Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 37 minutami je Janez007 napisal:

Sicer pa sem imel včeraj možnost kupiti Mazdo 2 letnik 2010, 65.000 km, prvi lastnik, rahlo podrsana po spodnjem delu vrat leve strani, vozna, vsa vrata se normalno odpirajo, za 1000 €. Če bi jo kupil in prodal naprej bi zaslužil ene 500-1.000€. Če. 😜

In zakaj je nisi kupil? 🤪

 

 

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Sorodnik. Taki posli se znotraj žlahte ne obnesejo. Potem je letel v salon in ga dal staro za novo.

Saj bi jo plačal toliko, kot je bila cena. Predvidevam. 🤔

Potem je pa itak tvoja stvar, kaj z njo narediš. A ni? 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Slika na sevisu. 

Verjetno ji ni več pomoči...so še serviserji obupali nad njo... 🤪

Napisano (urejeno)

Še ena benzinarka. Ta pa je s tem motorjem orenk predraga.🤪 Pa še to je čudno, da je parkirana kar kar ob cesti. 

Upam, da je vse v redu z njo. 🤔

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16872522&display=Mazda Mazda6

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Rekel sem jim, da jim dam 100€ več, kot jim bo ponudil prodajalec novega in da takoj naredimo prepis. Ponudil sem tudi opcijo, da plačam toliko, kot dobijo staro za novo, in da si potem še dobiček delimo na pol, ves cirkus glede popravil, prodaje, itd pa prevzamem nase.

 

No potem so se oglasili v salonu in jih je prodajalec novega "obrnil". Mogoče še najbolje, da je tako. 😉

 

Tega tudi sam ne razumem, kako eni stran mečejo denar. Želel sem jim pomagati, ampak prav je, da se na koncu sami odločijo.

 

 

 

Hm, mislim, da so nekateri  sorodniki zadovoljni le, če koga lahko malce zafrknejo in mu ne dajo veselja. 😊 Nič, boš vedel za drugič, ko (če) boš zadel na lotu in boš kupil največjega Lexusa... 🤗

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Če se ne motim, se je nekaj časa prodajala za 25.200. Za ene 22-23.000 bi se verjetno pa kar prodala.

Mislim, da bo moral kar spustiti ornk ceno. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Morda je že tretji motor notri

Tud to je lahko res. Pa saj niso tako slabi ti motorji? Ali?:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Tud to je lahko res. Pa saj niso tako slabi ti motorji? Ali?:blink:

Itak, da ne. To je neko čudno prepričanje tu na forumu. 😊

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Itak, da ne. To je neko čudno prepričanje tu na forumu. 😊

 

 

Alex, a nisi ti zanč rekel, da ne prepričuj prepričane? Se pravi pusti naj verjamejo, da dizli padejo skup pred 100kkm pa je. Naj imajo svoj veselje.

33112_1.png

Napisano
 
Alex, a nisi ti zanč rekel, da ne prepričuj prepričane? Se pravi pusti naj verjamejo, da dizli padejo skup pred 100kkm pa je. Naj imajo svoj veselje.
Ja moja 6ka 2,2 95kw je naredila 186tkm k sm jo prodal bp pa še kleplje naprej. Ne vem,kaj so vam zdj od mazde dizli tko v nos šli kr naenkrat?

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

Moja prejšnja je šla k Pelkotu s 280kkm in nato jo je prodal naprej enmu, ki naj bi si jo zaželel in ga ni motilo skoraj 300kkm.

33112_1.png

Napisano
dne 31. 12. 2021 ob 15:41 je samSimon napisal:

Men so pa padle v oči tele 18-ke.

platisca-mazda-18col-slika-31809390.jpg
WWW.BOLHA.COM

Platisca Mazda 18col Original platisca potrebna obnove. Komplet 60,00€


Potrebno bi jih bilo speskat, pobarvat na novo, ampak se mi zdi, da bi stroškovno prišel še vedno vredu čez, na koncu.
Kaj pa vi mislite?

 

V takem stanju so ble moje, jih dobil za podoben denar, pa sem jih sam obnovil, pa jim zdej po 2 sezonah zime nc ne manjka 🙂

IMG_20220102_223215.thumb.jpg.9cfcf4b1684152f400ec6b7a2e5ca5ca.jpg

Napisano
pred 24 minutami je Janez007 napisal:

Če prav razumem, je po peskanju potrebno kitanje ter natančno (mukotrpno ročno) brušenje in šele nato lakiranje?

Jaz jih zbrusim na grobo  kar z rotacijskim brusilnim strojčkom. Nato špric kit in bfušenjev na vodo na fino z roko do brusilnega papirja  800. Nato dve roki osnovne barve in dve roki dvokomponentnega prozornega laka. Nato po par dneh sledi strojno poliranje. 

 

 

Napisano
pred 59 minutami je Alex napisal:

Jaz jih zbrusim na grobo  kar z rotacijskim brusilnim strojčkom. Nato špric kit in bfušenjev na vodo na fino z roko do brusilnega papirja  800. Nato dve roki osnovne barve in dve roki dvokomponentnega prozornega laka. Nato po par dneh sledi strojno poliranje. 

 

Js nism nc peskal, sam na roke prebrusu z vodobrusnim papirjem, najprej na grobo, pa pol se na fino. 

Pol sm dal gor epoxi primer pa pol barvo. Edino na eni, ki je bla mal globja zareza na enem kraku sm dal gor dvokomponentno maso za aluminij. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.