Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam pro?njo za kolektivno zavest foruma. Imam mazdo 6 prve generacije, letnik 2007. ?e ve? kot eno leto mi delajo preglavice sprednje zavore, ki no?ejo prenehati s tresenjem. Poskusili smo ?e naslednje:

  • Menjati diske in plo??ice
  • obnoviti zavorni cilinder
  • drejati pesta

Ni? od na?tetega ne pomaga. Po par 1000 km od takrat ko damo nove diske gor spet trese pri zaviranju. Kak?na ideja, kaj bi bilo za poskusiti, da to popravimo?

 

 

?e na?tejem ?e malo dalj?i opis poskusov re?evanja problema. Malo pred novim letom 2017 mi je na sredi ?e?ke crknil le?aj spredaj levo. Seveda je bilo vse zaprto, tako da nisem dobil novega dela, da bi lahko to popravil tam, tako da sem se z ropotajo?im le?ajem pripeljal domov in ga zamenjal. Kmalu po tem so za?ele tresti zavore pri zaviranju. Zamenjamo diske in plo??ice in obnovimo cilindre. ?ez par mesecev spet trese. Zamenjamo diske ponovno. Ista zgodba. Poskusimo z drejanjem pestov spredaj in damo nove diske, tokrat bolj?e. Ista zgodba. Res je zoprno, ker ko pobremza? na avtocesti je kot da si naenkrat zapeljal na makadam. Rad bi to re?il, v kon?ni fazi sem pripravljen tudi original nov pesto kupiti, ?e bi le zagotovo pomagalo...

Napisano

Meni so bremze tresle prakticno od novega, ok 50 000 do 200 0000 km. Nihce mi ni mogu popravit zamenjal sem lezaje diske gume avtomehanika ni da ni. Na koncu mi je to zrihtal avto kocijancic nekje blizu mengesa ma delavnico. Edino prej se zmeni za ceno, ker te zna presenetit.

www.trziskisladoled.si

Napisano

@iceman22: a pa to ni ?lo v garancijo

 

@Shrek: gume nove michelin primacy 4

 

@mazdaman: a pa ne bi potem treslo tudi kadar _ne_ bremza??

Napisano

Ma so mi zrihtal za par 1000 km in poten je spet treslo. Drugace pa kocjancic je reku da naj bi bil kriv lezaj oziroma oba pri meni, k sem jih menjal in baje da niso prov notri dali.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Se pravi vedno ko diske menja?, je nekaj ?asa vredu? Moje mnenje je, da so diski blazno ob?utljivi na spremembo temperature, kar povzro?i zvitje. Pri tem imam v mislih ?e najbolj avtopralnice, kjer z vapom po vro?em disku lepo za?umi.. material tega ne prenese, oz. je odvisno tudi, kak?ne kvalitete so diski. Razne lu?e na?eloma naj ne bi bile problem, ker vodo vedno stran razpr?i.. 

Napisano

Jst zaenkrat na 2generaciji nimam te?av z diski, prvi oem so zdr?ali 258kkm brez tresenja, so pa bli ?e mal tanki, zdaj mam zimmerman, po prevo?enih cca2000km ?e tudi ok. je pa res da ne hodim z vor?imi diski v avtopralnico.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kar navadi se na tresenje. Povsem isto pre?ivel

 

 kocjancic je reku da naj bi bil kriv lezaj oziroma oba pri meni, k sem jih menjal in baje da niso prov notri dali.

Ne vem ?e te ni na?ponu s to zgodbo o le?ajih. Pri moji mazdi le?aji niso bili menjani, pa je vseeno treslo od za?etka pa do konca. 

Pa? 6ka prve generacije je avto, kjer tresejo bremze. Ne glede na to kaj po?ne?. ?immanj bremzat pa ne se preve? sekirat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Iceman ima naslednjo generacijo, tadrugo :)

 

Se strinjam, ko sem imel l. 2003 je bilo tresenje vedno prisotno, matrwola! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem imel podobno zadevo na stari 626-ki. Po menjavi diskov/plo??i? za?elo tresti. Po obnovi ?eljusti isto. 

No, po menjavi ?eljusti je bilo ok. Zgleda, da (vsaj v mojem primeru) obnova ni pomagala oz. ni bila izvedena kvalitetno oz. je ni bilo mogo?e kvalitetno izvesti.

