Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp...dobil inf..novi model mazde3 z skayactive motor stari pride k nam Marec 2019 .pol juni 2019 pride Nova Mazda 3 skayavtive X motor novi.bo treba malo po?akat na test ...lp

Napisano

Hmh, saj tudi kompresor je ok, samo sem neki bral da ta motor naj ne bi bil na voljo za EU, bomo videli.

bio eco ga zje...zato tudi wankla ni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ob kupovanju sedanje 3-jke mi je

prodajalec pravil o ceni cca 20.000? za osnovno novo l. 2019.

Meni pa to kar sem ?e napisal...potem pa vedi? Zanima me res koliko bo. Jaz jo bom verjetno presko?o,ker delam malo kilometrov in bom sedanjo imel kakih 7 let....
Napisano

Drasti?ne spremembe v ceni verjetno ne bo, ker se ne bo spremenila velikost avta, osnovni motorji bodo isti, tako, morda 500? zraven za ve? opreme.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Huh, zanimiva je (HB). Jaz bi jo imel  :P. Je pa tako kot so rekli pri autogef?hl-u, zaradi zaobljenosti zgubi nekaj na prostornini prtlja?nika.

Napisano

Spredaj: lepa!

Zadaj: tako-tako.

?koda, da se niso bolj dr?ali koncepta:

300988.jpg

 

proti:

Mazda-3-2019-1280-0a-611x439.jpg

 

?e najbolj moti tista odrezana ravna povr?ina okoli blatnika, kot da bi zapeljal ob mesoreznico.

Napisano

Spredaj: lepa!

Zadaj: tako-tako.

?koda, da se niso bolj dr?ali koncepta:

300988.jpg

 

proti:

Mazda-3-2019-1280-0a-611x439.jpg

 

?e najbolj moti tista odrezana ravna povr?ina okoli blatnika, kot da bi zapeljal ob mesoreznico.

To stalno pravim, da ko pride koncept v redno proizvodnjo je serijski proizvod vedno gr?i.

?koda.

 

 

Napisano

Najve?ji problem konceptnih avtov je v tem, da si takrat dajo oblikovalci na?eloma du?ka. ?e samo pri kolesih, kjer vedno natikajo 22" ali ve?je feltne in temu primerno tudi ve?ja kolesa.

 

Samo to pa avto zgleda ?ist druga?e. Logi?no, da iz cenovnega pogleda 22" feltne ne morejo bit na serijskem avtu pa ?e kak?na omejitev glede varnosti pred naletom pe?cev pa je spet treba kompenzirat pri obliki in seveda se bo ?e kaj na?lo. Vseen pa so se kar dr?ali koncepta, kolikor so se pa? lahko. Zdej a nam je v?e? ali ne je pa pa? druga zgodba - Men je limo pa? lep?i.

33112_1.png

Napisano

Najve?ji problem konceptnih avtov je v tem, da si takrat dajo oblikovalci na?eloma du?ka. ?e samo pri kolesih, kjer vedno natikajo 22" ali ve?je feltne in temu primerno tudi ve?ja kolesa.

 

Samo to pa avto zgleda ?ist druga?e. Logi?no, da iz cenovnega pogleda 22" feltne ne morejo bit na serijskem avtu pa ?e kak?na omejitev glede varnosti pred naletom pe?cev pa je spet treba kompenzirat pri obliki in seveda se bo ?e kaj na?lo. Vseen pa so se kar dr?ali koncepta, kolikor so se pa? lahko. Zdej a nam je v?e? ali ne je pa pa? druga zgodba - Men je limo pa? lep?i.

Mislim da je ve?ini lep?a limo.

Napisano

Sam kaj ko je kurc kej uporaben - a si videl tisto mikroskopsko luknjo za nakladanje. Mater pol bom moral kupovat in se jebat s str?nimi prtlja?niki al pa montirat kljuko za nosilec koles, ?e bom hotel kam kolo peljat.

Zdaj samo odprem treger fliknem kolo noter in sem ready v natanko 37 sekundah.

33112_1.png

Napisano

Meni je najve?i minus ravno prtlja?nik. Zdaj sem pri Civic-u navajen nadpovpre?no velikega prtlja?nika. mislim, da je 410l. Pri mazdi (HB) 360l.

Skoraj sem ?e bil na tem, da naro?im novega Civica, ampak mu, ko se vsede? not nekaj manjka. Upam, da bo tanova 3jko imela to?no to ;)

Napisano

Potem pa ni? dobrega. Druga?e pa v sedanjo trojko lim. gre kamot kolo v prtlja?nik, samo prednje kolo sname?!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.