv popust...Zakaj bi vozil na drajv popust, ker tm nikol ne bom dobil tok popusta pr zavarovanju kot mi ga da že v osnovi moj redni agent zakaj bi sam sebe mučil, hahahahaPoslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk Citiraj
Alex Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 pred 2 urama je Alex napisal: Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel. Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.) Rezultati so kar presenetljivi. Benzin, 145 konjska: Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗 Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊 Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti. Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih. Še 175 konjska Vse se da, če se hoče. Ja, to je narejeno na telefonu s pomočjo urejevalnika. 🤗 Janez, sedaj vidiš, koliko je tvoja nova benzinarka 6- ka bolj švoh od dizelske in zakaj tvoji družinski člani bentijo. 🤗 pred 36 minutami je J.J. napisal: Zakaj bi vozil na drajv popust, ker tm nikol ne bom dobil tok popusta pr zavarovanju kot mi ga da že v osnovi moj redni agent zakaj bi sam sebe mučil, hahahaha Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk Enako je pri meni. Imam max. popust pri zavarovalnici, kolikor ga je le mogoče dobiti. Zato pa, piči in uživaj z dizlom. 😊 Citiraj
Shrek Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Se pravi, da diesel vozniki ne vozijo po predpisih... Žalostno. Sem mislil, da so to sam BMW vozniki... Citiraj
scania Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Dečki včasih so se družine vozile z 40KM in bistvo je bilo da se je lahko kam šlo. Nema veze kdo ima koliko konjev ali je dizel bencinar kerozin hybrid jedrski pogon, vse ima svoje prednosti in slabosti vazno je da v voznji uzivamo in da nam avti služijo pa seveda da nekam gremo 🙂 Citiraj
Janez007 Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 (urejeno) pred 1 uro je Alex napisal: Janez, sedaj vidiš, koliko je tvoja nova benzinarka 6- ka bolj švoh od dizelske in zakaj tvoji družinski člani bentijo. 🤗 Kljub vsemu je prava Mazda bencinarka In ve se zakaj so 5 let stare Mazde 6 bencinarke 20% dražje od dizlov. Popravljeno 31. oktober, 2021 od Janez007 Citiraj
tommaazz Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 Evo, da vidijo ti, ki imajo kao neke dizelske rakete 😆, da dejansko niso rakete kot se jim zdi , poglejte tam kjer so pospeški,...vse je odvisno kako voziš avto, ampak d150 je proti g165 skoraj nepremičnina 🤣 mazda 6 d175 VW Passat-Verfolger im Wettstreit WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE Diese drei Dieselkombis rangeln hinter dem VW Passat um die Spitze in der bezahlbaren Mittelklasse. Ford mit dem neuen Mondeo, Mazda mit dem modellgepflegten 6 und Opel mit dem erstarkten Insignia. mazda 6 g165 Geräumige Kombis mit kraftvollen Benzinmotoren WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE Es muss nicht immer Premium sein, in der bürgerlichen Mittelklasse sind geräumige Kombis mit kraftvollen Benzinmotoren zu Recht sehr beliebt. Wir haben Hyundai i40, Mazda 6, Opel Insignia und Renault Talisman... in pa mazda 6 d150 ,k jer pospešek od 80-120 traja celo večnost 🙃 😆 Drei Limousinen mit Dieselmotoren im Test WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE Treffen sich ein Franzose, ein Japaner und ein Deutscher in Stuttgart zum Siebenkampf. Fragt der Franzose den Japaner ... Ach, lassen wir das mal mit den Witzen. Wir berichten lieber darüber, wie die drei... Malo olja na ogenj 😂 Citiraj
sportman333 Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 pred 8 urami je J.J. napisal: Jebi ga, noben užitek ni zastonj... Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk 👍👏 Pred eno uro je scania napisal: Dečki včasih so se družine vozile z 40KM in bistvo je bilo da se je lahko kam šlo. Nema veze kdo ima koliko konjev ali je dizel bencinar kerozin hybrid jedrski pogon, vse ima svoje prednosti in slabosti vazno je da v voznji uzivamo in da nam avti služijo pa seveda da nekam gremo 🙂 👍👏 Citiraj
sportman333 Napisano 31. oktober, 2021 Prijavi Napisano 31. oktober, 2021 (urejeno) V osnovi med dizlom 150km in bencinarjem 165km ali dizlom 175km in bencinarjem 190km kake hude razlike ni, kakor koli gledate, je pa res da je čisto drug režim vožnje in občutek...tudi hitrost je tam tam, velika pa je razlika v občutku,načinu vožnje in seveda porabi....poglejte pospešek 0-100...sta dizl in benz kar tam tam...samo občutek je drug in poraba😄😀, no pa kot Alex pravi, z bencinarjem hitro v Vrhniški klanec ne mores v 6.prestavi, lahko gres pa v 4 in z 5rpm😄😀, z dizlom pa laganih 2.5rpm🤭🤭 Popravljeno 31. oktober, 2021 od sportman333 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.