Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj me zanima ...novi x motorji bi mogli imet tudi kompresor ki bo deloval ko no rablo..tako je pisalo zdaj pa ne vidim tega podatka ???..lp

Napisano

Ok..hvala za inf lp

Napisano

Kaj pa pravijo SLO trgovci glede cene, koliko bo dopla?ila glede na G122? V Nem?iji je cca. 2.500 EUR pri podobni opremi, kar se zdi super deal. ?e se ne motim, je bilo med G120 in G165 pribli?no toliko razlike, pa je bilo manj razlike v mo?i motorji. Torej nova tehnologija "za ni? dopla?ila", sli?i se (pre)lepo. :)

Napisano

Saj danes je na?eloma tako, da razliko v ceni prakti?no nosi le ?e oprema. Izdelava enega ali drugega motorja bistveno ni razlike v ceni.

 

Zato tudi prihajamo v obdobje, ko se majhni avtomobili ne bodo ve? prodajali, saj je ?e skoraj te?ko narediti avto, ki bi se prodajal pod ceno 10.000 EUR. Predvsem zato, ker zakonodaja zahteva cel kup asisten?nih varnostnih sistemov tako, da poceni mal?kov verjetno ne bo ve?.

33112_1.png

Napisano

Majhni avtomobili se bodo zagotovo prodajali, bodo pa? ve?je ?e bolj podra?ili. To, da bodo avti samo ?e ranga golf megane, mazda 3 in ve?ji, so nebuloze SIOL.net. :)

Napisano

Se strinjam z bossom . Cenovna razlika med avti ranga twingo, picanto,i10,panda, Up!, In Clio, Rio, i20, tipo, polo na drugi strani je pa? premajhna. S tem da so avti velikosti clia , vsaj pribli?no uporabni...

 

Saj Poglejmo; Opel ne proizvaja ve? Agile in Karla,ki sta bila pod Corso, tudi Adam gre ven,ce se ne motim. Ford nekaj probava z ka+, ki je bolj za azijski /indijski trg, seat Mii, ?koda citigo; kdaj smo ju nazadnje videli? Citroen c1, aygo in 107ka... Isto...

 

Edino Mali fancy smancy nisni modeli so popularni in so bolj sami sebi namen z dvigovanjem imidza lastnikom(500,mini, a1,smart- pa ?e tukaj je forfour ?el ven)...

 

Kupna mo? pa ni taka,da bi lahko imeli nov Mali avto zgolj za po mestu.

Napisano

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Sem tudi to hotel napisati in se strinjam. Govorim za na? trg.

Napisano

Malo razo?aran nad testom M3!

Oglejte si ?Mazda 3 2019 - Mv YouTubuaniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com?

Kaj mislite,kako se je odrezala? Lp

Napisano

Malo razo?aran nad testom M3!

Oglejte si ?Mazda 3 2019 - Mv YouTubuaniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com?

Kaj mislite,kako se je odrezala? Lp

Pa dobr a ni lazje copy paste linka? :)

Pa ta test je ze priliman tukaj nekaj tednov nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa dobr a ni lazje copy paste linka? :)

Pa ta test je ze priliman tukaj nekaj tednov nazaj

 

Kako nekaj tednov nazaj, ?e je bil danes objavljen? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

43. Stran, podatki so, sorry. Smo o njih debatiral, ampak ne vem zakaj mam v spominu da sem tudi video videl.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In kaj pravite na te rezultate testa? Glede na star model trojke je tu tu, ampak po ?estih letih bi lahko naredili korak naprej, tako da po stabilnosti so jo prehiteli po levi,?eprav ima sloviti G ve.... Lp.

Napisano

Sem danes kot nadomestno vozilo v A Cosmos BTC dobil tanovo trojko... Mi je kar vsec, ceprav kot ze receno, je znotaj precej temna... pa od zunaj tudi, ker je crna :) ... Sicer sem se zaenkrat peljal le iz BTCja do Kranja... a se mi ni zdelo, da bi bil G122 motor podhranjen. Vozi se dobro, le sedenje je zelo nizko, ce ga primerjam z mojo CX-5 :) ...

 

IMG_2950_22AE4F13.jpg

 

IMG_7767_22AE3408.jpg

 

IMG_0667_22AE3436.jpg

 

Kar me moti, je plastika daljinca kljuca, ki deluje bolj ceneno... 

 

IMG_8572_22AE345F.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest: si opazil tresenje motorja ob deaktivaciji dveh cilindrov? Zelo ob?utno pri 50 km/h v ?etrti prestavi, enakomerna vo?nja, lahko seveda s tempomatom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.