Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj me zanima ...novi x motorji bi mogli imet tudi kompresor ki bo deloval ko no rablo..tako je pisalo zdaj pa ne vidim tega podatka ???..lp

Napisano

Ok..hvala za inf lp

Napisano

Kaj pa pravijo SLO trgovci glede cene, koliko bo dopla?ila glede na G122? V Nem?iji je cca. 2.500 EUR pri podobni opremi, kar se zdi super deal. ?e se ne motim, je bilo med G120 in G165 pribli?no toliko razlike, pa je bilo manj razlike v mo?i motorji. Torej nova tehnologija "za ni? dopla?ila", sli?i se (pre)lepo. :)

Napisano

Saj danes je na?eloma tako, da razliko v ceni prakti?no nosi le ?e oprema. Izdelava enega ali drugega motorja bistveno ni razlike v ceni.

 

Zato tudi prihajamo v obdobje, ko se majhni avtomobili ne bodo ve? prodajali, saj je ?e skoraj te?ko narediti avto, ki bi se prodajal pod ceno 10.000 EUR. Predvsem zato, ker zakonodaja zahteva cel kup asisten?nih varnostnih sistemov tako, da poceni mal?kov verjetno ne bo ve?.

33112_1.png

Napisano

Majhni avtomobili se bodo zagotovo prodajali, bodo pa? ve?je ?e bolj podra?ili. To, da bodo avti samo ?e ranga golf megane, mazda 3 in ve?ji, so nebuloze SIOL.net. :)

Napisano

Se strinjam z bossom . Cenovna razlika med avti ranga twingo, picanto,i10,panda, Up!, In Clio, Rio, i20, tipo, polo na drugi strani je pa? premajhna. S tem da so avti velikosti clia , vsaj pribli?no uporabni...

 

Saj Poglejmo; Opel ne proizvaja ve? Agile in Karla,ki sta bila pod Corso, tudi Adam gre ven,ce se ne motim. Ford nekaj probava z ka+, ki je bolj za azijski /indijski trg, seat Mii, ?koda citigo; kdaj smo ju nazadnje videli? Citroen c1, aygo in 107ka... Isto...

 

Edino Mali fancy smancy nisni modeli so popularni in so bolj sami sebi namen z dvigovanjem imidza lastnikom(500,mini, a1,smart- pa ?e tukaj je forfour ?el ven)...

 

Kupna mo? pa ni taka,da bi lahko imeli nov Mali avto zgolj za po mestu.

Napisano

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zavij v kako ve?je evropsko mesto, vse je smart, panda, twingo. Potreba po prostoru in niti enega parkirnega. Mali avti so in bodo velik trg.

Mi imamo privilegij da imamo ladje kam ?e dati.

Sem tudi to hotel napisati in se strinjam. Govorim za na? trg.

Napisano

Malo razo?aran nad testom M3!

Oglejte si ?Mazda 3 2019 - Mv YouTubuaniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com?

Kaj mislite,kako se je odrezala? Lp

Napisano

Malo razo?aran nad testom M3!

Oglejte si ?Mazda 3 2019 - Mv YouTubuaniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com?

Kaj mislite,kako se je odrezala? Lp

Pa dobr a ni lazje copy paste linka? :)

Pa ta test je ze priliman tukaj nekaj tednov nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa dobr a ni lazje copy paste linka? :)

Pa ta test je ze priliman tukaj nekaj tednov nazaj

 

Kako nekaj tednov nazaj, ?e je bil danes objavljen? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

43. Stran, podatki so, sorry. Smo o njih debatiral, ampak ne vem zakaj mam v spominu da sem tudi video videl.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In kaj pravite na te rezultate testa? Glede na star model trojke je tu tu, ampak po ?estih letih bi lahko naredili korak naprej, tako da po stabilnosti so jo prehiteli po levi,?eprav ima sloviti G ve.... Lp.

Napisano

Sem danes kot nadomestno vozilo v A Cosmos BTC dobil tanovo trojko... Mi je kar vsec, ceprav kot ze receno, je znotaj precej temna... pa od zunaj tudi, ker je crna :) ... Sicer sem se zaenkrat peljal le iz BTCja do Kranja... a se mi ni zdelo, da bi bil G122 motor podhranjen. Vozi se dobro, le sedenje je zelo nizko, ce ga primerjam z mojo CX-5 :) ...

 

IMG_2950_22AE4F13.jpg

 

IMG_7767_22AE3408.jpg

 

IMG_0667_22AE3436.jpg

 

Kar me moti, je plastika daljinca kljuca, ki deluje bolj ceneno... 

 

IMG_8572_22AE345F.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest: si opazil tresenje motorja ob deaktivaciji dveh cilindrov? Zelo ob?utno pri 50 km/h v ?etrti prestavi, enakomerna vo?nja, lahko seveda s tempomatom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.