Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Krtek napisal:

naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. 

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

  • Všeč 7
  • Haha 1
Napisano
pred 12 minutami je ignacij napisal:

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:
pred 14 minutami je ignacij napisal:

kupi samo bencinarja.

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev?

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Deloma se strinjam, sem ga testiral in je bil super motor...samo ga vseeno ne bi upal kupiti.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

Sem na hitro pogledal spletno stran.

V konfiguraturju je ni, samo CX-80.

 

V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.

Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.

Evo avstralci imajo Scyactive-G 3.3 turbo.....

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Sem na hitro pogledal spletno stran.

V konfiguraturju je ni, samo CX-80.

 

V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.

Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.

Evo avstralci imajo Scyactive-G 3.3 turbo.....

 

 

Tudi CX-80 je samo v PHEV in dizelski variani... povsod po Evropi... ker ima ocetno bencinski sestvaljnik previsoke "okoljevarstvene" vrednosti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Edino dizel in PHEV uspeta met toliko malo CO2 izpustov, da ne bo previsokih kazni. Pri tej eco norosti se namreč lahko zgodi, da Mazda "pobegne" iz EU popolnoma. Bo pa več ali manj ogromno odvisno od tiste nesrečne električne nove 6-ke, ki pride k nam nekje v juliju.

33112_1.png

Napisano
dne 4. 1. 2025 ob 12:26 je Krtek napisal:

Hej,

 

naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. 

  • Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov strokovno zamenjan kompleten motor in turbina (garancijsko popravilo na pooblaščenem Mazda servisu)

 

Nov motor pri 72k km? Ali je to znana hoba za te avte? Zdaj pa me je strah ga gledat it :D Da se ne bom napalil in kupil potem pa bom imel same težave. Imam BMW in res nisem imel nobenih težav (potrkal na les) in ker bi zdaj menjal ko ima vsaj še nekaj vrednosti bi pa morda vzel Mazdo ampak me je tole kar malo zaštopalo. Mi lahko kdo povej+svetuje kaj več o tem? Pa iskreno, vem da sem na mazda forumu in bodo vsi hvalili mazdo tako da bi rad iskren odgovor :)

 

Hvala!

 

 

API.BRIEFD.IO

SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE 2017

 

 

Kaj pa, če bi kar na bmw-ju ostal, pa še praviš, da trkaš na les, da ni bilo težav 🙂 Fajn kupi 👍

 

 

Napisano
pred 18 urami je ignacij napisal:

Deloma se strinjam, sem ga testiral in je bil super motor...samo ga vseeno ne bi upal kupiti.

 

Sej dokler je v tovarniški garanciji te nebi smelo nič skrbeti. Ok, edino to, da ČE bi bili kaki problemi maš en kup opravka s servisi oz serviserji :)

Napisano
pred 22 urami je ignacij napisal:

Edini detalj, ki bi te mogel zanimati pri mazdi je dejstvo, da gre za dizla. Zapomni si....mazdo se kupi samo bencinarja.

 

pred 22 urami je Alex napisal:

A zato je 80% dizlov in 20 benzinarjev? 😊

 

pred 22 urami je ignacij napisal:

Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.

 

Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T. 

 

Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

 

 

Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T. 

 

Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...

K drugim znamkam? Hm.. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med  10.000-15.000 km.

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

Se strinjam. 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

K drugim znamkam? Hm.. 

 

Točno tako. In potem so Mazdini dizli problem...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

 

Res je! Se popolnoma strinjam! Ker...

 

Ja, relacije pri meni so več kot 50 km. In pri vseh, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav... Samo za primer dam enega, ki je malo pred korono kupil testno Mazdo 6 karavan in se z njo vsakodnevno vozi iz Solkana v Koper v službo. Vsak dan 160 km. V enem letu okoli 35.000 km. In avto dela. Po vsem, kar sem prebral na tem forumu, bi moral že vsaj dvakrat zamenjat čisto vse vključno z garažo...

 

Moj avto pa že dolgo ni v garanciji... In tudi nekaj drugih, ki jih poznam, avto nimajo več v garanciji. Tudi zgoraj omenjeni avta nima več v garanciji.

 

Šraufat znamo (jaz in tisti, ki jih poznam, da imajo Mazdine dizle, pa nobenih težav z avtom) pa samo toliko, da lahko zamenjamo olje in filtre. Kar je manj kot morajo znati lastniki bencinarjev, ki morajo občasno menjati še vžigalne svečke...

 

 

 

Zdaj pa resno. Sm kmet an s hribu doma an bom razložu tko, po kmečko: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Po avtomobilistično: dizla se ne uporablja na kratke razdalje v mestu od semaforja do semaforja, pa na vsakem semaforju ugasnit... Ko dizla enkrat užgeš, mora narediti vsaj 50 km. Sicer si pa to že sam ugotovil... 

In, ja, vsak motor se da uničit - če ga ne uporabljaš za to, za kar je namenjen... Saj sem že omenil - poznam možakarja, ki je uničil Perkins 1006T. Take motorje so, med drugim, vgrajevali tudi v traktorje Massey Ferguson 399, pa tudi v avtobuse in tovornjake... In, mimo grede, en tak motor, generalno obnovljen, pride 5500 funtov...

 

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:

- delajo relacije 50+ km, 

- imajo avto še v garanciji, ali

- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).

 

Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med  10.000-15.000 km.

 

Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.

 

Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Freak napisal:

 

Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.

 

Obstaja verjetnost, da imaš smolo. Tudi pri bencinarjih, a je menda verjetnost manjša. Pred nekaj leti mi je gospod, ki od novega leta ne dela več na Mazda Slovenija pripovedoval, kako je s temi dizelskimi Mazdami glede odpovedi turbin. Niso mogli ugotoviti pravila, crkavale so naključno, ne glede na kakovost vzdrževanja. Na tem forumu je neka objava (nekaj let nazaj) o zaribani Mazdi 2.2 s 135.000 km, kupljeni in redno vzdrževani v SLO. Podobnih zgodb je še veliko, tudi na tem forumu. Današnji avti (Mazde, Volvoti, BMW-ji itd.) niso več tako vzdržljivi, nezahtevni, kot so bili nekoč dizelski Golfi II ...  

Napisano

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

Napisano
pred 2 minutama je Freak napisal:

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

 

V službi imamo Vitaro 1.4 AllGrip. Zelo dobre vozne lastnosti, poraba pa okoli 6,5 litra.

Napisano
pred 20 minutami je Freak napisal:

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.

 

Baje mu vozijo iz cele evrope rihtat.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Čakalna doba cca 2 leti.

Se naročiš letos in potem lahko čez dve leti kupiš avto😁

  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 urami je godlike napisal:

En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.

 

Baje mu vozijo iz cele evrope rihtat.

 Pri Subaruju so obupal z Boxer dizli, so tut sami poskusal z nekimi ojacitvami na glavnih gredeh, ki so ribale po tekocem traku. 

Potem so pa vidl, da boxer pa dizel ne gre skup pa so jih nehal delat 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.