Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

tisti, ki jim ropota v armaturki, preberite ta post. Nemci so našli in rešili zadevo..

 

 

logo.og.mf.jpg
WWW.MAZDA-FORUM.INFO

Moin, mein privater Mazda 3 BP knarzt und klappert neuerdings bei kalten Temperaturen und vorwiegend im 2-Zylinder betrieb aus der Mittelkonsole,...

 

 

 

Popravljeno od robertos664
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dva vprasanja za lastnike nove mazde 3.

1. Vlecna kljuka
Tisti ki ste si na 2019+ mazdi montirali vlecno kljuko. Zanima me koliko vas je stala z montazo na uradnem servisu in ali je kdo montiral neoriginalno ... kje in koliko? 

2. Skripanje zavor
Imam verzijo z avtomatskim menjalnikom in sem ze od zacetka opazil, da pri speljevanju in ustavljanju skripajo zavore. Sam sem mislil da je kriva el. rocna zavora ampak so mi na servisu pojasnili da je to normalno pri avt. menjalnikih ker je prisotn navor od motorja, ko se zavore niso popolnoma stisnjene ali popuscene. A ima kdo podobne izkusnje z avtomatskim menjalnikom?
 

Popravljeno od Alencek
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Alencek napisal:

@SpEkTr hvala za info! A smem vprasat pri kom si to montiral?

Glede na to, da na mazda servisu hocejo circa 500 eur za kljuko/el.snop in pa 260 eur za delo se mi zdi to dost bolj smiselno. Vprasanje je samo ce dovolijo montazo neorginalnih vlecnih kljuk, ko je avto v garanciji. 

Seveda lahko, če je kluka homologirana, kar pa sigurno je! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
dne 8. 9. 2020 ob 8:14 je robertos664 napisal:

kako je sedaj z novo trojko? je ali ni? 

Imam nagledano SkyactiveX GT plus sedanko, danes grem na testno vožnjo.. Mogoče se vrnem med mazdaše. 

Samo črički v notranjosti me skrbijo, je to res pogosto?

s staro trojko sem bil zadovoljen razen laka, ki je bil ultra občutljiv. So kaj izboljšali to? Imel bi perla belo, so kakšni znani problemi?

 

lp

Mojo sedanko GT skyactive x po 5 mesecih brez kaksnih podobnih problemov. Bil edino na servisu, ker je popustil napenjalec jermena za altenator. Dali nadomestni avto, narocili del, zamenjali, vse v 2 dneh in dela vse bp.

 

dne 8. 9. 2020 ob 8:31 je Gelipter napisal:

To....testiraj pa poročaj👍😁  .

Jaz sem vozil Mazdo 3 motor X.gree..boljse lega ok in podvozje 👍. oprema not je boljša .😁

Lepo da prideš spet med Mazdaše ...zoom zoom lp

Vozil G in X. X je za voznjo veliko boljsa, gre vse bolj tekoce in tudi tisje,...pri G edino najbolj moti izklop cilindrov...se kr cuti vibracije

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 8. 9. 2020 ob 18:12 je Bini napisal:

Dobra ocena, upam pa, da bo ta X motor nekaj časa funkcioniral kot je treba.... :party0035:

Tud jaz😁😁🤞. Smo poskusni zajcki. Sam ce bi se enkrat izbiral bi vzel isto sedan in X💪.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je mazda3 2010 napisal:

Tud jaz😁😁🤞. Smo poskusni zajcki. Sam ce bi se enkrat izbiral bi vzel isto sedan in X💪.

Super,da si zadovoljen in upam,da bo tako ostalo.:prstgor:

Ps;kako slikco prilepi,da vidmo to mrcino.

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 3. 10. 2020 ob 14:35 je Freak napisal:

Pismo je lepa 😍

 

Sam kolk je pa kaj praktična kot družinski avto?? Sam imam 6ko GH, s petimi vrati in je prtljažnik čista zmaga. 

hja, kaj naj ti rečem. Kot družinski avto ti težko rečem, ker ga v ta namen ne uporabljam. Prtljažnik je zelo dolg, ni pa pretirano globok. Najboljše je, da vzameš kako testno i n doma vržeš not en povprečen kufr in malo vidiš kako je s prostorom...V vsakem primeru te rešuje streha. Za 3 Člansko družino sigurno BP, za 4 člansko družino pa se začno kompromisi. Če veliko potujete kot družina + prtljaga, pol se drži 6ke.

dne 3. 10. 2020 ob 15:42 je Gregster napisal:

Pralni stroj zih ne gre v prtljažnik. Zato je sila malo uporaben. Sam je pa zato lepsa👌

To ziher ne hahaha. Za kufre je ok, za večje predmete pa ni uporaben. Sam v zadnjih 20+ letih nisem vozil pralnega stroja ali hladilnika😁. Men osebno je "ta dolga" veliko lepša. Samo prva verzija je bila HB, vse ostale tri sedan.

Popravljeno od mazda3 2010
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je Gregster napisal:

No js sm pa glih letos furu notr hladilnik in stroj, tko, da mi ta hb verzija zelo odgovarja. Razmišljam pa tudi v smeri montaže kljuke. Je pa res ta limuzina lepša kot prejšnja verzija.

20201006_181104.thumb.jpg.8487403685e74f129c6d71dc20498572.jpg20201006_170646.thumb.jpg.7b651eda140caf39202f72bd318d2c4c.jpg

Pravkar je mazda3 2010 napisal:

20201006_181104.thumb.jpg.8487403685e74f129c6d71dc20498572.jpg20201006_170646.thumb.jpg.7b651eda140caf39202f72bd318d2c4c.jpg

evo še zadnji del...pri X so izpušne odprtine večje kot pri G

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
    • Mogoce imas pa bolj izbircen avto in ti s Petrolovim gorivom vec kuri... Dinozavrom pa je vseeno in z vsakim gorivom naredijo dovolj kilometrov ... Ali pa je vse skupaj mogoce samo v domisljiji... Kam pa pridemo brez domisljija   
    • Mogoče bi šlo, če bi država malo popustila pri svojem pohlepu in k temu prisilila še zavarovalnice. Ponekod v svetu imajo take rešitve.   Imaš velikega karavana z močnim motorjem. Lepo. Ko se odpraviš z družino na počitnice, to tudi potrebuješ. Ampak za vsak dan pelješ sam v mesto (ali pa še koga zraven), je pa prevelik. In od semaforja do semaforja premikat tako gmoto, je tudi precej potratno in onesnažuje okolje. Rešitev je lastništvo še enega manjšega, mogoče celo električnega vozila. Vendar so s tem povezani dodatni stroški.  Rešitev? Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...
    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.