 

Upam, da zrihta?! LP!

Napisano

Moja prva generacija ni in se vedno niti malo ne trese ob bremzanju. Pa sem menjal in diske in ploscice... tudi zavorne celjusti ker so rade zastekale. Trenutno ima cez 300k km pa niti malo ne trese  :ne vem: . Sem dal pa vse od ATE znamke. Pri zdajsnji drugi generaciji so bili pa diski in ploscice (spredaj in zadaj) menjani 15k km nazaj in isto nic ne trese.

Napisano

Kdor je mel mazdo se mu je tresla desna noga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdor je mel mazdo se mu je tresla desna noga

Za 1generacijo 6ke zagotovo lahko trdim. Dokler je bila v garanciji sem itak imel rezervirane redne mese?ne termine na servisu v BTC-ju

 

Imel renolda 5ko, yugota, fi?ota. Vse brez problemov (ok fi?ota sem bolj malo vozil). Ko pa sem presedlal na Swifta in po njem na 6ko, sem s tema dvema avtoma pre?ivel 630 000 kilometrov tresenja pri zaviranju. Tudi Swifta sem takrat kupil novega in enako kot pri 6ki se tresenja ni dalo odpravit. 

 

?e bi bil vzrok zvito pesto ali gume ali kaj podobnega, potem bi moralo tresti takoj po zamenjavi diskov, ne pa da je bilo z novimi do ene 1000km dobro, potem pa jovo na novo. 

 

Pa da se ne bo sedaj kdo na?el z globoko mislijo: "bohve kaj si delal z avti, le kako si jih vozil". ?e vnaprej odgovarjam da to?no tako kot vse ostale kjer ni problemov.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

S prvo sestko sem doktoriral iz zavor na koncu ugotovil, da original diski in nipparts ploscice so ble najboljsa varianta in je blo naslednjih 100k km mir.

Pri drugi pa ni tezav (niti benz niti diesel)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz sem na cx7 imel doktorat, 2 x menjano pod garancijo, na koncu (ne vem firme) aftermarket diski in plo??ice, in Boj? je potem imel mir. Kot da so tovarni?ke plo??ice pretrde in zjebejo - skrivijo diske, energija na plo??icas se ne tro?i zato gre v toploto diskov. PA saj smo ugotavljali vsi, da ?e ma? original plo??ice so prve feltne brez pikice prahu, z vsemi ostalimi pa zapra?ene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej..lp imel potobme te?ave z zavorami na mazdi 5.menjali 2 krat pod garancijo diske in plo??ice...pol nekj ?asa mir..kasneje spet trese so mi dali original diske in mehkej?e zavorne plo??ice TEXTAR..pol je bil mir..feltne non stop umazane od zavornih plo??. prej pa JEBA..zdaj so to pop.na Mazdi lp

Napisano

Enako... zamenjal diske in dal gor Ferodo mehke plo??ice in je sedaj mir. Na feltnah mora? imet ful ?rnega prahu, ?e so ?iste no good, pretrde plo??ice-ru?enje-segret disk-voda=zvit disk.

 

 

Napisano

Fak, nisem si sploh mislil, da je to tako pogosta zadeva.

 

Trenutno imam ATE diske in plo??ice. Ja, po menjavi vedno traja par 1000 km preden za?ne trest. Mal je res tumasto, da prvih 280k kilometrov ni bilo problemov, sedaj pa ves ?as makadam.  :vskalo:

 

premi?ljam o iskanju rabljenih ?eljusti in ostalega, ampak v poplavi idej se res te?ko orientiram.

Napisano

Pol pa ni zaradi diskov in ploscic, nekaj drugega te heca... Sploh pa ker si imel do zdaj mir

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa silen bloki itd? Gumice stabilizatorja? I??i v tej smeri, majhne zra?nosti lahko povzro?ijo tak?ne simpto?e kot jih omenja?, niti na pamet ti ne pride da je lahk to krivo pa na koncu je.

Gumice stabilizatorja ?e so hin se ?uti, ko pri zelo majhni hitrosti zabremza? na hitro in ima? ob?utek da se avto po tem premakne ?e par cm.

Napisano

Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih. <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.