Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdj ?e sm dobr razumel, za orginalen del ni dodatnega stro?ka pr homoligaciji :ne vem:

sm ?ist nov na temu podro?ju, upam da nebo kdo zgubu ?ivcev preden pridem do odgovora :hohoho:

Napisano

matr smo kr ?e offtopic, bi se blo mogo?e uvidevno preselit na bol primernega.

 

mah itaq mi ni? ni jasno :ne vem:

homoligacija homemade delov stane ist ko original or what?

Napisano
:jupiii: tako je homologacija(ali strokovni pregled dodatno vgrajenih delov)pride kolko pac pride,trenutno v ljubljani za vse kaj pac prides 70 eurov.Za kolko in pa kje si ti kupo dele pa ni vazno,v glavnem ce kupis rabljene dele ali pa doma narete odbijace te pac v osnovi ta oprema pride ceneje,tu je edina razlika in to velika v ceni

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Felne mi glih ne pa?ejo tu gor no...........pa zadnji spojler stre?ni je malo too much za moje pojme,druga?e pa dobro porihtana Mazdura! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ne sej je kul, dobro, mal je pretiravu pri zadnjem spojlerju, sej ni formula :) pa nizkoprofilne gume bi lahko dau, pa ene 100 konju vech (da bi meu zadnji spojler kej efekta) :P

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

ah ja, ?e eden, ki mu je ki?asta embala?a bolj pomembna od vsebine... edini podatek, ki ga ve o motorju je ta da je bencinski :whatever:

33112_1.png

Napisano

ah ja, ?e eden, ki mu je ki?asta embala?a bolj pomembna od vsebine... edini podatek, ki ga ve o motorju je ta da je bencinski :whatever:

 

 

Objavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1552444#

 

Tale mazda 3 pa je po moje edinstven primer ki je napedenan!!!!

 

Ni slabo!!!

:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ti se lahko, drugi pa ne...:) oba sta v prekrsku samo kalkulacija je drugacna
    • Ce gre kdo cez rdeco gre cez rdeco, to je nekaj povsem drugega kot prehitevanje. Ne vem ce je se kdo na tem planetu kot kolesarji ki res prepeljejo rdece ne glede....celo v kombinaciji z zeleno za pesce   Ce pa govoris o lane splittingu je pa to spet nekaj drugega.   Ce jaz vidim rdeco pa stojece avte grem mimo, do semaforjq pocakam zeleno in grem. Zakaj? Motor nikoli ne bo povzrocal zastoja avten za seboj, motor ima prostor, da to naredi, po drugi strani pa sprosti kolono in jih vec prepelje zeleno    Pa se en razlog je predvsem na deloviscih. Jaz odpeljem medtem ko vidim da je zadaj nekdo s super SUVjem sele 5m na poti ker je treba iti mogoce po makadamu, cez kak robek...velikokrat prehitevam z motorjem na samem makadam deloviscu, ker s 5 na uro jaz ne morem drzat motorja na pesku pokonc medtem ko se ljudje bojijo za svoj avtek.    Pa da koncam kot sem zacel, tud ce z motorjem grem mimo do semaforja cakam zeleno. Kolesar na zožanjih, delovišcih gre mimo, pol pa cela kolona za njimi ko avti dobijo zeleno. 
    • tako mi je odgovoril copilot 😆:     
    • Majhen je, bolj za 2, sicer pa načeloma okej. Glavna tehnika je podedovana od ZOE, torej že preizkušena. Je pa lep. 😃
    • če bi imela bencinski turbo motor bi jaz tudi resno razmišljal o tem avtu, ker mi je vizualno zelo všeč....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.