Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Ce pedal zavore mocno pohodis, se motor ugasne ob zaustavitvi (ce so izpolnjeni vsi drugi pogoji: akumulator ima dovolj kapacitete, temepratura je v pravem obmocju, motor ogret,...) ... Ce pa bolj nezno pritisnes pedal zavore, pa motor ne ugasne ... Pri rocnem menjalniku pa je itak se vec pogojev, ki morajo biti izpolnjeni (pritisnjena zavora, menjalnik v protem teku ...) ... Pr avtomatiku pa je dovolj samo pritisk zavore ... 

Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 6 urami je x-layer napisal:

Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...

Za prvo je kriva ekologija, za drugo pa en fuknjen američan, ki je svojega oneta tlačil med zapirajočo šipo, ker je hotel dokazat da avtomatika samodejno ustavi... pa pač ni in je zdej on ratal nehote ona.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je bajsi6 napisal:

in dela brez težav?

 

sicer nisem še zasledil rešitve za I-stop na forumu

 

 

Tukaj sem enkrat dal nek link >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Lani ali predlani sem pisal da se istop da izklopit tako da stikalo na pokrovu motorja zamaknes in istop se ne vklopi pa tudi lucka ne gori. To je varnostno ce imas odprt pokrov in saris po motorju da ti ob zagonu ne potegne roke itd. Je pa res ko sem gledal sheme je to stikalo vezano na alarm, torej alarm takrat ne dela.

Aja zdaj sem videl posnetek zgoraj, to je to ampak alarm potem ne dela. Jaz imam to narejeno, ko grem pa na jug pa nazaj naredim 🙂

Popravljeno od scania
Napisano

Jaz sem si natisnil malo kajlico in jo zataknil v gumb za izklop iStop in tako se mi pri vsakem startu avta takoj izklopi sistem. Zadeva deluje tudi na CX-30.

s tem so ohranjene vse funkcije.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je tole s stikalom na pokrovu motorja super. Še posebej, ker na armaturki ne gori več lučka, da je sistem istop izklopljen. 

Hvala za info.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes zjutraj preverim napetost akumulatorjev obeh Mazd, ki sta bili včeraj zvečer parkirani po daljši vožnji. Na 5,5 let stari M3 je napetost 12,45V, na 5 let stari M6 12,35V. Zanimivo pa je, da i-stop dela na M6, na M3 pa ne, obratno kot bi pričakoval glede izmerjene napetosti.

20231008_115001.jpg

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni, jaz kar v kodiranju izklopim start stop in tmps, imam naštudiranu shemo kodiranja.

Če koga zanima mu lahko pomagam. Bolj se aktiven v mazda drivers.

 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Pred eno uro je miha20 napisal:

Pozdravljeni, jaz kar v kodiranju izklopim start stop in tmps, imam naštudiranu shemo kodiranja.

Če koga zanima mu lahko pomagam. Bolj se aktiven v mazda drivers.

Tam si tudi @miha20 ?...😃

 

Prilepi rešitev sem gor in probamo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 17 urami je Janez007 napisal:

Tam si tudi @miha20 ?...😃

 

Prilepi rešitev sem gor in probamo.

Če imaš programator in program za kodiranje ukamot, če nimaš moram najprej podatke iz avta dol dobit.😉

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

A to lahko tut na 2010 izklopiš TPMS? In potem tlak gor, tlak dol, lučke ni več? Kam se lahko prijavim? ☺️

Napisano (urejeno)

Zakaj bi pa TPMS izklapljal? 🤨

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je miha20 napisal:

Če imaš programator in program za kodiranje ukamot, če nimaš moram najprej podatke iz avta dol dobit.😉

S forscanom lahko?

Napisano
pred 21 urami je godlike napisal:

Zakaj bi pa TPMS izklapljal? 🤨

Ma ker mi gre na živce, bolj kot ga nucam. No in ker se še zmer nism spravu menjat senzorja in mi še kar sveti 😁

Napisano

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

Sigurno je kriva razlika v temperaturi... 👍

Napisano

Tako ja, ko pade pod ikoničnih 7°C "all hell broke loose" pa za povrh se še gume spraznijo. :bravo:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Popravljeno od Medved123
Napisano
pred 12 urami je Medved123 napisal:

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

Napisano (urejeno)
dne 16. 11. 2023 ob 9:30 je NevLado napisal:

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

 

Spodaj je včerajšnji odgovor na moje vprašanje enega od pooblaščenih servisov, ker od "svojega" pooblaščenega niti odgovora nisem dobil.  Žal ugotavljam, da v prestolnici z Mazdinimi servisi ne moremo biti prav posebno zadovoljni. 😥

 

Moje vprašanje: Zanima me kateri akumulator lahko kupim pri vas za bencinsko Mazdo 6 G165, letnik 2018? Mogoče original Panasonic (kot je bil pri kupljenem avtu)? Cena?

 

image.png

 

Odgovor:

 

 image.png

 

image.png

Moje podvprašanje:

Kolega ga ima takega "Mazdinega" 2 leti, pa pravi, da bo mogoče še zdržal to zimo - ni zadovoljen.

 

Škoda, da nimate več res "bolj originalnih" (Panasonic, Yuasa), kot so bili prva vgradnja in zdržijo cca 5 let.

 

Njihov odgovor:

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.