Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Alex napisal:

Meni pa Porscheji. 

Meni pa Mazde(rdeče):D

pred 57 minutami je Alex napisal:

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Škoda, pa ravno Hyundai je delal meni simpatične avte zadnje čase (i30, tudi prejšnji i20, kona..).

 

Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem.

Tale izjava je bla pa čist simply clever :)

Napisano
pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem.

Okusi so različni, tudi zame se jih ne sme omenjati v istem stavku (Hyundai so mi namreč zelo všečna vozila) :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni so Hyundai top; i40 par let nazaj je bil všečen avto, Zdajšnja i30 je super, prejšnji Tucson sploh... Par dni nazaj videl 7sedeznega Santa Fe, i20 ki se je sedaj poslovila je fajn...

 

Ampak rit na čisto Novem i20 ali pa čisto nov Tucson... No,ja...

Napisano

Moj nečak, ki je bil vedno na bmwjih(same hude zadeve) pa aiudiji TT, mi je en dan prišel z izjavo, da bo kupil škodo RS. 😳Seveda se je takoj popravil,da mu gre v firmi zelo slabo in bo vzel ta avto samo za prehodno obdobje, doer ne pride na zeleno vejo. Bo pa vzel verzijo z zelo zatemnjenimi šipami, da ga ne bo videti ven. 😎

 

 

Napisano

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

33112_1.png

Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

Saj če ni vw je pa škoda al pa renault. Drugi sploh zraven ne pridejo 😁😁😁😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 48 minutami je Boss napisal:

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

To je doseg slovenskega avta. Sej tudi, če bi dali jaguarja v ožji izbor bi zmagal ali clio, golf ali kak pežo.Ali pa kaka izvedenka vaga. 

 

 

Napisano

Hehe, ja tko je, k smo pač balkanska država. Pr bajt mora bit blont baba, nemški ovčar pa volksvagn...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

Klasika...😉

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

Samo maska?... kaj pa pod masko? Te VAG variante gredo v nek čuden dizajn. Enako novi golf. 

 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

V aktualnem avtobildu sta 2primerjalna testa , v katerih nastopata 2mazdi; spodnji srednji razred z mazdo3 in mali SUVi z cx3.

Napisano
On 1/12/2021 at 5:26 PM, Nejc1986 said:

V aktualnem avtobildu sta 2primerjalna testa , v katerih nastopata 2mazdi; spodnji srednji razred z mazdo3 in mali SUVi z cx3.

Lahko poveš kaj več?

Napisano
20 minutes ago, Bossek said:

Sem se pomatral malo ... evo priponke, ce koga zanima :)

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

60.jpg

61.jpg

 

Top, hvala!

 

1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? :o To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...


2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? :D In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec :D 

Napisano

Nima touchscreena - itak je tako odmaknjen, da je uporabniku neprijazno, da bi gor šlatal. Jaz na svoji sem touchscreen samo sprobal, vse ostalo mi je pa čist priroćno z gumbom upravljat. Med vožnjo je mnogo bolj natančno kot šlatat po ekranu - primerjam z uporabo na službenih passatih in golfih ter na električnih.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

 

Top, hvala!

 

1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? :o To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...


2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? :D In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec :D 

Brez veze brati nemški primerjalni test,kjer so v igri nemški avti. Za nemca ponavadi napišejo za porabo, da ima "ugodnih 6,5l/100", za kakega japonca, tudi Mazdo pa, "malo smo razočarani nad previsoko porabo 6,5l /100".

😊

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano

Jaz avtobild itak berem samo kot neko zabavno čtivo; namesto rumenega tiska.  Da bi si nabiral informacije, ki bi bile odločilne pri nakupu.... Ni šans.

 

Saj pri nas ni več resne avto revije. Avto fokus je še najbližje temu.

 

Se pa spomnim leta,leta nazaj je bil avtomagazin dober in pa "avto" , ki ga je vodil urednik Martin Češenj (ki je tja prišel iz avtomagazina).

 

Berem pa velikokrat hrvaški avtoklub.

Napisano

Jaz tudi hrvaški avtoklub. Drugace avtobild samo rubriko rabljena vozila in vztrajnostne teste. Za malo bolj resno literaturo o tehnologiji pa voznik mehanik revijo.

Napisano

Meni pa je upravljanje z touchscreenom boljše, no če je v nekem normalnem dosegu roke, kar na novi M3 ni. 

S touchom si npr. hitrejši pri vnašanju naslovov navigacije. 

Najbolj smotano ne imeli BMW 5 E60, tam mi je upravljanje bilo full zamudno🥴

Avtorevije pa ja so vse bolj naklonjene svetim švabojem🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.