Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Meni pa tile full digitalni ne potegnejo. Mogo?e mi bojo ?ez par let. Zdi se mi, da ho?jo ra?unalni?ke igrce notr tla?it z vsemi temi animacijami in nekateri ?e navigacijo ... ne vem, to mi ne spada tja.

 

Nova M3 in CX-30 mata za mene to vrhunsk re?en, obodi nakazani fizikalno potem pa notri enostavna digitalna izvedba, z ravno dovolj informacijami.

 

Pa tole scrollanje v X in Y smer se mi zdi preve? mote?e/kompliciran za med vo?njo, dejmo ?e mal na cesto gledat, shall we? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu je to bolj prodajni trik kot karkoli drugega. Recimo, ko sem imel Superba na testu mi je bilo zanimivo cca pol ure pol sem pa pozabil na to. Meni osebno je infotainment zaslon na ?estki ravno prav velik - vse kar bi bilo ve?je je ?ist nepotrebno. Sme?no je predvsem zato ker tla?ijo ?edalje ve?je zaslone, da bi privabili Milenijce in generacijo Z v salone. Ampak ravno tem v vi?ini dol binglja glede avtov, tako da dejansko naslavljajo napa?no generacijo. Avto industrijo je namre? zelo strah, da kmalu ne bo ve? imela kupcev in vse napore usmerjajo v ti dve generaciji. Zato pa SUV-i pa ogromni displayi pa ogromno enih brezveznih funkcij pa samodejna vo?nja pa povezljivost z internetom. Pa ni? od tega sploh ni potrebno v avtih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ?e kdo zna s fi?kom ali yugecom peljat?

Iskreno povedano me je pred leti RO?NI ZAUG zjebal ko sem vozil 45-ko. Bila je konkretna zima in ko sem za?tartal sem zaug izvlekel, kasneje pa ga nisem potiskal noter, ker pa? nisem bil vajen tovrstnih strojev (moj 1. Wagen je bil 2. generacija Golfa, bencinskega, ki je imal ?e elektronsko izvedbo). Posledi?no sem ga "zazaugal" in obstal na cesti, hehe.  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, moj prvi avto pa je bil Audi 80 B1 L.78 1.3benc, je bil eno leto starej?i od mene. Je pa ?e takrat imel avtomatski saug.

Je dal dost mladostni?kih neumnosti ?ez, potem sem ga ?ez par let zamenjal za Audi 80 B2 1.6TD, nato sem pa pre?altal bolj na Japan.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem zakaj bi bli to "neumni" pripomo?ki?

Pol lahko vsaka napredek v tehniki ozna?i? kot neumnost, ok nekatere stvari so v?asih res mimo, ampak dosti jih je pa uporabnih.

In zakaj za vraga si ne bi olaj?al vo?njo in se pripeljal na cilj bolj udobno, varno...???

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem zakaj bi bli to "neumni" pripomo?ki?

Pol lahko vsaka napredek v tehniki ozna?i? kot neumnost, ok nekatere stvari so v?asih res mimo, ampak dosti jih je pa uporabnih.

In zakaj za vraga si ne bi olaj?al vo?njo in se pripeljal na cilj bolj udobno, varno...???

Upravljanje temperature, radia itd prek sredinskega zaslona na dotik je ?e ena izmed neumnosti, ki so jo vgradili v avto. Kako je to nevarno za vo?njo.

Dobre stvari so recimo tempomat, opozorilo v ogledalu za avto za tabo, ki te prehiteva, opozorilo, ko gre? rikverc iz parkiri??a in navigacija. Tukaj se nekje to ustavi. Drugo je nepotrebna navlaka, pri kateri je veliko mo?nosti, da se kaj pokvari in ne pripomore kaj dosti pri vo?nji.Prej moti zbranost.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak se lahko ?e kdo s takim avto pelje brez neumnih pripomo?kov?

Obratomer, merilec hitrosti, merilec goriva, pa temperature.

To je to, kar se potrebuje...

Ja, Slivka, staramo se, otroc pa rastejo...

Malo za ?alo , malo zares... Jaz na xsari ?e brez obratomerja ?isto lepo shajam... Pri 150kmh v peti pa? manjka 6ta prestava, ampak Me ?isto boli papak koliko je obratov takrat...

 

Kdaj prestavljati pa tudi imamo filing,ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.