Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je kacnje napisal:

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

ja, i-stop. 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je kacnje napisal:

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

že če narediš preko 300km si pomoje kar zmagovalec ;), parkrat mi je sicer uspelo, drugače pa se izvaja na nekje 260-280km. VAG koncern ima kot kaže to rešeno nekoliko drugače, kolegu na Škodi se izvaja na 400-500km, če se vozi po AC, drugače nekoliko prej. Pri Mazdi se zdi, da je ravno obratno, večja brzina, več saj in hitrejše regeneracije.

Napisano

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Napisano
pred 3 minutami je kacnje napisal:

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Tristo kilometrov  je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km.

 

 

Napisano

Tukaj je pomoje tudi v sami kapaciteti filtra lahko razlika.

 

Sicer je pa tako kot je že @Janez007 povzel. Po nekajletnem opazovanju teh parametrov, bi rekel da je res tako.

Se pravi, da se regeneracija prične ko parameter PM_GEN doseže nekje okoli 6 g/l. Pri nekaterih prej , pri nekaterih kasneje. Pri meni sem opazil je to nekje od 5.6 g pa do 6.3 g/l. Malce varira občasno.

To velja, če je vse tako kot mora biti in ja ,nekje na 17l goriva je to preračunano.

 

Drugi parameter, ki je pa po mojem mnenju bolj 'kritičen' je pa PM_ACC_DSD. Ta pa kot kaže meri pritisk pred in za filtrom (pa mogoče še kje), ki pa lahko da ne narašča tako linearno kot prejšnji parameter, zaradi n faktorjev  - gre se res za prekomerno dimnenje motorja , razlogov za to pa je seveda ogromno. OD slabe nafte, do injektorjev do potem EGR sistema, sesalni kolektor,...

 

Jaz bi rekel tako, tisti ki boste to spremljali nam parameter PM_ACC_DSD med drugim tudi pove, ali je z DPF filtrom vse ok. Načeloma je tako, da po regeneraciji mora vrednost tega parametra pasti skoraj oz čim bolj proti ničli. Če bi po koncu regeneracije ta parameter bil nekje kaj vem med 2-3 g/l to pomeni, da se filter ni sčistil - bodisi zaradi tega ker je pač zabit in se ga z aktivno regeneracijo pač ne da več očistiti ali pa je kaj drugega. Po prebiranju podatkov iz tujih forumov je običajno vzrok v samem filtru.

 

Tako da, jaz mislim da DPF kot tak sploh ni težava. Težava je vse okoli njega. Pač novodobni dizli imajo kup senzorjev in nekih 'obvodov' za čim čistejši izpuh, to je pa sčasoma seveda lahko rak - rana takega sistema, ki je posledično vse prej kot pa eko.

 

Pri prejšnji Mazdi, se mi je zgodilo ravno to, da se je interval regeneracije prepolovil, parameter PM_ACC_DSD je bil še vedno po regeneraciji okoli 0.2g/l, kar ni nič kritičnega, je pa motor precej dimil - očitno. Nisem potem prišel do konca, ali je bila v EGR sistemu kakšna napaka - ta je bil sicer zabit do konca, vendar samo čiščenje EGR-a ni bilo zadostno, bi moral najbrž komplet vse speskat.

 

To je načeloma to. Tisti, ki boste kaj spremljali, malo za hec, malo za res, se lahko malo naslonite na zgornja dva parametra in opazujete situacijo.

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Tristo kilometrov  je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km.

Evo primer, ko se je izvedla na okol 300

 

fscan2.png

fscan1.png

Napisano

Se mi je zdelo, da sem pred časom pritisnil na zajem slike na telefonu, ko se je bližala regeneracija. Pogosto je tudi več, je pa seveda tudi manj.
Glede porabe bom več napisal, ko pripravim članek o CX-5 za blog. Sem pa danes poskusil še malo bolj nežno voziti. Kamnik - Domžale - Kamnik - Ljubljana Rudnik - Ljubljana Šiška - Mengeš - Kamnik je bila poraba 5,2. Seveda bi šlo tudi nižje, ampak nimam namena, da si ga javno merimo 🙂
Običajno pa je višja 6,5 do 6,7. Včerajšnji vzpon na Jermanco pa je kazal trenutne porabe preko 70 😁
Mislim pa, da drži, kot je napisal predhodnik. DPF v večini primerov res ne bi smel biti težava, kvečjemu posledica vseh tehnologij za bolj ekološko delovanje.
 

unnamed.jpg

Napisano

Še eno vprašanje. Koliko pred regeneracijo naj zaženem to aplikacijo? Ali snema(zajema) podatke lahko več časa? 🤔

 

 

Napisano

Upam, da bo (približno tako) ostalo še nekaj časa.
Sicer imam verjetno najtežjo nogo na forumu 😁, ampak nežna pri vožnji pa je.

Še tole ponovim, kar sem zjutraj vprašal: ali je v aplikaciji Torque možno prikazovati podatke Battery SOC, EOP (Engine Oil Pressure) ... in ostale zanimive, ki jih nekateri imate v Forscanu?

