Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če bi bil EGR ventil kriv bi res kadilo iz auspuhov kot pri Bavarcih, ki i imajo vsi sajaste in črne zadnje odbijač. Pri moji je pa izpuh čist kot reka Soča. 

Le vodica priteče vsake toliko ven. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

pred 8 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, kako, če imaš še DPF vmes? Ne more se potem črno kadit ven, če se je nekaj narobe.

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

 

Napisano

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Poglej si kake nove bmw 3-ke.

Ali pa bmw x5. Moj nečak ga je imel, vedno je imel črne auspuh in zadnji odbijač, ker je bil avto bele barve. Prav grdo je bilo za videti. 

 

 

Napisano

Aja sej res, ne smemo dvomit v Alexa - BMW je edini, ki ima gor DPF filter zato, da se še bolj ven kadi. Verjetno je to samo pri tistih, ki imajo KP tablco.

 

Drugač pa BMW je dajal DPF filter v vse modele od jeseni 2005. Starejši od tega letnika lahko da nimajo DPF filtra. Je pa večina BMW-ju pri nas kupljena rabljenih v vprašljivem stanju in sploh bemvejaši radi ven režejo DPF filtre, ker avto prec dobi še vsaj 20KM.

 

 

33112_1.png

Napisano

Bo meni tudi kadil X motor takrat, ko bo delal pod težimom dizla.... ?zmeden?

😊😀😆😂

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Da se ne boš preveč smejal... ti boš mel notri tud filter trdih delcev GPF in tud ta ima regeneracijo.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Da se ne boš preveč smejal... ti boš mel notri tud filter trdih delcev GPF in tud ta ima regeneracijo.

Se potem črno kadi.... :whatever:

Napisano (urejeno)

Bencinarka z režimom diesla Mitsubishi Carisma GDI je imela s temi izpuhi velike težave, tudi čez tehnični ni šla, in to 15 let nazaj. 😟 In za njo je res grdo smrdelo...

Glede na to, koliko se je (ni) Mazda v 20-h letih naučila iz teh PM delcev, težav z X motorjem ne bi smelo biti. 😂 V vsakem primeru Bini imaš pa za tolažbo tale forum.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

Pred eno uro je Bini napisal:

Se potem črno kadi.... :whatever:

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

Verjetno je bil pri teh cipiranih tut DPF odstranjen... 🤔

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Se potem črno kadi.... :whatever:

 

Ne… zeleno ali modro… odvisno iz katere rocke bos tankal ;) 

  • Všeč 1
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nekdo mora biti med prvimi za poizkus X motorjev in ne si delat nepotrebnih skrbi glede tega. :nevem:

Bomo reševali probleme skupaj, ko bo čas za to. Ampak zaenkrat ni nekih problemov, tudi na tem forumu ne.... :bravo:

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

Se režim, ker bo še ena nova  tema polna prispevkov - kakšno olje za dpf pri benzinarjih, da ne bo kadilo črno. 

  • Všeč 1
  • Haha 5

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

PM se na moji M6 CD na avtocesti nalagajo bistveno hitreje kot na običajni cesti.

Primer 5 urne 427 km vožnje LJ - Bič -Vinica (čakanje 30 minut) - Split.

 

image.png.6277c2e08c44c1c2e06807091ffc67c0.png

 

image.png.1b5ed77a60d1f41a865800146e5207b7.png

861795383_trackLog-2021-jul.-24_02-54-04b.xlsx 2 MB · 0 prenosov

To pomeni, da je vožnja po avtocesti slabša za dpf? 

 

 

Napisano

@Janez007ja to pomeni da ti na AC bolj dimi in posledično bolj polni dpf. Kakšna si pa imel hitrost na AC?? 

Treba je najti vzrok za povečano dimljenje, lahko so šobe, maf... 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, meni se je tudi to začelo dogajati. Nima sicer še vpliva na interval regeneracij, opažam pa podobne simptome,... Očitno ti motorji nimajo radi bolj kratkih voženj, čeprav Janez jih nima in ima enake težave.

Napisano

Ok. To je znano da dizli ne marajo kratkih voženj, ampak če @Janez007nima kratkih voženj in se mu to dogaja, je nekje napaka.

Problem je samo ta da je težko to napako ugotovit če sam ECU ne javlja nobene napake na kakem senzorju. 

Lahko je tudi egr, mogoče bi bilo dobro pri datalogu dodat še PIDe o egrju, recimo procent odpiranja in voltažo na egrju, pol mogoče lahko primerjamo kolk mora bit voltaža in če je kaka napaka. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.