Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Meni so se zadnje 3 regeneracije izvajale med 280-300 km. Vožnja 80% AC, 20% mesto (Vrhnika-Lj).

Popravek: na 150-160 km, očitno sem vmes spregledal :(

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎  želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿

DSC_0910.JPG

Napisano

@Hombre: Ti imaš verjetno zadnji model, ki ima še AdBlue sistem, ki pomaga prej opraviti regeneracijo ... Sicer pa zelo lepa poraba, ampak obratno-sorazmerna z užitkom v vožnji. 😃

 

Moji zadnji dve regeneraciji sta bili na 160 km (poslovilna vožnja od letnih gum, hehe) in 200 km (v glavnem AC s hitrostmi, višjimi od omejitev). Tako da trenutno vse bp. Tok tok.

Napisano

@Hombre, dobrodošel med nami,očitno imaš dizlaša v odličnem stanju!👍

Koliko imaš pa kilometrov oziroma koliko je star?

Pa lepotico lahko malo poslikaš......🧐

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je dvorjan napisal:

 😃

 

pred 2 urama je Hombre napisal:

Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎  želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿

DSC_0910.JPG

To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
1 hour ago, Alex said:

 

To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔

To je facelift Alex, čisto nov motor (nima veze z D175), čist drugi bati, druga zasnova...

Napisano

Avto je lanski, zadnji fl, narjenih je 12t km, in ja, ima adblue... 

 

Kar se tiče užitka Dvorjan, ga je več kot si misliš, primarno je pa družinski avto 😁

 

Kar se tiče pa regeneracije, sm pa zelo natančn tuki, ker je več kot očitno, kdaj jo dela: ima vonj po zažganem, motor začne drugače zvenet, trenutna poraba se recimo pri 100kmh iz 3,5 dvigne na 10 litrov... In ja, res je enkrat ni naredil več kot 1000km 🙈

 

Drugače pa hvala 😎

DSC_0514.JPG

Napisano
pred 5 urami je Hombre napisal:

Avto je lanski, zadnji fl, narjenih je 12t km, in ja, ima adblue... 

 

Kar se tiče užitka Dvorjan, ga je več kot si misliš, primarno je pa družinski avto 😁

 

Kar se tiče pa regeneracije, sm pa zelo natančn tuki, ker je več kot očitno, kdaj jo dela: ima vonj po zažganem, motor začne drugače zvenet, trenutna poraba se recimo pri 100kmh iz 3,5 dvigne na 10 litrov... In ja, res je enkrat ni naredil več kot 1000km 🙈

 

Drugače pa hvala 😎

DSC_0514.JPG

:bravo:

Napisano

Ja precej 180km je bila trenutno zadnja regeneracaja ob bolj grobi voznji..prej mi je pa.delal na 90km

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Ja precej 180km je bila trenutno zadnja regeneracaja ob bolj grobi voznji..prej mi je pa.delal na 90km

Se pravi, da je pri meni, ki mi dela regeneracije med 180 in 220( včasih tudi 240) km dpf dokaj čist. 🤔

 

 

Napisano

Kdo bi vedel :D mogoče mam pa jst še kaj drugega zapacanega kar vpliva na regeneracije

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

22.5?emoji51.pngemoji849.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Jap...kr visoko je tole. Avto se je verjetno fural sam na neke kratke relacije tam po Koroški. Kaj bi bilo sedaj priporočljivo? Naredit prisilno regeneracijo? Olje je tudi na šipki na sredini med max in X. je pa 10k od menjave olja. 
A za ostale parametre je treba imeti Torque Pro ali kaj nisem prav nastavil? 
ODB sem kupil pa tegale:

naprava-za-avto-diagnostiko-icar-obd2-bl
WWW.SILUX.SI

iCar je odličen pripomoček za vse, ki želite podrobneje spremljati, kaj se dogaja z vašim vozilom. Stanje avtomobila boste lahko preverili kar prek svojega

 

Napisano

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Težko kaj svetovat, ker je toliko neznank.

Jaz bi poskusil še s brezplačnim FORScan za Windows, torej s prenosnikom in naredil log file z vsemi parametri PCM modula. Tu ne rabiš nobenih dodatnih PID-ov. Ali pa bi celo kupil za 6,49€ FORScan Lite, bolj priročno mobilno aplikacijo.

Če tudi FORScan enako nagaja, potem je težava drugje - v OBD2 adapterju ali celo nekje proti PCM modulu.

 

FORSCAN.ORG

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Martin Cufer probaj še z Forscanom.

Če ti tudi z Forscanom ne bo nič kazalo je verjetno problem z obd vmesnikom

Bom probal ja. Sam mi je res čudno,ker danes se je spet pojavil LOAD% in PM GEN. Load je bil danes na 54% in PM GEN na 8. Zelo nižje vrednosti od tistih včeraj.  🤷‍♀️  Katere OBD vmesnike drugače vi uporabljate?

Napisano

Ja možno da se bt telefona kaj tepe z obd bt vmesnikom. 

Ali pa je kak muhas obd vmesnik, jaz sem mel prvo enga kitajskega in mi je ful prekinjalo bt povezavo (cca 2min), zato sem nato raje kupil malo boljši obd vmesnik OBDLink MX BT. 

Ta mi dela brez težav, pa je stalno prikloplen na avto, tako da se avtomatsko ob zagonu avta vklopi in štarta Torque App na Android radiju. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.