Napisano (urejeno)

Hmh, sem malo bral servisno dokumentacijo glede DPF in regeneracij, sicer je od Mazde 5 z 2.0MZR-CD motorjem, ampak verjetno se Mazdina logika pri SkyactiveD ni dosti spremenila. 

Po tej dokumentaciji je glavni krivec za sprožanje regeneracij senzor pritiska v DPFu. 

Nikjer pa ne najdem kaj več podatkov glede posameznih DPF PIDov in njihovo povezavo z ostalimi senzorji. 🤔

 

Screenshot_20210916_131743_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131802_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131827_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131836_com.google.android.apps.docs.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, to je še od 2.0 mašine ja. najbrž so imeli kake posodobitve glede tega, ker vmesna RF je imela sigurno drugačo logiko, ker se je izvajala na cca slabih 500km, razen čeje bilfilter toliko večji. Čeprav je bilo isto okoli 6 g/l prožilec. Tko da zanimivo :)

Napisano

Evo danes sem spremljal, pade mi pm_acc_dsd na 0.38 ko se konča regeneracija, nato začne spet naraščati.

 

Eh, bo že :)

Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Koliko imaš pa prevoženih?

@Hixxy, to pomeni, da je DPF zelo verjetno OK. Kakšna pa sta oba parametra malo pred začetkom regeneracije, PM_ACC_DSD in PM_GEN in koliko km je takrat od konca zadnje regeneracije?

Napisano

Okoli 6 vedno.

Okoli 120 - 150 km, bom pogledal za drugič za gvišno.

 

Napisano

Hja, malo se že pozna najbrž na DPFju, ampak to ni nič kritičnega. DPF ima pač tudi neko življenjsko dobo, na katero pa spet vpliva cel kup reči.

Napisano

Jao, sem pozabil vklopit aplikacijo pa pravkar poteka regeneracija. 😬Nič, bo treba počakati na naslednjo. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja no, v bistvu je volan vaservaga🤣
    • Eden od korektnih in konkurencnih prodajalcev pnevmatik in platišč, pri katerem se splača povprašati, ko ste pred nakupom.
    • Koliko promil je pogovorno na Dolenjskem samo v zraku...🤔   Ok-zares...eno moje mnenje,za katerim stojim.   Gre za popuščanje že od nekdaj.   Bom navedel Rudy Giuliani-ja,ki je bil župan NewYorka  (1994-2001) in je resnično očistil New York kriminala. In kako je to naredil? Začel je z najmanjšimi prestopki in vse večjimi in večjimi... Vse je kaznoval (seveda preko policije). od kajenja tam,kjer je prepovedano,odlaganja smeti,kjer ni mesto za to,že najmanjših tatvin itd...naprej do preprodajalcev drog,orožja,pravih kriminalcev itd...ne rabim naštevati...   Uspehi so bili neverjetni...kako pa je v New Yorku danes pa mislim,da ne rabim pisati...za kaj pa je tako pa tudi ne rabim...   Gre za stari slovenski pregovor-"kar se Janezek nauči,to Janezek zna"...enako je z romi.   Jqz tukaj krivim vse-vse vlade,kompletno socialo,policijo in vaščane-vsi so bili tukaj preveč popustljivi,gledali stran. Slabo je pa tukaj stanje toliko bolj,ker je "zavoženo",in velika večina  majhnih otrok romov kaj drugega niti ne poznajo...starejši in starši pa-saj niso neumni,in točno vedo,za kaj gre...ti se bodo težko spremenili. Kot rečeno-potrebna bi bila "trda roka" in pedantno ukrepanje ob vseh še tako majhnih prestopkih...na njih pa je izbira,kaj bodo izbrali-pot dobrega in sožitja,ali pa tisto drugo z vsemi konsekvencami. Seveda je pa potrebno biti pravičen..tu ne mislim da smo romom kaj dolžni itd...gre za to,da imajo enake priložnosti itd...a pod enakimi pogoji kot za vse...ker kot sem že napisal "zavoženo".. težko je nekoga zaposliti in integrirati,če ne zna niti pisati,brati itd......ljudje se težko spremenijo ker "navada je železna srajca"...in potrebno je desetletja in desetletja... Po srcu sem optimist (pač tehtnica)...a v tem primeru ne morem biti...ker kot pišem-izobrazba itd... Kolikor je smrt tragika,je za vse vpletene-predvsem tudi vlado,policijo,socialo,socialne delavce,učitelje,ravnatelje itd.-priložnost....a kot se zdi ne bo iz tega nič,ker "bi morali vsi",pa po moje ne bodo.  
    • Ko sem kupoval komplet za mazdo 6, feltne+gume, mi je brez posebnega opozorila dal pokrovčke gor od mazde, namesto MAK.   http://www.alumoda.si/  
    • Tudi škoda nima več logota na volanu in po novem napis😏🤣🤓
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.